Aivopesu-uskonto

AteistiTimo

Islam on jo pienistä lapsista lähtien aivopestyjen ihmisraukkojen "uskonto"Siinä ei ole mitään hyvää.Tai jos on niin kertokaa?Muslimien tehtävä on vallata koko maapallo.Koraani on samanlainen satukirja kuin raamattukin.Ihmisten keksimä ja kirjoittama.Herätkää "uskovaiset"todellisuuteen.

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateistiminäkin

      Ei muslimit ainakaan herää todellisuuteen sillä islam on uskonto jita ei muuteta. Ja uskonluopioiden kohtalo on kuolema islamilaisissa maissa. Täällä Suomessa toistaisesti ex-muslimeita entiset uskontoverit vain syrjivät ja pahoinpitelevät.

    • Itseni aivopestiin raamatulla jo aivan pienestä lapsesta pitäen. Se johti siihen, että kuljin vastavirtaan yhteiskuntaa nähden, taannuin ja jäin muista jälkeen. En kuulunut maailmaan, vaan olin sen ulkopuolella. Elämä oli onnetonta huiskimista kuoleman rajamailla. Mitään hyvää en näe siinä vieläkään.
      Pelastuin kun pääsin käymään rukousmatkalla Israelissa ja kohtasin juutalaisia. Heillä oli aito usko oikeaan Jumalaan ja ymmärsin heti olleeni koko elämän ajan harhassa. Uskon tarkoitus ei ollutkaan miellyttää Jumalaa muita tappamalla, vaan juutalaiset näyttivät minulle, että uskon tarkoitus on olla elämän puolella ja elämänmyönteinen.

      Halusin miellyttää Jumalaa väärin tavoin. Niin ei Aabraham tehnyt , vaan hän rukoili pelastusta jopa Sodoman ja Gomorran tapauksessa.

      KAIKKI AIVOPESU LASTEN JOHTAA PELKKÄÄN PAHUUTEEN. Toivotaan että mahdollisimman monet löytäisivät eläväksi tekijän, mutta pelkään että MAAILMA EI VOI HENKEÄ SAADA, vaan yksin juutalaiset sekä maailmasta valitut.

      • JeshuaisKing

        Aha, eli tällä kertaa totuuden tuojana on ollut juutalainen kansa. En minä sinun kokemustasi ole mitätöimässä, mutta täytyy sanoa, että aivan eriskummallisilta ajatuksesi välillä tuntuvat, melkoisen sulavasti hyppäät ismistä toiseen.
        Välillä tuo toinen tuo pelastusta, ja välillä toinen. Milloin koraani allaheineen, milloin juutalainen kansa toorineen.
        Pelastus on toki juutalaisista, mutta juutalaisenkin on tunnustettava Messiaansa, Jeshuan
        aivan kuten Hän itse sanoi:
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'. Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen'."

        Tottakai lapsuutesi kokemukset näkyvät ajatusmaailmassasi, ilmiselvästi, jos kohdallasi on ollut aivopesua. Mutta voisi kysyä tietenkin, että onko JHVH:n vika, että taannuit? Onko JHVH;n vika, että elämäsi oli totaalisen onnetonta?
        Eli oliko JHVH syyllinen elämäsi ankeuteen?
        Oletko vieläkin lapsi, vai oletko jo aikuinen, joka on vastuussa tekemisistään ja sanomisistaan?

        Raamattu sanookin, että tiedon puutteen takia kansa menee harhaan. Siksihän meidän jokaisen tulee yksilönä tutustua Sanaan, eikä vain korvakuulolta kuunnella toisten puheita ja opetuksia, muutoinhan meille voidaan "opettaa" mitä tahansa.
        Meillä on jokaisella oma vastuu, mitä kuuntelemme, ja otammeko itse asiasta selvää, mitä JHVH on todellisuudessa sanonut. JOs puhujan/opettajan/pastorin/tms puhe on samassa linjassa raamatun sanan kanssa, silloin opetus on ok, mutta on tunnettava itse sana, että tietää ja tunnistaa asian.

        Jeshuakin nousi saa tanan väitteitä vastaa aina sanomalla -kirjoitettu on!!
        Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

        SAnot, että pelastuit, koska lähdit Israeliin, mihin olet pelastuksesi sitten kadottanut, sillä tekstisi ovat niin kaukana toorasta kuin itä lännestä?

        Kuten toisessa aiheessa vastasinki sinulle, olen edelleen täysin samaa mieltä ja tämä edellinen viestisi sitä vahvistaa. Luulenpa että olet osaltasi saattanut tutkia uskontoja ehkä vähän hieman liikaakin ja sekoitat niistä aivan kummallisen sekauskonnon. Harmillista sinänsä, sillä sinulla varmasti olisi potentiaalia ymmärtää, mutta sinulla on nyt ovi sepposen selällään aivan muille hengille, ja se tie ei vie pelastukseen, vaan pois siitä.


    • TerrorismWellcome

      Islam on poliittinen vakava henkinen sairaus josta parantuminen on lähes mahdotonta........

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe