Hei!
Olen 14 vuotias tyttö Lapista. Ratsastus kokemusta minulla olisi päälle 5 vuotta ja nyt etsisin itselleni sopivaa ratsastusleiriä. Tietäisikö joku pohjoissuomessa sijaitsevaa hyvää ja edullista tallia mennä ratsastus leirille?😊 Kiitos jo valmiiksi 🙏
Hyviä ratsastusleirejä?
Hevostyttö14
3
336
Vastaukset
- Fannywa
No omasta mielestä ehottomasti Pulleromäen leirit! Ite käyn siellä normaalisti myös tunneilla. Ikävä kyllä leirit täynnä, ne meni alle 4 pv täyteen. Mutta ite pääsin :D
- mitääjärkee
jos kysytään leirejä mille voisi mennä niin järkeä varmaan kommentoida jos leirit jo täynnä?
- Oito
Leirit täynnä nyt, dorkien hevostelut päättynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713665- 1723226
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723114Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502839- 251964
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375