Kirjoittelen taas tänne ensimmäistä kertaa...

heijuuvaan

Tosi on!
Näin ainakin kuvittelisin asian olevan.
Ja miksi ei muka niin olisi?
En kai minä nyt mitään turhia kuvittele.

Jaa...että kuvittelen vai...höh...hetikö aloitetaan hernepussin heittely ja hengellinen herjaaminen?
Saan minä itsekseni mielikuvitella itseni vaikka Kiinan keisariksi.
Eihän se varmaankaan ole missään lakipykälässä kiellettyä hommaa.
Jaa, että on vai?

No, johan nyt on merkillistä touhua...
Hyvä on sitten!
Menenkin tästä jatkamaan kesken jäänyttä muurin muuraamista.
Enää ei puutu kuin vaivaiset 496 kilometriä ja sitten on urakka valmis ja pääsen jatkamaan kesken jäänyttä Saharan hiekoitusta.

Heh, heh...
Luulitteko te ihan tosissanne, että muka keskellä pahinta pakkauskautta muka jotakin Kiinan muuria menisin muurailemaan?
Sainpas teitä narrattua...
Kyllä nyt on taas niin mukava mieli!

35

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrjii

Muula taas tulee yli-huomenna kaksi päivää, kun viimeiseksi
      olin täälä.
      Olen ollut hitussa, kelaamassa vettä, pohjattomalla saavilla

• Bengalitikku

Todella pitkästä aikaa minäkin täällä. Kävin Nevadassa ja tulin takaisin sitä kautta, missä pippurit kasvaa - taas.

• juupsukka

Minä en edes ole täällä. Olen Juupajoella.

• Melkein-uusi-hahmo

Minun puhelin paikantui Tallinnaan, kunnes tajusin, että sehän on viety ja en pääse palstalle. Sinne meni kaikki kirjoitukseni. Osaakohan tallinnalaiset suomi24 jargonia?
      Joten olen uusi tällä mistä lie lainatulla koneella. Naapuri varmaan kiroaa illalla.

• OoSanctaSiplicitas

Miten muka voisit kirjoittaa tänne T A A S ensimmäistä kertaa?

• En-ole-vastannut-näin

Minä kävin muilla palstoilla ja tulin tänne TAAS uutena kasvona aloittamaan puhtaalta toimistopöytätasolta. Että onhan se mahdollista.
        Tämä vastauskin on aivan uusi eli ensimmäinen.

• Älä nyt hyvä ihminen kerro vaan kellekään, että luulet olevasi Kiinan keisari.
      Aattelevat pian, että Sinulla on suuruusharhoja.
      Juu minäkin tänne tulin, kun piti käydä välillä tuolla älykännykässä, kun tämä iso kone veetuilee aina välillä.
      Pojanpoika sanoi, että se sun konees on niin vanha, HÄH, muutaman vuoden vaan.

• Kaikkien vahvojen naisten takana on nainen itse ......

Sattuu pottu sokkeanni lusikkaan, kainuulainen sanonta.... se tarkoittaa, että pöljempikin voi osua oikeaan sattumalta.

Sattumalta minnäe taas täällä.

• Bengalitikku

Et kait tarkoita et kaks kanaa peräkanaa?

• Bengalitikku kirjoitti:

Et kait tarkoita et kaks kanaa peräkanaa?

Eihän yhtä kanaa vähempää kannata pittää.

• Bengalitikku

Entä hanhet, jotta voi puhua hanhenmarssista. Paljonko? Vai montako?

Entä hanhet, jotta voi puhua hanhenmarssista. Paljonko? Vai montako?

Hanhenmarssi on yksikkömuoto ☺
        Huoment@, leikkasi, vaikka just heräsin.

• Bengalitikku

Neljäseka: kuka leikkasi mitä? 😎

Neljäseka: kuka leikkasi mitä? 😎

Ei neljäsekahaara ongelmaa. Aivot toimii.

• Bengalitikku

Päässä voi olla kaksihaaraisia vaik kuin. Tosin käyn leikkuuttamassa säännöllisesti, joten ...
        Miksi jonkun paikkakunnan nimi on Haarajoki? Kysyn ensimmäistä kertaa?

• mimmimum-..mi

Muistan yhden gynekologin jolla aika hauskasti nimi sopi ammattiin....Haarala.

• Bengalitikku

Oliko nainen vai mies?
        Purskahtaisin nauramaan...

• mimmimum-..mi
        Bengalitikku kirjoitti:

Oliko nainen vai mies?
        Purskahtaisin nauramaan...

Mies oli....ja aika erikoinen persoona....ja puhetapa...

Päässä voi olla kaksihaaraisia vaik kuin. Tosin käyn leikkuuttamassa säännöllisesti, joten ...
        Miksi jonkun paikkakunnan nimi on Haarajoki? Kysyn ensimmäistä kertaa?

Haarajoki sijainnee Haarajoen varrella ja haarautunee jossain joen mutkassa. Mutta kerroppa miksi vitostien varrella on Pöljä, Alapitkä ja Yläpitkä?

• mimmimum-..mi kirjoitti:

Muistan yhden gynekologin jolla aika hauskasti nimi sopi ammattiin....Haarala.

Kun olin lapsi kotipaikkakunnallani oli eläinlääkäri Härkönen, ihmislääkäri Valtimo ja pappi Kalmanlehto.

• mimmimum-..mi

No ei vois paremmin osua nimet.....ammatti nimen mukaan...hauskoja "sattumia"

• kauan.sitten
        eppu2 kirjoitti:

Kun olin lapsi kotipaikkakunnallani oli eläinlääkäri Härkönen, ihmislääkäri Valtimo ja pappi Kalmanlehto.

Mut ihan oikeasti on työtään tehnyt seminologi nimeltään Sonni, ei ihan heti uskoisi kun itsensä on esitellyt.

• Minä.tässä

Uutta verta tänne kaivataan, hyvin mahtuu muutaman lörppäsuun sekaan puhumaan päivän selvistä.

• turha.luulla.muuta

Täällä kulkee vainukoirat perässä.

• Bengalitikku

Jos heittää pippuria, eikö koiran vainu mene sekaisin?

• Ihankukatahansa

Haamunmetsästäjiäkin näyttää olevan.

• Ainiinainiainen
        Ihankukatahansa kirjoitti:

Rakastettu, kaivattu, eikä koskaan unohdettu.

• Bengalitikku
        Ihankukatahansa kirjoitti:

Eikös niitä Suomessa ole vain kardanoissa?

• ensilukija

Lueskelen täällä tätä avaustasi ihan ensimmäistä kertaa, voisin ehkä joskus jonkun toisenkin kirjoituksesi lukea.

• Heikunkeikku

henrjiin kommentista äityi mieleeni, että huomenna mullekin tulis tilanne, että toissapäivänä, aamulla, yhen viestin tänne pläiskäsin.
      Olen nyt ensimmäistä kertaa tällä palstalla. Tänään.
      Ennen kun kukko alkoi käskemään, niin meikäläinen avas silmänsä ja hokas, että hei ma oon pirtee.
      Kysyin itteltäni, että nousekko ylähä. Mä siihen sitte vastasin, että nousen. Täten nousin.
      Ennen seitsemää pistin kledjut pyörimään. Ripustinkin jo. Nyt toinen satsi pyörii.

Perjantai tradaa. Hirvittävän sukkelaan viikko on mennyt.
      Tänään on elokuvateattereissa ensi-ilta kotimaiselle elokuvalle Hevi Reissu.
      Kiiruhtakaatte tekin sitä katsomaan.

Vastaisin mielelläni aloitukseen, mutku en tiedä yhtään mikä se aihe on.

Kävin lumia huitelemassa harjalla etupuolelta. Kevyttä ku mikäki.

Hyvää huomenta kaikille. Olkoot päivänne onnistunut.

• Bengalitikku

Huomenta. Eihän kukaan meistä tiedä aiheesta mitään.
        Tuli jonkun toiveesta uutta lunta. Monta lumiukkoahan täällä.

Heräsin siihen kuin joku olisi roplannut lukkoa klo 7.00. Huusin. Eikä se ollut mikään kukko. Odotin aikani, kurkkasin ovesta, kun turvaliivit päällä, sanomalehti käsivarrella ja jokin valaiseva fikkari kädessä poistui ukko kauempana olevasta syvennyksestä. Täytyy kysellä naapureilta. Lehdet jaetaan klo 2.00 jälkeen.

• Heikunkeikku
        Bengalitikku kirjoitti:

Huomenta. Eihän kukaan meistä tiedä aiheesta mitään.
        Tuli jonkun toiveesta uutta lunta. Monta lumiukkoahan täällä.

Heräsin siihen kuin joku olisi roplannut lukkoa klo 7.00. Huusin. Eikä se ollut mikään kukko. Odotin aikani, kurkkasin ovesta, kun turvaliivit päällä, sanomalehti käsivarrella ja jokin valaiseva fikkari kädessä poistui ukko kauempana olevasta syvennyksestä. Täytyy kysellä naapureilta. Lehdet jaetaan klo 2.00 jälkeen.

"Huusin." Utelututtaa, että mitäs huusit? Suoraa huutoako kurkun perältä asti, vai pihinämäistä ininää pelon kangistamilla äänihuulilla :)

Jos joku mun ulko-ovea räpelöittis, niin voi olla, että pelko laskeutuisi minuun. Hiipisin varmaankin keittiöön ja viistosti pääni melkeen klasiin kiinni tälläisin ja katsoisin, että kuka sielä oikeen räpelöi. Viistokatsannolla näen hyvin oven eteen. Jos ihan littanaksi ihminen pistäisi itsensä kiinni oveen, niin sitten en näkisi. Mut jos olis oikein vatsakas tyyppi, niin kyl´mä sitte sen vatsan näkisin.

En tajua, kuinka joku halajaa lumisadetta. Kiesus ku pääsis tosta lumesta eroon. Täälä ei ole lunta paljoa, mutta sekin vähäinen lumi on minulle liikaa.
        Maaliskuu maata näyttää. Sanonta joka ei täälä päde. Monena vuotena ei ole "pädenyt".

Hyvä jos ei muutkaan tiedä, mistä täs aloituksessa keskustellaan :)

Aina sitä voi kuitenkin tikusta asiaa vääntää. Vähä ku mukamas-mukamas asiaakin luritella:)

• Bengalitikku

Se huuto ei ollut painokelvollista: Mitäs manalaa! Huomaa kiertoilmaisu.
        Aika skrode mies. En uskaltanut katsoa ikkunasta. Jamespotkukelkkamainen frisyyri, kun pomopasin, vastoin lääkärien ohjeita ylös. Tiedä kumpi olisi säikähtänyt. Siksi olin täällä ensimmäisenä aamulla.
        Ja nyt vetkuttelen, kun pitäisi imuroida. Vitkutellut täällä, kun tiesin tekstiileistä tulevan pölhyä.

• Taas on uusi päivä, jo toista kertaa olen palstalla lukemassa,aamiaisen jälkeen avasin koneen ja uudelleen lenkin jälkeen. En ole ihastunut kännysurffailuun. Mukavaa kun pakkanen hellitti, kävelin kohtalaisen lenkin, teki hyvää. Minä ja kissa odotetaan malttamattomasti kevättä, sitten emme juuri sisätiloissa viihdy.

• maissiiii

Niin minäkin ihka ensimmäistä kertaa.
      Nyt on viikko saatu touhuttua ja voin ottaa rennosti.

Lunta satelee keposesti, toivottavasti ei tule lumitöitä,
      ei tämä lumi kyllä ole vanhankaan lumen surmaa... vielä.

Hierojakoululla kävin hierottamassa jännityspaukkuset tipotiehensä,
      nyt voin ottaa viikonlopun tosi rennosti,
      lehtikauppiaskin taas pääsi läpi suodattimien ja lupasi risteilyn kylkiäiseksi
      lupasin tilata jos hän lähtee risteilykaveriksi, vähäsen muuten hyväpuheinen takelteli,
      lähtiskö vai eikö lähtisi.
      Siellä kampiakselin kupeessa siellä näillä risteeilyillä kuitenkin risteillään,
      ihan sama kuka on kaverina.
      Nyt vain odotan lehteä postilaatikkoon, ympäripuhui vanhan naisen.

Ai, niin, aloituksen aihe oli...niin mikä...oliko lumi vai...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      146
      1100
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1055
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      807
    5. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      788
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      69
      785
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      735
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      720
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      652
    Aihe