Ennustajat hyvät?!

Kiitollinenkaikista

Kävin netissä ennustajapalstoja läpi, ketä suosittelette. Tarvitsen oikeasti hyvän näkijän. Ystäväni sai avun almix nimiseltä selvänäkijältä, mutta hänellä ei ole enää ko.näkijän yhteystietoja, eikä tiedä tekeekö enää. Eli kuka olisi vastaava oikeasti hyvä näkijä?

Älkää oikeasti suositelko huonoja tai huijareita.

6

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiskuuttalukea

kun vaan viitsit lukea näitä topiceja täältä niin löydät kyllä ihan samanlaisen keskustelun. mikset lue sieltä? kun ketjussa on reippaasti yli 200 vastausta?

• VL.Kominkinen

Kokeile Kristalliboltsia, hän on tosi hyvä. Heps-kuk-kuu-näkijä katsoo myöskin, hän saa kysyjät hetkessä piristymään

• onnähty

Päinvastoin. Nuo edellä mainitut pitää vaan kysyjää pilkkanaa, minä en lämpene ainakaan heidän näylleen. en suosittele. minukin kysymys revittiin niin rikki, että siitä tuli vaan paha mieli.

• maagikko

Suosittelen itseäni :D Olen vasta nyt aloittanut korttien luvun kevytyrittäjänä vaikkakin kavereille ja sukulaisille ja kaikenmaailman kissanristiäisissä olen lukenut kortteja jo 15 vuotta. Jos kaipaat jotakuta, joka juttelee henkien kanssa tms. niin siihen en pysty. Korteista näen selkeästi, mitä on meneillään, mutta suoraa puheyhteyttä minulla ei ole henkiin, enkä osaa sanoa, mistä vastaukset tulevat. En siis ole myöskään sitoutunut mihinkään tiettyyn uskontoon. Minulle riittää tieto, että näkemäni toteutuvat ja pystyn auttamaan ihmisiä tällä taidolla.

http://maagikko.simplesite.com/

• Kuperkeikka3
    • Hepskukkuja

Almixin tiedot löytyy Seppo Tanhuan astro.fi auttajalistalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2127
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2042
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1561
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1372
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1339
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      855
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      727
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      717
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      653
    Aihe