Mikä on motiivi uudella työkaverillani tuijottaa minua pitkään? Hämmästyttää, koska ei yritä ainakaan peitellä sitä. Nainen vaaleilla lyhyillä hiuksilla.
En tiedä vastailetko enää tänne, mutta minua ei kiinnosta vaikka tähän joku tulee huutelemaan ylimääräisiä. Uskon itse että sinulta löytyy kykyä nähdä.
Vastaatko Taika?
Target
2
253
Vastaukset
- Mazdamies
Minä taas olen huomannut ettei hänellä ole mitään kykyä.
Hän tuijottaa sinua koska ei ole koskaan ennen nähnyt niin sinisiä silmiä kuin sinulle. Myös ulkonevat korvasi herättävät huomiota. Hän tulee lähestymään sinua lähipäivän, koska halua ehdottaa korvaleikkausta.
Tietysti voisit tervehtiä tätä työkaveria itse ja ryhytä juttusille, eiköhän se silläkin selviä. Vastuun tästä toiminnasta kannat tietenkin sinä.
Muinaiset jumalat haluavat antaa tämän tiedon ja neuvon sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751101
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547