Noin puolet oppaista joissa puhutaan koneen kasauksesta, todella moni heittää kommentteihin ettei saa laittaa emolevyä sen antistaattisen pussin päälle.
Samalla toinen puoli jankuttaa, että se nimenomaan on turvallista ottaa sieltä pussista ja laittaa sen päälle, esim. coolerin asennuksen ajaksi.
Miten on? Kumpi nyt on höpöhöpöä, onko pussin sisä ja ulkopuolella isoa eroa ja saako sen nyt sitten turvallisesti laskea coolerin ja muistien asennuksen ajaksi siihen päälle vai ei?
Ja jos ei niin mihin sitten? Sen emolevyn pahvilootan?
Emolevy, antistaattinen pussi, iäisyyskysymys
mitenonoikeasti
3
304
Vastaukset
- AsusDeluxe
Minä teen ihan miten sattuu: pussin päällä, sanomalehden päällä, puupöydällä... Eipä ole yli 20v kokemuksella mitään tuon takia kosahtanut.
- Bersel
"Minä teen ihan miten sattuu: pussin päällä, sanomalehden päällä, puupöydällä... "
Oletko ajatellut kokeilla ihan vaan perinteisesti sänkyä? - perkki-erkele
Bersel kirjoitti:
"Minä teen ihan miten sattuu: pussin päällä, sanomalehden päällä, puupöydällä... "
Oletko ajatellut kokeilla ihan vaan perinteisesti sänkyä?Sitten voisi jäädä pikap...jen osuus pieneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906