Matujen sekoilut vaan jatkuu

fghgfhcgj

12

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-mulmuuta

      No firenzessä kulttuuri rikastui ja pelko impivaaraistumisesta poistui.

      • fghgfhcgj

        No haloo, oletko sinäkni akttiivimallia vastustava paskakasa?


      • tämä_nähdään

        Mitä näemme? Italiassa tullaan näkemään pian kuinka mustat murjaanit laivataan takaisin Afrikkaan. Valtaan nousee taas kerran Berlusconi, jonka toimesta järki otetaan käyttöön saapasmaassa.


      • tämä_nähdään kirjoitti:

        Mitä näemme? Italiassa tullaan näkemään pian kuinka mustat murjaanit laivataan takaisin Afrikkaan. Valtaan nousee taas kerran Berlusconi, jonka toimesta järki otetaan käyttöön saapasmaassa.

        Tämä_nähdään: "Mitä näemme? Italiassa tullaan näkemään pian kuinka mustat murjaanit laivataan takaisin Afrikkaan. Valtaan nousee taas kerran Berlusconi, jonka toimesta järki otetaan käyttöön saapasmaassa."

        Et tainnut noteerata linkkejäni. Niistä voi päätellä, että aika loppuu kesken. Ainoa toivomme on Jeesuksen paluuseen liittyvä pahojen henkivaltojen sitominen ja 1000-vuotisen rauhan perustaminen.

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Tämä_nähdään: "Mitä näemme? Italiassa tullaan näkemään pian kuinka mustat murjaanit laivataan takaisin Afrikkaan. Valtaan nousee taas kerran Berlusconi, jonka toimesta järki otetaan käyttöön saapasmaassa."

        Et tainnut noteerata linkkejäni. Niistä voi päätellä, että aika loppuu kesken. Ainoa toivomme on Jeesuksen paluuseen liittyvä pahojen henkivaltojen sitominen ja 1000-vuotisen rauhan perustaminen.

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. Kolmas enkeli varoittaa, sillä Jumala viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia.

        Toisessa tulemisessa Jeesus vie omansa 1000-vuodeksi taivaaseen.

        Totuutta tulee julistaa, ei valheita !


      • 1000_ja_yksi_vuotta
        yurki1000js kirjoitti:

        Tämä_nähdään: "Mitä näemme? Italiassa tullaan näkemään pian kuinka mustat murjaanit laivataan takaisin Afrikkaan. Valtaan nousee taas kerran Berlusconi, jonka toimesta järki otetaan käyttöön saapasmaassa."

        Et tainnut noteerata linkkejäni. Niistä voi päätellä, että aika loppuu kesken. Ainoa toivomme on Jeesuksen paluuseen liittyvä pahojen henkivaltojen sitominen ja 1000-vuotisen rauhan perustaminen.

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

        Kaiken perimätiedon mukaan myös Jesse oli suvakki! Joten ei mikään parane hänen tänne tulostaan. Ottaa vielä kaikki matut mukaansa 1000 vuodeksi taivaaseen! Siinä sitä totuutta kerrakseen!


      • 1000_ja_yksi_vuotta kirjoitti:

        Kaiken perimätiedon mukaan myös Jesse oli suvakki! Joten ei mikään parane hänen tänne tulostaan. Ottaa vielä kaikki matut mukaansa 1000 vuodeksi taivaaseen! Siinä sitä totuutta kerrakseen!

        relax bro
        https://www.youtube.com/watch?v=zY4w4_W30aQ

        > Tapahtuu 800-luvun Intiassa. Sulttaani joutuu ensimmäisen vaimonsa pettämäksi. Niinpä hän aikoo kostaa koko naissukupuolelle ja ottaa joka päivä uuden vaimon, viettää yhden yön tämän kanssa ja aamun tullen teloituttaa vaimonsa. Näin jatkuu, kunnes hän saa vaimokseen suurvisiirin tyttären Šeherazaden, joka kertoo hänelle tarinaa. Joka yö, kun aamu alkaa sarastaa, hän lopettaa tarinansa jännittävään kohtaan. Sulttaani haluaa aina kuulla tarinan lopun, ja siirtää Šeherazaden teloitusta seuraavalle päivälle. Näin jatkuu tuhat ja yksi yötä, kunnes sulttaani rakastuu Šeherazadeen niin, ettei enää halua teloituttaa häntä. <
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Šeherazade


    • fghgfhcgj

      Vähänkuin nuo aktiivimallista rutisijat. perkeleen laiskat paskat. työttömät siat.

      • hjkgrifkropskups
        olet yli-ihminen


    • ihme.touhua

      Jos työvoimapulaan ratkaisuksi kutsutut ahkerat vieraat hivenen käyvät rauhallisella iltapäiväkävelyllä niin heti on joku hikeentymässä. Kyllä ahkera työntekijä on kävelynsä ansainnut.

      • Kiitos Ihmetouhua. Nyt Suomi on onnellinen. Ennen runsasta vierastyövoimaa Suomi oli kateellinen perinteisille herrakansoille Ruotsille ja Tanskalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe