Outokummusta kuuluu kummia on joku valittanut konepajan aiheuttamista tärinöistä ja hajuhaitoista. Nyt kunnan elinkeinojohtaja ja kuntapäättäjät menkää joukolla lupaamaan outokumpulaiselle yrittäjälle että tontti on varattu Lehmon teollisuusalueelta ja rakennus pystytetään kunnanvaroilla edullisella vuokralla.
Kaavoituksella pitää Kruununtien kahtapuolta saada teollisuudelle hyviä tontteja ja Kruununtie jatkettava Höytiäisenkanavan yli Onttolan takaakse Kuopiontiehen asti että yrittäjien logistiikka olisi sujuvaa. Asuntoalueeksi Höytiäisen vanhanrannan kynnäs josta on kätevää mennä töihin.
Elinkeinoasiaa.
Kehityskonsultti
2
247
Vastaukset
- Aktiivihiihteliä
Älä ihmeessä mene toisen tontille voivat vielä Outokumpulaiset varastaa meidän AH-stadionin.
- NäivetytäänBoys
Liian älykäs idea! Nyt urakalla me turhautuneet lässyttäjät tänne äkkiä torppaamaan. "AktiiviHiiliHiihteliä" jo onneksi ennätti ennen mua johdattelemaan keskustelua sivuraiteille eli rakkaaseen AaHoohon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977