päivässä miljoonia tapauksia.
https://www.kansalainen.fi/firenze-100-kapinoivaa-senegalilaista-tuhosi-kaupungin-keskustaa/
Matujen sekoilut vaan jatkuu
12
217
Vastaukset
- Ei-mulmuuta
No firenzessä kulttuuri rikastui ja pelko impivaaraistumisesta poistui.
- fghgfhcgj
No haloo, oletko sinäkni akttiivimallia vastustava paskakasa?
Mitä näemme? Olemme "viimeisissä päivissä." Lopunaikaamme liittyy maailman yhdentyminen. Se johtaa maailmanuskontoon ja maailmanhallitukseen.
https://asiakas.kotisivukone.com/files/cuttingedgefinland.kotisivukone.com/pekka_lahtinen_--_maailman_yhdentyminen.html
https://www.google.fi/search?q=one world religion
https://www.google.fi/search?q=one world government- tämä_nähdään
Mitä näemme? Italiassa tullaan näkemään pian kuinka mustat murjaanit laivataan takaisin Afrikkaan. Valtaan nousee taas kerran Berlusconi, jonka toimesta järki otetaan käyttöön saapasmaassa.
tämä_nähdään kirjoitti:
Mitä näemme? Italiassa tullaan näkemään pian kuinka mustat murjaanit laivataan takaisin Afrikkaan. Valtaan nousee taas kerran Berlusconi, jonka toimesta järki otetaan käyttöön saapasmaassa.
Tämä_nähdään: "Mitä näemme? Italiassa tullaan näkemään pian kuinka mustat murjaanit laivataan takaisin Afrikkaan. Valtaan nousee taas kerran Berlusconi, jonka toimesta järki otetaan käyttöön saapasmaassa."
Et tainnut noteerata linkkejäni. Niistä voi päätellä, että aika loppuu kesken. Ainoa toivomme on Jeesuksen paluuseen liittyvä pahojen henkivaltojen sitominen ja 1000-vuotisen rauhan perustaminen.
Ilm:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.- 1234567---
yurki1000js kirjoitti:
Tämä_nähdään: "Mitä näemme? Italiassa tullaan näkemään pian kuinka mustat murjaanit laivataan takaisin Afrikkaan. Valtaan nousee taas kerran Berlusconi, jonka toimesta järki otetaan käyttöön saapasmaassa."
Et tainnut noteerata linkkejäni. Niistä voi päätellä, että aika loppuu kesken. Ainoa toivomme on Jeesuksen paluuseen liittyvä pahojen henkivaltojen sitominen ja 1000-vuotisen rauhan perustaminen.
Ilm:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. Kolmas enkeli varoittaa, sillä Jumala viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia.
Toisessa tulemisessa Jeesus vie omansa 1000-vuodeksi taivaaseen.
Totuutta tulee julistaa, ei valheita ! - 1000_ja_yksi_vuotta
yurki1000js kirjoitti:
Tämä_nähdään: "Mitä näemme? Italiassa tullaan näkemään pian kuinka mustat murjaanit laivataan takaisin Afrikkaan. Valtaan nousee taas kerran Berlusconi, jonka toimesta järki otetaan käyttöön saapasmaassa."
Et tainnut noteerata linkkejäni. Niistä voi päätellä, että aika loppuu kesken. Ainoa toivomme on Jeesuksen paluuseen liittyvä pahojen henkivaltojen sitominen ja 1000-vuotisen rauhan perustaminen.
Ilm:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.Kaiken perimätiedon mukaan myös Jesse oli suvakki! Joten ei mikään parane hänen tänne tulostaan. Ottaa vielä kaikki matut mukaansa 1000 vuodeksi taivaaseen! Siinä sitä totuutta kerrakseen!
1000_ja_yksi_vuotta kirjoitti:
Kaiken perimätiedon mukaan myös Jesse oli suvakki! Joten ei mikään parane hänen tänne tulostaan. Ottaa vielä kaikki matut mukaansa 1000 vuodeksi taivaaseen! Siinä sitä totuutta kerrakseen!
relax bro
https://www.youtube.com/watch?v=zY4w4_W30aQ
> Tapahtuu 800-luvun Intiassa. Sulttaani joutuu ensimmäisen vaimonsa pettämäksi. Niinpä hän aikoo kostaa koko naissukupuolelle ja ottaa joka päivä uuden vaimon, viettää yhden yön tämän kanssa ja aamun tullen teloituttaa vaimonsa. Näin jatkuu, kunnes hän saa vaimokseen suurvisiirin tyttären Šeherazaden, joka kertoo hänelle tarinaa. Joka yö, kun aamu alkaa sarastaa, hän lopettaa tarinansa jännittävään kohtaan. Sulttaani haluaa aina kuulla tarinan lopun, ja siirtää Šeherazaden teloitusta seuraavalle päivälle. Näin jatkuu tuhat ja yksi yötä, kunnes sulttaani rakastuu Šeherazadeen niin, ettei enää halua teloituttaa häntä. <
https://fi.wikipedia.org/wiki/Šeherazade
- fghgfhcgj
Vähänkuin nuo aktiivimallista rutisijat. perkeleen laiskat paskat. työttömät siat.
- ihme.touhua
Jos työvoimapulaan ratkaisuksi kutsutut ahkerat vieraat hivenen käyvät rauhallisella iltapäiväkävelyllä niin heti on joku hikeentymässä. Kyllä ahkera työntekijä on kävelynsä ansainnut.
Kiitos Ihmetouhua. Nyt Suomi on onnellinen. Ennen runsasta vierastyövoimaa Suomi oli kateellinen perinteisille herrakansoille Ruotsille ja Tanskalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550