Hiihtäjän laturaivo kohdistui raskaana olevaan.

Tiputtaja

54

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sauvallasilmään

      nainen huijaa keksinyt koko jutun . tai olisi laittanut lapun kaulaan: olen raskaana.

    • Kirotut

      hiihtofanaatikot luulevat olevansa jotain kuninkaita. Miksi niitä latuja tehdään veronmaksajien rahoista? Maksakoon hiihtäjät itse latunsa.

    • Sohvaperunaaaa

      Hiihtäjät on vihaisia hulluja. Urheilu tekee tuota ihmeellistä raivoamista. Näkee melkein joka lajissa, kun kohtaa fanaatikon.

      • Anonyymi

        Juppihiihtäjät ei osaa hiihtää ennenkuin on ladut valmiina. Nössö porukkaa. Maalla ei kukaan tee meille latuja vaan itse osataan tehdä ottakaa oppia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juppihiihtäjät ei osaa hiihtää ennenkuin on ladut valmiina. Nössö porukkaa. Maalla ei kukaan tee meille latuja vaan itse osataan tehdä ottakaa oppia

        Maalaisista oppia? Juu ei. Ja eikös se eläimiin sekaantuminen ole laitonta nykyisin? Sehän on ollut teillä maalaisilla ensimmäinen kokemus seksiin, eläimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juppihiihtäjät ei osaa hiihtää ennenkuin on ladut valmiina. Nössö porukkaa. Maalla ei kukaan tee meille latuja vaan itse osataan tehdä ottakaa oppia

        Just niin, ihan samaa mieltä olen.


      • Anonyymi

        Hiihtäjät piäree tosi lujaa, kun vetävät pitkin latuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin, ihan samaa mieltä olen.

        Piereskelevät hiihtäjät huutaa samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piereskelevät hiihtäjät huutaa samalla.

        Miksi teet niin? Lisääkö se vauhtia vai tuottaako se vielä paremman mielen hiihtämisessä? 🤔


    • hknugdefv

      Huomatkaa, nainen oli koiran ulkoiluttaja!!! Juuri he aiheuttavat huolimattomuudellaan, piittaamattomuudellaan ja ylimielisyydellään paljon vaaratilanteita hiihtäjille laduilla.

    • keltastakustakaikkialla

      Juuri näin. Paskatetaan koiraa minne sattuu, pökäleet latu-uralle ym. Sitten sotketaan ympäristöä jättämällä paskapussit minne sattuu roskisten viereen maahan. Viekää kotiin ne jos ei mahdu roskikseen, tanan tyhmät!

      • Anonyymi

        Koiranpaska on hyvä pitovoide.


    • Laturosvo

      Koiranpaskaa tulee olemaan aina pitkin maita ja mantuja, eikä se auta asiaa, että hiihtäjät käyvät väkivaltaisiksi koiranulkoiluttajia kohtaan. Ja se, että käydään kiinni naiseen, joka on raskaana, tietää kunnon turpakeikkaa.

    • Laduraivo

      Täällä etelän suunnalla ongelma on, että laajat kävelypyörä reitit on ajettu laduiksi. Aggressiivisia on etenkin ns. luisteluhiihtäjät. Ne alkaa suoraan vttuilemaan ja huuhtamaan, henkilökohtaisuuksiin mennen... ne ei lähdekkään siitä voisko asiasta neuvotella vaan katsovat, että kaikki metsäiset reitit olisivat heidän henkilökohtaista omaisuuttaan. Ne jopa yrittää muita hiihtäjiä saada mukaan silmittömään riehumiseen. Väittäisin etten järkevät sellaiseen lähde. Esim. reumasairasta tai vastaavaa sairautta sairastavaa kun jollain suksisauvalla tökkii siinä voi käydä pahaakin vahinkoa tuolle ihmiselle. Sehän se paha on kun alkavat suoraan huutaa naamapunasena.

      Vaikka selvästi ne on kartoissa ja merkinnöissä merkitty kävely sekä pyöräily reiteiksi. Kaupungilta asian varmistanut ja sieltä todettu, että tuo käsitys on vain tiettyjen hiihtäjien yksittäisajattelua. Kävely on sallittua siinä keskellä ja puolin toisin sitten joustetaan annetaan toisilleen tilaa.

      Täällä tosin on näkynyt niitä hiihtäjiä joilla on koira kiinni hiihtäjän asusteessa koira juoksee perinteistä hiihtävän hiihtäjän edellä ladulla ja hiihtäjä perässä. Koiran ulkoilutus siellä on eri asia kuin kävely. Jotkut koirat saattaa sotkea ladun etenkin kun on paljon piittaamattomia omistajia jotka ei katso minne koira tarpeitaan tekee ja koiran kakat tietysti jättää keräämättä vaikka omistaja kattois kumman sinne päästi.
      Melkein pitäs laittaa käsiraudat koiran omistajille ja lasten pikkulapiolla syöttää sille ne oman koiransa paskat. Jos koiran hankkii niin pitäis myös jätökset kerätä. Ja pitää kytkettynä kaupunki-alueella. Se on toinen juttu, että sotkevat koirat usein on myös irti (ei kyllä aina).

    • Ertwald

      Vieläköhän tuo väkivaltahiihtäjä uskaltaa hiihdellä Kalevankankaalla... Toivottavasti tuo hyökkäyksen uhri tuntee "kylän jätkiä", niin saattaa mulkku vaikka löytyäkin vastaamaan teostaan.

    • Blondiin

      Satu hoitaa....

    • Suksieiluista

      Runkkareita nuo ns kuntohiihtäjät. Öykkäreitä ja maailmanomistajia. Koulis joku tavoille.

      • somereima

        Oikeastaan kaikki kunto tai kilpaurheilua harrastavat ovat läpeensä pahoja ja sairaita ihmisiä.
        menisvät ottamaan selfieitä ja somettamaan niinkuin me kunnolliset ihmiset.


    • Peltoset

      SDP voisi sivakoida Vittun kommentoimasta tätä asiaa!

    • someraivooo

      Tunnen ton "tiputtajan": oikeesti 170cm kynäniska tuskusta. :DDD

    • lynchmob

      Ehdotan varmuuden vuoksi kaikkien hiihtoa harrastavien lynkkausta.

    • LämäriLasse

      Se mikä ei tapa, vituttaa.

    • järjenkäyttöä

      Talvella hiihtoon tarkoitetut väylät on tampattuja yleensä latukoneella, muuhun liikkumiseen tarkoitetut väylät on aurattu ja usein hiekoitettu.
      Jäädytetyt kentät on tarkoitettu luistelijoille.
      Pitäisi tyhmemmänkin ymmärtää.

    • havujaperkele

      jos kukaan ei hiihtäisi sotia ei olisi.
      hitlerkin harrasti hiihtoa.

    • Dbdkfbrifnfkfbfjf

      Jos ikinä saan yhdenkään raivohiihtäjän henkilöllisyyden selvitettyä, niin teen kaikkeni tuhotakseni sellaisen henkilön maineen somen ihmeellisessä maailmassa.

      • 8päivää

        mikset keksisi itse nimiä ja levitä niitä somen ihmeellisessä maailmassa? pääset juoruamaan ja saat mehukkaimpien sensaatio juorujen levittäjän palkinnon vuodelle 2018.


    • voieii

      oljkoo nainen humalassa vai miksi vandalsimia harrasti rikkoi latua. saattaa tulla fas-lapsi siittä

    • sdpsdpsdpsdp

      olisiko kenelläkään ketään poliitikkoa mielessä joka voisi järjestää meille turvallisemman suomen että saataisiin nämä raivohullut hiihtäjät vihdoinkin kuriin?
      johan ne raivoaa kaduillakin hemohes päissään.

    • 5678933

      Oletetaan että nainen oli vain ylittämässä latua asiallisesti ja joutui hyökkäyksen kohteeksi ja koki olonsa turvattomaksi. Niin luulisi ettei ensimmäinen paikka mihin menee purkamaan pahaa mieltänsä ole Länsi-Savon toimitus. Poliisi asia, jos kokee itsensä uhatuksi ja joutuu pahoinpitelyn kohteeksi. Mutta vinkki kävelijöille. Kun joudutte ylittämään ladun, niin jo oman turvallisuutenne vuoksi kannattaa ensin tarkistaa, onko mahdollisesti hiihtäjiä kovalla vauhdilla lähestymässä. Itse olen hiihdon harrastelija, enkä ole koskaan nähnyt näitä laturaivotapauksia. Enemmän sitä laturaivoa taitaa olla Somessa ja muussa mediassa.

      • naisenomasyy

        Vain tyhmä akka vie koiransa hiihtoladulle. Turhaan tätä hiihtäjää haukutte,kyllä syyllinen on tämä nainen. Toivottavasti otti opikseen.


    • hakeevainhuomiota

      Lihava ja tulonsiirroilla elävä ämmä varmasti. Hiihtäjä katsonut pahasti kun lyllertää kakalta haisevan koiransa kanssa ja rikkoo latua uhalla. Siitä akka kehittänyt mielikuvitustarinan, jonka toimittaja ottaa todesta. Satu hyppää rumpua koska on satu.

      • paskapaikkoja

        Eikö koirilla luulis olevan paskan teko paikkoja tarperksi ettei tarvitse hiihtoladulle viedä.


      • Anonyymi
        paskapaikkoja kirjoitti:

        Eikö koirilla luulis olevan paskan teko paikkoja tarperksi ettei tarvitse hiihtoladulle viedä.

        Kyllä on, mutta tiineetä akkaa ei mitkään säännöt koske .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on, mutta tiineetä akkaa ei mitkään säännöt koske .

        Ei tietenkään. Raskaana oleva nainen on arvokkain ihminen. Se kantaa sisällään tulevaisuuden veronmaksajaa (tai loista).


    • Moraalijeesus

      Se taisi olla MAMIL-hiihtäjä.
      Kyllä se laturaivo loppuu juhannukseen mennessä...

    • someraimo

      Häikäilemätön tunnemanipulointi ja mediapeli on aina kuulunut politiikkaan. Somen ansiosta meininki on mennyt aika "hupaisaksi" viimeaikoina.
      olettekos huomanneet?

    • RatkaisuTähän

      on väkivaltavero. Suksien ja kaikkien hiihtovarusteiden hintaan pitää mätkäistä 200% väkivaltavero päälle. Näin saaduilla veroeuroilla voidaan sitten maksaa hiihtäjien silmittömän väkivallan uhreiksi joutuneiden kansalaisten sairaalalaskuja, sekä pysyvästä haitasta aiheutuneita vahingonkorvauksia.

    • Kenuteppi

      Tapaus olisi pitänyt uutisoida niin että koiraansa laduilla paskottava agressiivinen nainen hyökkäsi hiihtäjän reviirille, mies joutui puolustamaan itseään suksisauvalla.

    • Raivotautiruno

      raimon vaimon takaraivo tuokaa lisää tuohta ei voi enää hiihtää täytyypi vaan juosta.

    • Nytonkiire

      Hiihtäjien pakkosteriloinnit aloitettava heti etteivät pääse enää lisääntymään!

    • Anttifa

      NATSIT POIS HIIHTOLADUILTA!

    • Anonyymi

      elkää menkö käveliät ja koirat latua rikkomaan!

      • Anonyymi

        Nyt on monella ladulla sallittu koiran kanssa hiihtäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on monella ladulla sallittu koiran kanssa hiihtäminen.

        Niin, mutta se ei hiihtänyt.


    • Anonyymi

      Onko laturaivoajat viety mielentaloon kun ketään ei kai ole pahoinpidelty tänä talvena?

    • Anonyymi

      Someraivo !!!!!!

      • Anonyymi

        Tämä. Nykyään ei uskalleta edes ladulla raivota. Sekin raivo laitetaan someen.


    • Anonyymi

      Siellä on selkeät kyltit, ettei ladulla pitäisi kävellä. Jos harrastaa ulkoilua koiran kanssa, niin kaikki säännöt pitäisi olla selvillä.

      • Anonyymi

        Muista, että nyt on moni latu sallittu koiran kanssa hiihdolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista, että nyt on moni latu sallittu koiran kanssa hiihdolle.

        Taisi jäädä akalta sukset kottiin.


    • Anonyymi

      Hiihtoladut on hiihtäjiä varten. Valitettavasti kaikki ei sitä tajuu.

    • Anonyymi

      Voi voi voi voi sentään. Mitkään säännöt ei mua koske, mä olen raskaana.

      • Anonyymi

        Ja siemeniä täynnä..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siemeniä täynnä..?

        Niin, tyypillinen yyhoo.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe