Varkaus nimensä veroinen autoilijalle

yksjämsäläinen

Kyllä on koko kaupunki keskustasta Joensuuhun päin kameratolppia täynnä ja semmoisissa ansapaikoissa että oksat pois!Ohituskaistojen päihin on asetettu sellaiset ansat ettei muualla ole nähty!Samoin koko keskusta-alueelle!Eipä kyllä ollut yllätys enää sen jälkeen,kun katsoin,että valtuusto on täynnä Demareita joiden mielestä muitten pitäisi maksaa kaikki kulut!Autoilijilta rahat pois!

13

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurjastelijatvankilaan

Eihän se kameratolppien vika ole,jos sakon saat. Arvaatko kenen?

• YhdenTolpanMies

Paikalliset kerkiää hijastaa !

• yksjämsäläinen

Se on totta,että ne jotka tietävät tolppien paikat hidastavat aina niiden kohdalla ja sen jälkeen taas "urku" auki kunnes jaaruvalot palavat ennen seuraavaa tolppaa!Näin se liikenneturvallisuus paranee!Tuo" hurjastelijat vankilaan kommentoija"taitaa olla niitä "Yariksella ajelevia" demareita joiden nopeusmittari näyttää 80km/h vaikka todellinen nopeus on 70km/h.

• hurjastelijatvankilaan

Paloaseman kohdalla oleva kamera on varmasti yksi oikein sijoitetumpia kameroita koko suomessa. Muistan hyvin sen ajan kun kameraa ei ollut.
        Parempi kun nimimerk "yksjämsäläinen" pysyy siel jämsäsä eikä tule kaahaamaan tänne. Asenteesi on pers,iist. Mut eihän niitä kolareita sattuisikaan jos ei olisi "yksjämsäläisii".
        Paljonkos sait sakkoa?,kun noin kiukuttaa.

• Ykssakkojakinsaanut
        hurjastelijatvankilaan kirjoitti:

Paloaseman kohdalla oleva kamera on varmasti yksi oikein sijoitetumpia kameroita koko suomessa. Muistan hyvin sen ajan kun kameraa ei ollut.
        Parempi kun nimimerk "yksjämsäläinen" pysyy siel jämsäsä eikä tule kaahaamaan tänne. Asenteesi on pers,iist. Mut eihän niitä kolareita sattuisikaan jos ei olisi "yksjämsäläisii".
        Paljonkos sait sakkoa?,kun noin kiukuttaa.

Eikä näitä tolppia koskaan liikaa ole.

• Filmitähtikö

Saahan niitä kameroita olla mutta kun Taipaleentien nopeusrajoitus on ihan hanurista. Se on kuitenkin osa vt23:sta ja joka kulmassa on liikennevalot. 60km/h olisi oikea taso.

• valluveeti

Hyvä, että on kameratolppia, sanottuja peltipoliiseja. Ei niitä ole koskaan liikaa. Enemmänkin saisi olla. Valvovat liikennettä ja sakottavat ylinopeuksista. Siten saadaan kaaharit kuriin ja ruotuun järjestykseen.

• Jätäautosivääräänkohtaan

Parkki Pate vai mikä olikaan on hyvä. Soitellaan käryjä ja nauretaan,kun sakkoja ropsuu.

• äitykkä

Noudattakaa liikennemerkein annettuja nopeuksia,ei kamerat kuvaa oikein toimivaa. Varkaus on vanhusten kaupunki.

• sheriffin_tähti

Saatte kiittää entistä warkauden sheriffi Jyrki Haapalaa. Hän aikaansai kameraviidakon kaupungin alueelle ja läpimenoteille. Ja alhaiset rajoitukset mm. Osmajoentielle ja Rellulle töyssyineen. Haapala oli kuulemma niin virkaintoinen että tutkasi itsekin työmatkalla Helsinkiin kesken ajomatkan 5-tien reunalla.

• Kaupungin läpi 23-tietä ajettaessa kaks kameraa suuntaansa, sekö on viidakko?!?! AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

• Kuntoliikuntaa

Autoilu on yliarvostettua. Kun ei omista autoa , ei voi saada sakkoa. Eikä mene rahaa bensaan eikä dieseliin,eikä auton muihin kuluihin. Ja pysyy kunnossa. Julkisilla pääsee nykyään todella huokealla kauaskin,kun osaa katsoa esim vr säästöliput,Savonlinjan ja onnibusin liput ajoissa esim 2kk ennen matkaa. Alle 5km matkat pyöräilee tai jopa kävelee. Ja miksei pidemmänkin.

• Anonyymi

Vt23 aivan sekava Piekumäen kohdalla.
      Ohitustietä kaivataan Mäkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3582
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2937
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2416
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2348
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2277
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2147
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2108
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1994
    Aihe