miten tapahtuu?
IKEAN LIESITUULETTIMEN LAMPUNVAIHTO
6
2953
Vastaukset
- mies-vai_naismyyjä
Pääsääntöisesti ihan samoin kuin liesituulettimissa yleensäkin, ei se ostopaikka paljoa siihen vaikuta.
- paappa2
saako asiallisia vastauksia kiitos. ao liestuuletin on näköjään sullekin haasteellineni
- koettu
Ei voi. Osta uusi liesituuletin Ikeasta
- paappa2
pelleiletkö? oletko tosissasi? outoa, jos näin , vaikka toisaalta en ihmettelisi...
- Följande
Löytyykö ohjeet Ikean netistä siihen malliin?
Yhdessä mallissa missä pyöreät halogeenispotit, niin sopivalla pienehköllä ruuvimeisselillä käännetään kiinnikkeiden kohdalta kupua irti päin. - asiallinenkysymys
Kyllä tuo kysymys vähä vaatis täsmennystä. Ikea myy liesituulettimia ainakin neljänkymmenen kuuden eri tyypin merkinnällä ja jokaisessa tyypissä jos on vaikka kolmea eri lamppumallia, edelleen jokaisessa lamppumallissa kolmea eri kiinitysmallia, jne. Eli ei se ostopaikka todellakaan vaikuta vaan se vaan se liesituulettimen tyyppi, mutta jos kysyjä puhuu pelkästään ikean mallista niin vastaukset on hämmästyttävän asiallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797