Vaimolle vierasta

M48N43

Ajatus siitä että vieras panee vaimoani tuntuu todella kiihottavalle. En ole vielä saanut vaimoani ylipuhutuksi, mutta asiasta ollaan keskusteltu. Keltauseen ruusuun on ollut ajatus mennä jos uskallusta saadaan kerättyä. Aikaisempaa kokemusta vieraista ei ole. Kerran vaimo otti suihin levikkeellä autossa, vaikka tiesimme pusikossa olevan pari runkkaajaa. Omi tosi kiihottavaa kun ne katseli. Kuvia on myös laitettu alaston suomeen ja kommentit saa kyllä vaimonkin kuumaksi.

26

3580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M48N43

      Mitäs nauramista siinä on ja mitä välii vaikka oliskin. Täysin tuntemattomia ihmisiä, saa sitten nauraa seläntakana jos naurattaa. Nautinto on tärkeintä ja vaimo "huorana"kiihottavaa.

    • nocik

      Minä toteutin vaimoni kanssa 2m 1n.
      Hyvin meni ja uusiksi otetaan.

      • raskaaksiko

        antoiko vaimo paljaalla?


      • Suusann

        Sievistelin peilin edessä, kuuntelin lemppareitani kuulokkeilla ja meikkasin vän, enimmäkseen vain keikistelin- olin lomalla. vetäessäini sukkanauhoja, huomasin miehen ovella, olin seliin häneen, hänen matkalaukkunsa olivat lattialla- hän oli katsellut minua ainakin hetken. Voi-IIk! Mitä tehdä, asunnon ois pitänyt olla vain mulle. Toiseksi nousi ajatus ett' koko on vaan pesuhuone täynnä pikkareita ja kolmanneksi ymmätsi että tuo mies tuijotti mua. Sellainen ei sovi, jos päällä on vain pikkarit ja ajatuksissa koti-ilta.

        Käännyin nopeasti huoneeseeni, sillä aikaa huomasin että ihan kivan näköinen kaveri- aika pitkä, vahvannäköinen mutta muuta en ajatellutkaan- sähändin sängylle ja vedin farkut jalkoihin, ainoa- kas kumma- yläosa siinä nopeasti vain oli sillkinen toppi. Ihan "melkein"tavalliset vaatteet.

        Ennen kutsumatonta vierasta olin ajatellut istua parveekkeella merta katsellen. Ja nyt...

        Ei auttanut itkeskellä- olen ollut tälläinen lpsesta asti ja nyt mut yllätettiin- laukiusta näki että matkaikja kai. Istuin siinä sängyllä ja mietin. kaikki kietojutu olisi turhaa, Olin ollut aika sievänä peilailemassa.

        Olisin halunnut soittaa samantien oppaalleni ja kysyä mistä moinen ilmestyi mutta sensijaan kuulinkin puhelimeni soivan-hitsin kuulokkeet, olin kuunnellut Rhihanaa aiemmin peilin edessä, ja just siinä mun kaulalla Rhihanna aloittaa uuden biisin.Puhelin soi hetken ja oveani koputettiin. Se oli aika hassu tunne- toi on SE mies ja hän näki mut ja koputtaa.

        Ynähdin jotain. Toi on kyllä ihan komea ies, tumma, aika pitkä ja kaappasin puhelimeni. Siirryin parvekkeelle puhumaan, matkatoimistoihminen kertoi soittaneensa aiemmin jos asuntoon mahtuisi täksi yöksi kaksi. Siinä parvekkeella mun hiukset tuivertui ja farkut näyttivät aivan liian lyhyiltä, kun huomasin että pikkareiden raja ylsi yli vyötärön palasin huoneeseen ja annoin puhelimen miehelle.Hän puhui lyhyesti, vakuuttavasti- hakuaisin sanoa päätös olisi yksin minun. Virheen takia mies saisi hienostohotellin seuraavaksi yöksi.

        Melkein silloin aloin itkemään. Oon syntynyt näin mutta mulle ois (ehhkä) riittänyt vain laittautua sieväksi ja leikitellä hieman mun yhdellä pikkuystävällä, se sopii muhun niin kivasti- ja nyt tuo mies katsoi mua. hän istui tuolille ja tunsin itseni vain hassumaksi kun mies näki mun pikkuhousujen viivan. Mies- Jonne- kysyi haluaisinko lähteä läheiseen rantapaikkaan miettimään asiaa. Ja silloin mua alkoi itkettää

        Tullessaan mun viereen istumaan mä en liikkunut- en voinutkaan, mua nolotti. Jonne puhui hetken ja suuteli mua sitten. Seuraava puhelu ooli lyhyt mutta yö oli ikuinen.

        Me ollaan oltu 7vuotta yhdessä ja minulla on vieläkin ne bikinit, ja Jonne- Oikea Mies


    • juuso12

      Minulla on asiasta hyvä kokemus. Mökillemme oli tulossa hyvä ystävämme vieraaksi. Hän oli poikamies, jonka epäilimme enemmän pitävän miehistä. Jostain syystä asian tietäminen oli vaimolleni tärkeää. Meillä on tapana yhteissaunominen. Sanoin vaimolleni, että jos asia on todellakin hänelle niin merkittävä niin selvitetään se saunassa ja ystävä saa panna häntä jos vain haluaa. Vaimoni taisi innostua asiasta niin paljon, että kun riisuuduimme pukuhuoneessa huomasin hänen pikkuhousunsa kastuneen. Päästyämme saunaan peitteli ystävämme jalkoväliään. Hänen kalunsa oli kovettunut pystyyn nähdessään vaimoni alastomana edessään. Käsityksemme oli siis väärä. Mitä siitä sitten seurasi. Tarkemmin selostamatta tapahtumien kulkua hän pani vaimoani. Katselin vierestä kun hän tuli hyvin nopeasti vaimoni sisään ja tapahtuma kiihotti minua niin, että piti päästä heti työntämään oma kaluni ystäväni nesteistä kastuneeseen pilluun.
      Sen viikonvaihteen aikana panimme vaimoani vuorotellen ja ja täytyy sanoa, että vaimoni oli erittäin innokas asiaan. Sänkyelämämme oli vaimentunut, mutta tämän jälkeen se oli vilkasta.. Pari kertaa toistimme seksikkään viikonlopun, mutta valitettavasti ystävämme sairastui syöpään eikä ole enää keskuudessamme.

      • Olen ollut 16 vuotta kahden miehen naisena. Mieheni kaveri tuli meille kylään kun olin 22v. Ensi kerran hänet tavatessani olin alasti koska mies sanoi että on turha peitellä kun on tarkoitus naida melkein koko ajan. Mieheni oli ollut kaverinsa kanssa kimppaa ennenkin minulle oli eka kerta. Sen jälkeen olen ollut kahden miehen kanssa noin 2-3 viikon välein koko viikonlopun kerrallaan. Kahdella miehellä mentiin pari vuotta jonka jälkeen mieheni kaverit alkoivat tulla mukaan yksi kerrallaan. Kimppaseksiä harrastetaan nyt melkein joka viikko. Aina on joku tahtomassa kimppaa ja mies ensimmäisenä.


    • Nahaton

      Kyllä minullakin haave vanhemmasta,paksupatukkaisesta,
      siististä H:kilaisestä sinkkumiehestä,jonka luona kyläillä 44v xl vaimon kanssa... ssaa,jos pääsisi saunomaankin...

      • Nahaton

        Eipä tunnu Hesasta löytyvän...


      • Väärä-kanava
        Nahaton kirjoitti:

        Eipä tunnu Hesasta löytyvän...

        Kun on oikea treffikanava, on halukkaita valittavaksi vaikka kuinka.
        Tämä on keskustelukanava.
        Ei kai kukaan ole niin epätoivoinen, että menisi siihen kelkkaan, jonka ohjastajan tietää jotenkin vajaamieliseksi.


      • Nahaton

        No,olisitko sitten 'kanavaopas'😁, tuota loppua en kyllä ymmärtänyt...


      • Väärä-kanava
        Nahaton kirjoitti:

        No,olisitko sitten 'kanavaopas'😁, tuota loppua en kyllä ymmärtänyt...

        Joo, sopii taudinkuvaan.


    • nius

      Olen vanhempi sinkkumies pk alueelta ja oma paikka, jossa toimia. Saunominen onnistuu tiettynä päivänä ja patukan paksuus varmasti sopiva.

      • Nähdään-sitten

        Kiva. Saitkin jo meilini. Kai aika sopii, jos ei, kerro sopivampi. Kai muutkin ehdotukseni saavat vastakaikua.


      • Nahaton

        No Nius,minkä ikäinen olet,mistäpäin ja mites saada yhteys...?


      • Nahaton

        Laitoin kummallekkin sähköpostia,ettepä ole vaan vastailleet...😏


      • HihHi
        Nahaton kirjoitti:

        Laitoin kummallekkin sähköpostia,ettepä ole vaan vastailleet...😏

        Ai, sepä hauska kuulla. Kyllä mahtoivat hämmästyä!
        Jep, olen ominut monia profiileja ja suomen meilin voi jatkolähettää automaattisesti ja siinä lähettäjänä säilyy se alkuperäinen lähettäjä.
        Eli ei voi koskaan tietää...


      • Nahaton kirjoitti:

        Laitoin kummallekkin sähköpostia,ettepä ole vaan vastailleet...😏

        Valitettavasti en ole saanut mitään infoa ja/tai meiliä.


      • Nahaton

        Laitoin sähköp. uudelleen...


      • HihHi
        Nahaton kirjoitti:

        Laitoin sähköp. uudelleen...

        Juma. Sun narutukses ei oikein tuo kunnon iloa. On liian helppoa.


      • Nahaton

        Saitko postia?


      • Nahaton

        Etkö saanut postia?,kun et ole vastannut...


      • HihHi
        Nahaton kirjoitti:

        Etkö saanut postia?,kun et ole vastannut...

        Hih hih, oletteko tosiaan noin vietävissä!
        Niin, minähän se kaiken takana olen.


    • Funcouple

      Meillä vaimo käy pari kertaa kk panoilla vieraan kans. Itse saan siitä kuvaa ja videoo. Nam.

    • miihkali

      Ketäpä ei kiihottaisi nähdä, kun omaa vaimoa pannaan. Harmi vaan, omaa vaimoa ei saa asialle sttymään millään. Jos vaimo ehdottaisi samaa päinastoin, että haluaisi katsoa kun panen toista naista, suostuisin heti ihan vaimon iloksi!

      • aviomis37

        Tuo on tosi kiihoittavaa kun näkee toisen panevan vaimoa paljaajja siinä ei meinaa housuissaan pysyä,on se niin kiihoitttavaa.


    • aviomies

      Kannattaa suostutella vaimoa vieraalle kyrvälle suostuvaiseksi,se on kyllä tosi kiihoittavaa.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3500
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2932
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2011
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1847
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      159
      1666
    Aihe