Eli te keillä on oireina ollut pitkäaikanen kehon ja lihaksen arkuus,kipu-ei särkyä ja voimattomuutta lihaksissa,mikä sairaus kyseessä? Mulle on ehdotettu fibroa,mutta mulla ei ole tyypillisiä lihassaärkyjä paikasta toiseen vaan keho väsyy ja selkä nopeasti ,alaselän ja niskasta asti oleva jäykkyys,ei lämpöä vaan sellanen raskas olo. Kaikki alkoi 2v sitten rajun virustaudin jälkeen,päässä paineen tunnetta,,,on otettu borrevasta-aineet ,ei näyttöä,tämä kehon raska olo ja kankeus ärsyttää kun aina ehdotetaan birroa....voiko polymyalgia oireilla kankeudella joka on symmetristä ,ei toispuoleista? olen 52v nainen ja pari vuotta ollut näillä näin. Turhauttaa mennä tk omalääkriin joka vaan tarjoaa fyssaaikaa,ei se auta.kokemuksia?
KEHO KANKEA JA RASKAS.
outotauti
3
425
Vastaukset
- ninnistiina
Katsoppas Parkinsonin oirelistaa
- TUUSKIN
EI OLE VAPiNOITA,JA TOISSPUOLEISIA OIREITA. Olen käynyt neurolla ja sanoi fibromyalgia oireet olevan. Teki testejä .
- Anonyymi
Heipä hei. Mulle alkoi samanlaiset ja syyksi paljastuivat ihanat vaihdevuodet. Hormonien tasapaino vaihtelevat ihan päin mäntyä ja se aiheuttaa koko kehon raskasta ja voimatonta tunnetta sekä kipua. Samaa fibroa epäilivät täälläkin mikä sekin mahdollista. Ärsyttää todella kun ei tiedä millainen aamu tulossa ja päivästä puhumattakaan. Mutta näillä mennään eikä muuta voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234