Hei!
Olen 14 vuotias tyttö Lapista. Ratsastus kokemusta minulla olisi päälle 5 vuotta ja nyt etsisin itselleni sopivaa ratsastusleiriä. Tietäisikö joku pohjoissuomessa sijaitsevaa hyvää ja edullista tallia mennä ratsastus leirille?😊 Kiitos jo valmiiksi 🙏
Hyviä ratsastusleirejä?
Hevostyttö14
3
377
Vastaukset
- Fannywa
No omasta mielestä ehottomasti Pulleromäen leirit! Ite käyn siellä normaalisti myös tunneilla. Ikävä kyllä leirit täynnä, ne meni alle 4 pv täyteen. Mutta ite pääsin :D
- mitääjärkee
jos kysytään leirejä mille voisi mennä niin järkeä varmaan kommentoida jos leirit jo täynnä?
- Oito
Leirit täynnä nyt, dorkien hevostelut päättynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911