Eräs Profeetta opettaa, että laumalta otetaan kolme paimenta pois. Lauma jätetään heitteille ja jopa hullun paimenen käsiin. Menköön: Miekkaan, ruttoon tai nälkään. Minun on käynyt vähän niin, että olen kuin hylätty lammas, jota kukaan ei paimenna. Alituisesti matkalla ruttoon tai muuhun vitsaukseen. Ilman , että Kristus tai Jehova paljoa olkaansa kohauttavat.
Ainoa lohtu siinä tilanteessa kun ei voi tukeutua enää oikein mihinkään on se, että Pyhä Henki on ikuinen seuralainen. Ei pyhä henki myös kovin usein valista elämää, mutta sitä ei ainakaan tarvitse moittia siitä että se hylkäisi niin kuin monet muut tekevät.
Ja kyllä raamattua silti on yhä mukava läpi lukea , vaikka se on monilta osin mahdoton totetutumaan. Jeesus voi tuomita lauman ankariin kohtaloihin, mutta Pyhä Henki on virvoittaja ja eläväksi tekijä.
Pyhä Henki on ikuinen seuralainen
20
259
Vastaukset
- luonnonlammas
Kenen laumasta saa eniten villoja ja lihaa. Vapaa lammas saa elää vapaana, kenenkään
siitä hyötymättä. jeesus ei tuomitse vielä ketään nyt on vielä armon aika,sen jälkeen tulee,toinen tulemien ja viimeinen tuomio,kaikki kansat kootaan tuomio istuimen eteeen. Meille Jeesuksen uskoville se koittaa ikuin vapaus hänen seurassaan,pääsemmemme ylistämään hänen pelastus teoistaan.
- kiitostuomiokiitoskiitos
Koska päästään tuomiolle en malta odottaa.
kiitostuomiokiitoskiitos kirjoitti:
Koska päästään tuomiolle en malta odottaa.
Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan.
- ihmistenteurastaja
tammi23 kirjoitti:
Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan.
Että teot ei merkitse mitään, riittää pelkkä usko.
- VähänTurhaJuttu
tammi23 kirjoitti:
Eli sitten uskomaan ryhtyminen ei auta, koska jossain vaiheessa on ollut uskomatta ja siten jo valmiiksi tuomittu? Vähän itsensä päihittävä juttu, etten sanoisi.
- omega321alf
Pyhä henki on tosiaan hullun ikuinen seuralainen, ellei ota lääkkeitään.
Voihan se olla, että ei kannata uhrata kokonaista elämää raamatun valheellisissa käsissä vain saadakseen pyhän hengen, joka viisastelee ja lohduttaa sekä virvoittaa hieman. En tiedä onko se loppujen lopuksi sen arvoista?
Jehovan siunaus rikkaaksi tekee! Itse olen saanut pari vahvaa ikuista siunausta. Esim. sen sanoi Jehova: Tapio, sinun ei enää koskaan tarvitse kuunnella valheita! Niinpä mielelläni kuuntelen teidän mielipiteitänne, jotka ovat totisia ja vailla tekopyhyttä.
Jumala antaa viisautta kaikille ketään soimaamatta ja jos me osaamme antaa hyviä lahjoja muille niin aivan samoin Isä antaa pyhää henkeä meille. Ei se ole sen kummempi seikka, mutta
kun kaikki viedään niin on hyvä että jotakin saa takaisin.
Eivät osaa Suomessa ottaa pyhää henkeä vastaan. Tulevat pilkkaajiksi ja vahingoittuvat. Ikävää on kun eivät osaa mitään pyhää arvostaa.- itsemmekaltaiset
alfa123om kirjoitti:
Voihan se olla, että ei kannata uhrata kokonaista elämää raamatun valheellisissa käsissä vain saadakseen pyhän hengen, joka viisastelee ja lohduttaa sekä virvoittaa hieman. En tiedä onko se loppujen lopuksi sen arvoista?
Jehovan siunaus rikkaaksi tekee! Itse olen saanut pari vahvaa ikuista siunausta. Esim. sen sanoi Jehova: Tapio, sinun ei enää koskaan tarvitse kuunnella valheita! Niinpä mielelläni kuuntelen teidän mielipiteitänne, jotka ovat totisia ja vailla tekopyhyttä.
Jumala antaa viisautta kaikille ketään soimaamatta ja jos me osaamme antaa hyviä lahjoja muille niin aivan samoin Isä antaa pyhää henkeä meille. Ei se ole sen kummempi seikka, mutta
kun kaikki viedään niin on hyvä että jotakin saa takaisin.
Eivät osaa Suomessa ottaa pyhää henkeä vastaan. Tulevat pilkkaajiksi ja vahingoittuvat. Ikävää on kun eivät osaa mitään pyhää arvostaa.Ei vihamiehille anna lahjoja, kun hullu. Lahjoja annetaan itsemme kaltaisille, tai ylemmille.
Minulla on myös muita lampaita, sellaisia, jotka eivät ole tästä tarhasta, ja niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kuulevat minun ääneni, ja niin on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
Hihhuleiden älykkyyshän on tunnetusti lampaiden tasolla.
- SurullinenTotuus
Oiskohan aivopesua?
Jaa älykkyys itselläni oli ennen 119, mutta uuden lainen vaikeampi testi antoi vain 102. Mitä olen eri henkilöitä tutkinut niin: 100-115 = eteenpäin pyrkivä ja ahkera, 115-125 = mielikuvitusta käyttävä ei kovin nerokas, 125-135 = huumorintaju alkaa kukoistaa ja kielenkäyttö osoittaa jo neroutta. 135- 155 = erittäin huumorintajuinen ja vakava, ahkera ja eteenpäinpyrkivä yleisnero. jne.
Joku 119 on vielä sen verran heikko, että yliopistoon ei pääse, mutta mielikuvitusta riittää niin kuin Hare Krishna liikkeen kirjojen mukaan AASEILLA ON. En siis ole lammasmainen, vaan lähinnä AASI.alfa123om kirjoitti:
Jaa älykkyys itselläni oli ennen 119, mutta uuden lainen vaikeampi testi antoi vain 102. Mitä olen eri henkilöitä tutkinut niin: 100-115 = eteenpäin pyrkivä ja ahkera, 115-125 = mielikuvitusta käyttävä ei kovin nerokas, 125-135 = huumorintaju alkaa kukoistaa ja kielenkäyttö osoittaa jo neroutta. 135- 155 = erittäin huumorintajuinen ja vakava, ahkera ja eteenpäinpyrkivä yleisnero. jne.
Joku 119 on vielä sen verran heikko, että yliopistoon ei pääse, mutta mielikuvitusta riittää niin kuin Hare Krishna liikkeen kirjojen mukaan AASEILLA ON. En siis ole lammasmainen, vaan lähinnä AASI.Älykkyysosamääräsi on 119 ei älykkyytesi....
- pointteja_kiitos
Meinaa hukkua retoriikan alle(ko?).
- siismitäpointteja
kö?
- Eikiitosjeesus
Toimiva ilmanvaihto auttaa ongelmaan. Kannattaa myös kiinnittää huomiota ruokavalion kuitupitoisuuteen.
- liikaahenkeä
Ehkei kuitenkaan oo maapallolle hyväksi panna uutta henkeä.
- 12____13
> Ja kyllä raamattua silti on yhä mukava läpi lukea , vaikka se on monilta osin mahdoton totetutumaan.
Miten niin?Niin eilistä ennen olin vielä uudestisyntymätön ja epäuskon valtaama, mutta eilen uudestisynnyin ja aloin jälleen uskoa, että Kristus on voittava Jumalan avulla kaiken ja että hän on todellisuudessa oleva kaiken vallan haltija taivaassa ja maan päällä lyhyen antikristuksen voiman näytön jälkeen. Jumala lähetti Kristuksen ja niin myös Antikristuksen. Hän on ainoa jolla on voima ja viisaus. Hän on voittamaton ja pyhä yksin. Se minkä hän tahtoo tehdä sen hän tekee ja hän sanoo vain sanan ja kaikki tapahtuu hänen tahtonsa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125