Onko kellään ikinä ollu tämmöstä? että kaverit lähentelee niinku silleen ku esim ku mä pelaan puhelimella growia niin ne vaan yritää koko ajan lähennellä !pitäskö kertoa vaikka opelle tai äiteelle?
Kaverit lähentelee
3
334
Vastaukset
- Cacca
Moi. Mie tiien niin mistä puhut. Miunki kamut aina tarraa miut tisseist mutta mie nautin siitä ja saan orgasmeita. Mie en tiie onko se häirintää vai hyväilyä. Vai ystävyyttä. Osaisko joku auttaa? Kertoisinko kauppiaalle? En kuitenkaan kerro koska haluan saada lisää orgasmeja
Löylykauha - pakkomielteinen jatkaa palstan spämmäämistä asiattomilla viesteillään
- isot.tisut
Mun opiskelukaverilla oli ensimmäisenä luokallaan alkanu rinnat kasvaa, ja ne olikin tosi suuret. Pojat oli sit tarttunu niihin ihan jatkuvasti. Toisaalt se oli kiusautunu siitä, mut toissaalta se oli ollu hirveen ylpee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647