Mikä mua vaivaa

Sekasinkohan

Mikä mua oikeinvaivaa vaivaa,olo on aivan kamala,epätodellinen,poissaoleva,outo,ja kaikki tuntuu niin kummalliselta ja kuin koko maailma olisi muuttunut vaikka vain mun vointi on muuttunut,lisäksi aivot on jotenkin jumissa ja lamaantuneet. Saatan jäädä lamaantuneena tuijottamaan esim seinää. Mitähän tämä voisi olla? Onko muilla kokemuksia?

30

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekasinkohann

      Lisäksi kaikki äänet kuulostaa vierailta ja oudoilta,puhelimessa jos puhun niin kuulostaa kuin jostain kaivosta tulisi ääni. Mietin onko tää henkistä vai mitä?

      • Toi875

        Mene korvalääkärille. Sinulla on vaikkua korvissasi.


    • Sekasinkohannn

      Se on katsottu ja ei ole vaikkua,kiitos vastauksesta.

    • samaakokeva

      Se vois olla kova ahdistus ja dissosiaatio.

      • pelkkiänarskuja

        Olet varmaan narsisti.


    • Sekasinkohannn

      Dissosisaatiota itsekin epäilen. Kyllä osaa olla paha olo. Jospa tämä joskus helpottais

    • Sekasinkohannn

      Nyt on sit pahentunu ja 5 päivää olen ollut niin etten enää tunnista tuttuja ihmisiä :(

    • Sekasinkohannn

      Nyt en tunnista enää edes itseäni,kamalaa tuntuu kuin katoaisin johonkin tai mua ei olis olemassakaan

    • Sekasinkohannnn

      Paranenko vai jäänköhän tällaiseksi

    • Sekasinkohannnn

      Kaipaan vertaistukea?

    • arvaileva

      Tunnejumi? Sellainen lamaannustila? Tai sitten olet meditoinut liikaa, siinähän tapahtuu tietynlainen sulautuminen ja siihen tilaan voi kadota, jos mieli on jotenkin liian rikki eikä osaa ikään kuin takaisin.

    • Seekaisin

      En ole meditoinut. Edelleen sama olo on päällä. Meneekö ikinä pois

      • Kyllä.näin.on

        Pahalta näyttää. Suo anteeksi, mutta en suosittele itsemurhaa tai muuta yhtä raflaavaa toimenpidettä. Ala käymään seurakunnan tilaisuuksissa. Sieltä löydät samanmielisiä ystäviä, ja näin pelastut!


    • Sekasinkohann

      Joo voin yrittää olisiko siitä apua.

    • Sekaaisinkohan

      Tämä mun tila on täysin henkistä ja toivottavasti menee joskus ohi

    • Sekasinkohann

      Lisäksi on tullut sekavuutta ja unohtelen asioita ja huomiokyky ja ajatus on hidastunut. Olo on selittämättömän outo ja epätodellinen. Mikähän mua vaivaa?

      • Kepeätmullat

        Suo anteeksi, mutta epäilen että olet pahasti sairas.
        Eräällä mun tutulla oli just samanlaisia oireita tasan kaks vuotta sitte.
        Ei "kukuttanut käkeä" enää sinä vuonna!
        Meinaan että siirty "maanalustöihin" 5.5.
        Suremaan jäi itkevä leski ja 7 mukulaa, vanhin vasta 6v.
        Oli hirmuinen kohtalo!
        Mene a.lääkäriin
        b.papin pakeille
        Ja ennenkaikkea: hautaustoimistoon!


    • Sekaaisinkohann

      Meinaat siis että minulta on henki lähdössä?siltä olokin tuntuu :(

      • Tämä.on.totta

        Sinulla on yksi toivo, joka voi auttaa, kun vain käännyt hänen puoleensa. Käänny rukoilemaan Raamatun Jeesusta. Hän tahtoo auttaa sinua ja antaa tulevaisuuden ja toivon. Ei sinun tarvitse kuolla, vaan saat elää, kun uskot häneen. Sitten aikanaan kun siirryt ajan rajan tuolle puolen, pääset sisälle ikuiseen elämään Jeesuksen luokse:) Hän nimittäin kantoi ristillä sinunkin syntisi ja vuodatti pyhn verensä.

        https://www.youtube.com/watch?v=bK0ZYMNnod4


    • Sekaaisinkohann

      Kiitos ja uskon kyllä jumalaan ja olen koittanut rukoilla mutta apua en ole saanut vielä :( ehkä jokupäivä paranen tai sit tää vaan pahenee

      • Tämä.on.totta

        Kiva kuulla, että uskot Jumalaan, siis omaan Luojaasi. Kannattaa kuitenkin rukoilla nimenomaan Jeesusta. Jeesus sanoi, että Jumalaa voi lähestyä ainoastaan hänen kauttaan. Jeesus on siis välimies Jumalan ja meidän ihmisten välillä. Jumala tahtoo kyllä olla taivaallinen Isäsi. Tässä joku Raamatunkohta:

        Ja katso, nainen, joka oli sairastanut verenjuoksua kaksitoista vuotta, tuli takaapäin ja kosketti hänen vaippansa tupsua.
        21. Sillä hän sanoi itsekseen: "Jos vain saan koskettaa hänen vaippaansa, niin minä tulen terveeksi".
        22. Silloin Jeesus kääntyi, näki hänet ja sanoi: "Tyttäreni, ole turvallisella mielellä; sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi". Ja sillä hetkellä nainen tuli terveeksi.


    • Sekaaisinkohann

      Kiitos viestistä, tässä tilanteessani ei voi kun rukoilla on koko ajan niin paha olla.

      • Tämä.on.totta

        Minäkin rukoilen puolestasi.


    • Sekaaisinkohannn

      Kiitos sinulle!:)

    • Sekaaisinkohann

      Kumpa pystyis edes itkemään mutta se eion vain tule

    • Edpoosta

      Tuntuu just samalta. Ihan pelkkä kuori jäljellä mutta ei enää elämää! Ongelmia js virheitä vsin eikä valoa missään. Millä jaksaisi tulevaisuuteen.

      • Toi875

        Joo. Heitä tuo ruikutus pois ja ala elämään. Ei auta itku ja valitus. TEE elämällesi jotakin positiivista.
        Vaikka kuinka täällä itket, ei se sinun elämää paranna pätkääkään


    • Kylhoidetaan

      Älä usko uskomuksiin vaan tieteeseen.

    • SekaaisinkohanN

      Oke yritän vain kärsiä ja olla valittamatta

    • Sekaaisinkohannn

      Miksi tieteeseen pitäisi uskoa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe