Ensinnäkin, yrityksiä voi tuoda ja viedä. Tämä tiedoksi, keksin sen juuri itse omasta päästäni. En tiedä asiasta mitään, mutta tämän tiedonpuutteeni korvaan paasaamalla vaahto suussa niin että räkä lentää.
Haluan esittää syvän huoleni leväperäisiä MAASEUDULTA tuotuja lastensuojelufirmoja koskien. Yksi tällainen on Persehoitoliiton pääkaupunkiseudulle tuoma PKS. Varmaan näitä on muitakin.
Tarjoavat lähtökohtaisesti selkeästi huonolaatuisempaa ja varmasti myös kalliimpaa palvelua, kuin pk-seudun kuntien lastensuojelu.
Varoita kuntia ja sijaisvanhempia pestautumasta tuollaisiin lafkoihin, joille kelpaa kuka vaan maajussi töihin. Itse en kelvannut mihinkään ja siksi puran täällä kateellisuutta, jota koen parempiani kohtaan. Väkivaltainen, lapsia ja perheitä aiemmin kaltoin kohdellut tyypillinen savolainen palkataan mielihyvin maalta rahdattuihin järjestöihin. En ihan tiedä, että lafka ei ole järjestö, mutta ei se mitään.
Lisäksi pelkään, että paitsi Perhehoitoliitto, myös erilaiset lastensuojelun kehittämisjärjestöt näyttävät vihreää valoa kaltoin kohtelijoiden palkkaamiselle. Tietenkään työntekijöiden taustoja ei kuvitelmissani tarkasteta lainkaan.
Varokaa ja suojelkaa lapsia ja kaltaisiani sekopäitä!
Varoitus maalta tuoduista lafkoista
Koiraihminen--
1
98
Vastaukset
- kamalaaporukkaa
Varokaa lapsia kaltoin kohtelevaa muoria. Häneltä otettiin sijoitetut lapset pois kaltoin kohtelun ja väkivallan vuoksi. Tällä hetkellä hän on töissä Majakan valo säätiössä. Varokaa kunnat, kaupungit ja eritysiesti lasten vanhemmat. Kun muori pääsee valtaan, alkaa lasten ja perheiden kidutus. Varokaa muoria ja hänen aikuisia tyttäriään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090