Super hoito

Iso_kaluinen

Kävin turun xxxparadisessa, laitoin kullin gloriholeen ja sitä alkoi joku imemään, olin unohtanut oven raolleen, se on ilmeisesti merkki että voi tulla sisälle vaikka on kalu hoidossa. Hyvä näin.
Kaveri tuli sisälle ja alkoi silittään mun pakaroita ja sormetti peppureikää samalla kun joku imi seinän takana, sain todellisen super orgasmin. Otan joskus uusix.

15

2225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tugbhl

      Mikäs siinä kun on mitä imettää. Mielyttäviä pippeli- käteenvetoiltoja höhöttäjälle.

    • supermestari

      harvemmin siellä naisia käy. miehet ja transut siellä hoitaa hommiaan. persettä tarjoavia on enemmän kuin perseeseen panijoita.

      • TTTsatk

        "harvemmin siellä naisia käy. miehet ja transut siellä hoitaa hommiaan. persettä tarjoavia on enemmän kuin perseeseen panijoita."

        Eli topeille ja bi-topeille olisi runsaasti tarjontaa ja kopeissa voi nautiskelun toteuttaa? Tapahtuuko sitä enempikin ko. paikoissa?

        Muistakaahan käyttää kumia, terveys on ykkösasia nautiskeluissakin.


      • suuppahoitomestari

        omien kokemusteni perusteella ja noissa paikoissa useammassa kaupungissa vierailleena voin todeta, että persettä tarjoavia on enemmän kuin niitä jotka panee perseeseen. Panemistahan se on noissa paikoissa ei siellä mitään filmejä katsella.


    • Paripar

      Ja paska haisee kopeissa. Yököttävä paikka.

    • runkkari43

      onkos superhoitoa tarjolla useinkin vai onko vain harvinaista herkkua?

      • TkuLoma

        Tänään pitäisi olla superhoitoa gloryholessa. menen kokeilemaan.


    • täällä 43 mies.onko pe 23.3 tulossa porukkaa gloyholeen.klo 18

    • topkarju44

      keskiviikkona ensi viikolla olisko tulossa imuria?

      • Imurikauppias

        Tuon huomenna voltan paikalle, siivoot sit kans


    • suuppahoitoa43

      superhoitoa kaipailee 43v biseksuaalimies turusta onko paikalla superhoitoa keskiviikkona iltapäivällä? Kaikki käy transutkin jos vaan suuhoitoa saa.

    • hoidontarpeessa99
    • karvainentop43

      huomenna 13.4. olis hyvää imuria vailla 43 vuotias top mies. menen joka tapauksessa huomenna paratiisiin kello 12 jälkeen, joten jos olet innokas imuri niin tule paikalle. palkaksi saat spermaa.

    • einarinheppa

      Sairasta imurointia yäk

    • toppanomies

      superhoitoa vailla oleva 41 vuotias mies paratiisiin menossa ensi maanantaina tulkoon joku hoitamaan, jos mieli tekee. en sovi mitään tapaamisia koska ne ei toimi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe