Onko tullut kellään muulla ongelmia edellämainittujen kanssa.
Firefoxista toimii nykyään vain tuo ESR versio, (numeroa en tarkalleen ottaen muista).
Firefox automaattisesti kytkee Silverlightin pois päältä, koska pitää sitä vanhentuneena turvallisuusriskinä. Toisaalta Silverlightiä ei pysty manuaalisesti päivittämään! (Jos joku tietää miten, kiinnostaisi?) eikä ESR Firefox automaattisesti sitä osaa päivittää.
Tämän takia mm. Viaplay ei toimi.
Ideoita?
Windows XP, Firefox ja Silverlight-tuki
5
171
Vastaukset
- jaahas-taas
Silverlightia ei tarvi missään.
- 788
Samoin, en ole aikaisemmin enkä nykyisinkään käyttänyt Silverlightia XP:ssä.
Ehkä olen Maikkarista jotain menettänyt, niin ei harmita yhtään.
Sorry, en pysty neuvomaan. - xpnsilverlight
Pystyy sen silverlightin päivittämään manuaalisesti, mutta ei microsoftin silverlight sivulta. Pitää ladata muilta sivuilta 32-bittinen silverlight asennustiedosto, asentuu ja toimii XP:ssä. Microsoft on keinotekoisesti rajoittanut, että kun menet koneella jossa on XP-käyttöjärjestelmä microsoftin silverlight sivustolle se ei lataa silverlightin asennustiedostoa.
- Elämä_yhtä_päivittelyä
Minulla on XP. Sain sen silverlightin päivitettyä valinnaisista päivityksistä suoraan päivitysvalikosta Firefoxiin. Nyt Areena näkyy taas.
- Elämä_yhtä_päivittelyä
Tarkoitin Microsoftin XP:n päivitysvalikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779