Ajattelin sitä, että miten minulle käy jos helvetti ja taivas ovatkin olemassa. No tähän on hyvin helppo ratkaisu. Ilmoittaudun jäseneksi kaikkiin maailman uskontoihin. Kun sitten taivaanportilla sanotaan vaikkapa että Jehovat olivat oikeassa, niin minä totean kuuluneeni Jehovan todistajiin. Lisäksi muut Jehovan todistajat ilmoittavat että kyllä tämä tyyppi on ollut kirjoilla heidän seurakunnassaan. Näin ollen ikuisuutta koskeva probleema on ratkaistu.
_____
Nyt tuli aika hindulainen olo.
Ikuisuutta varten kannattaa pelata kortit oikein
7
205
Vastaukset
Kyllä ne on. Sehän on jo ilmoitettu Jumalan itsensä toimesta Raamatussa, eikä siihen vaikuta minkään Kirkon, tai Lahkon jäsenyys.
Pelastuminen, eli matka kadotukseen katkeaa vain sinun henkilökohtaisesta tahdosta, joten tee kääntymys/ parannus Jeesusta kohti, ja lähde seuraamaan Häntä.
Joh. 8:12
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus"
Sinne Portille ei ole asiaa, ohi tuomarin Jeesuksen. Hän toteaa Matt 10
32 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa.
33 Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa.
On seurakuntia, jotka salaavat Jeesuksen, eivätkä tunnusta Häntä Herraksi, heidän tie vei automaattisesti samaan paikkaan, kun JT;llä on.
Kysymys kuuluukin, todistaako JT Jeesuksesta, ja vastus on, eivät, vaan Jehovasta, samasta Jumalasta todistaa myös Kerho, ei todista Jeesusta, muuten kun silloin, kun saarnaaja saarnaa vilkuttelun, siihen vastataan; Jeesuksen nimessä.padasjoenukko kirjoitti:
"Kesitas"
-
Aivan niin, tuo Matt. 10:32,33 kohta on myös ,
Room. 10 :9-11. kirjoitettu.
-Juuri näin, sillä on varmistettu Sana, jolla Jeesus iloittaa vaatimuksensa pelastukseen.
Kes.
- tietotuusjaelämä
Olen pohtinut mitä yhteistä on Jehovien oikeuskomitealla ja lestojen hoitokokouksella?
Isän edessä
Eihän sillä jeesuksella edes ollut isää.
Sanotaan Daavidin pojaksi ja juutalaisten kuninkaaksi, mutta Daavidin poika oli Salomo ja hän oli juutalaisten kuningas. Sana Shalom= Rauha, tulee juuri Salomosta.- kiinnostava_juttu
"Pelastuminen, eli matka kadotukseen"
Uusi raikas näkemys; noinko nykyään saarnataan liinapöydän takaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151439- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171066Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754