Horoskooppi kalluppi

Astroastro

Mitä olette sinä ja hän?

83

2546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian.tuliset

      Oinas & Leijona

      • Tiedätsämitä

        Todellakin, kuumat oli paikat aina, kun tapasimme. Siinä leijona otti oinaansa. <3<3<3


    • Tsiuuu

      Neitsyt ja vaaka

    • Ihahaaihahaa

      Oinonen&Hevonen

      • hiehoHenntu

        neitsytJone


    • Puskii5

      Aika härkiä.

    • hyviäsanontoja

      Jännä juttu oli kaupungilla... kun joku kysyi että onko tappamislupa, kun tuollainen henkilötunnuskin on, vastasin, niin no eläimiä voin tappaa jos on metsästyskortti.

      Oikeasti pitäisi komentaa joitain kadettejakin vähän ottamaan vähän pippeliä käteen, kun kadetit eivät ikinä kaunista niasta saa :D

    • Melkeinainapulassa

      Skorpioni ja uskoisin hänen olevan vesimies.

      • aitoriitta

        Ei vaan taiteellinen vaaka tietenkin.


    • ekkfxl

      NEITSYTOINAS

      • mullanäin

        mies neitsyt nainen oinas


      • emflf

        Totta mullanäin mutta ei oikein tietoa asioiden oikeasta laidasta. Jossain näkyi että olisi mennyt naimisiin mutta sitten taas toisaalla että asuu etelä suomessa ja hiustenvärikin muuttunut en tiedä miten on.


      • Joku_jostain_
        mullanäin kirjoitti:

        mies neitsyt nainen oinas

        Juuri noin..


    • redbullantaasiivetleolle

      LeijonaN härkäM, sen huomaa.

    • valheidenpoistoa

      Minä olen.. .hämähäkki! horoskoopiltaani.

      Koulutin kyllä eräässä palaverissa joitain ihmisiä, sanomalla suoraan asioita, ihmettelivät siinä että: ..kerroin vain vahjeet ja totuudet suoraan peliin pojuille...

      Mutta kuka tarvitsee oikeasti tuollaista kuten minä, joka aina vain kertoo totuudet peliin, ehkä tytöt, sitten, voimakkaat tytöt, palstankin mukavat tytöt.

    • Minäolensinä

      Hän, mies on rapu.

      • arvaatkovain

        Mistä tiedät hänen horoskooppinsa?


      • Minäolensinä

        Tiedän hänen syntymäpäivänsä joten..


      • sitäsetarkoittaisi

        Oletko sinä kaksonen?


      • nainensivusta

        mistä sinä sen tiedät ? Olen minä. Toukokuussa


      • sitäsetarkoittaisi
        nainensivusta kirjoitti:

        mistä sinä sen tiedät ? Olen minä. Toukokuussa

        Tiedänhän minä nyt sinun syntymäpäiväsi. Luulisin sinun tietävän minun syntymäpäiväni myös.


    • Penikka

      Leijonamies siksi olenkin yksin kun kuulemma narsisti ja kusipää mitä muut ei tietenkään ole.

      • Leijonamiehet

        On mhrrr ihania! Tarpeeksi kunnianhimoisia ja rohkeita. Parrasvaloissa johtajana viihtyy ja niin lutuisia sen kaiken lisäksi. Pientä salaperäisyyttä ja haastattetta ;) Hakevat itsevarmaa sähäkkää naista vierelleen. Itse vedän kuin magneetti leijonamiehiä lähelleni enkä valita tästä ominaisuudesta :)


      • leonmiespenik

        Valitettavasti totta


    • Koo.lta-Mmlle

      Minä olen kauris nainen Koo ja hän M.mies 😩 en tiedä, syntymävuosi on vaan tiedossa

    • samastapuusta

      Mä olen kauris ja hän on härkä.

      • seväsyhärkä

        Me ollaan nämä.
        M kauris ja N härkä

        Heviä.Pitää mennä nukkumaan aikasin...


    • tiäähäntä

      Kala oon ja voin vain arvailla toisen horoskooppia, ehkä pystyisin selvittään sen tai sitten en. Tai ehkä jopa toedän sen tai sitten en.

      • eivaakamamboo

        Olisko vaaka näin lonkalta heittäen.


      • kkaksonen

        Kerran kauan sitten kerroin kalamiehelle, että on syntymäpäiväni. Hän ei varmaan muista sitä. Olen kaksonen, aivan toukokuun lopulla, ihanan kevään aikana syntynyt.


      • mieskerrankertoisyntymäp

        Kala- mies, Rapu- nainen


    • elämäyllättää

      kaksonen & leijona

    • Naiselta

      Leijonia molemmat

    • Kuin.vaaka.kohtalon

      Sun syömmes mulle on mies!
      itse olen kaurisnainen

    • voisipainaanappia

      Syömme näin huviksemme metsästämme Audi-kuskeja, ja nauramme heille perää: osta jo V-12 :D

      Näin sellaisen tapauksen että joku ajoi audilla juurikin, ihmettelin että miksi ei osaa näyttää liikenneympyrässä vilkkua?

      Ihmettelin että mihin mahtaa olla menossa tuo, mutta niin oli menossa sitten jotenkin suoraan liikenneympyrästä, pitäisi käyttää näitä merkkejä, jotta toiset näkisivät mihin on menossa.

      Ajoi aika hiljaa tuon audinsa kanssa tuo kyllä, opettelemassa jotain.

    • Nolooo

      Oinas ja kaksonen

      • 0inas

        Rakastan kaksosta<3


    • kämmenienjotain

      Joo en ole pedofiili kuten Suomen Tasavallan Presidentti, mutta eräs jännä juttu tuli:

      Minulla on kummassakin kädessä tuollaiset "M"-jutut eli onnen merkit, mutta onnea en ole elämässä vielä saanut.

      • IhmeellisiäMerkintöjä

        Minullakin on onnen merkit, kämmenissä. Onni kerääntyy ja yllättää sitten, vaikuttaa ensin epäonnelta. Kun kaksi onnimerkin kättä, vasemmat kädet molemmilta, molemmilta yksi vasen käsi siis, kättelee, tapahtuu välähdys. Tapahtuu jotakin ihmeellistä varmastikin.


    • poistajalle

      Vesimies ja kaksonen. Ihan kiusallaan :)

    • voimakkaitatyt

      Aika hauskoja juttuja keksiä kaikenlaiset.... kun itse näitä uhkapeli-ihmisiä... korkein kortti pokerissa on todella Hertta-Ässä... joitain poikkeuksia on todella värisuorissa.

      Hertta-Ässä, oikein tyttöjen korttikin, sydän on ja korkea kortti pelissä.

    • Samanlaiset

      Ollaan vaakoja molemmat

    • paheksuttavaa

      härkä ja jouko

      • Aaagggaajatttttg

        Jouko ja härkä.


    • EpätavallinenPari

      Rotta ja hevonen🐴❤️🐭

    • avopari-

      Neitsyt ja Kauris!

    • Ribbit

      Kauris ja sammakko
      🐸

      • siismikäoikeesti

        :DDDDD


      • Rupikonnasi
        siismikäoikeesti kirjoitti:

        :DDDDD

        rakas sinäkö se olet... ? <3


    • itsestään.selvyys

      Tiikerri ja kääärme

    • Hänmiesjouskari

      Lukaisin luonnehoroskoopista ett ollaan epäsopiva pari. Sekös tässä kinnaakin😔

    • 7777777777777

      toisilleen sopivat oinas ja leijona

    • älytön-kombo

      Rapu minä, hän kaksonen.

      • vihjaaedeskiinnostuksest

        Osu ja uppos, oletko rapu nainen vaikka et varmaan ole kaivattuni vaikka on just samat horkoopit.


      • yxsnainen

        Minä kaksonen ja hän rapu. ; )


      • yxrapumies
        yxsnainen kirjoitti:

        Minä kaksonen ja hän rapu. ; )

        Pareja joissa mies on rapu ja nainen on kaksonen on vain yksi 144:stä. Tuo on itse asiassa melko hyvä tunniste jo.


      • älytön-kombo
        vihjaaedeskiinnostuksest kirjoitti:

        Osu ja uppos, oletko rapu nainen vaikka et varmaan ole kaivattuni vaikka on just samat horkoopit.

        Juu, olen rapu nainen. En kyllä ole varma tietääkö hän minun horoskooppiani tai kiinnostaako se häntä... Tietää kyllä sen että olen syntynyt kesällä.


      • yxsnainenm
        yxrapumies kirjoitti:

        Pareja joissa mies on rapu ja nainen on kaksonen on vain yksi 144:stä. Tuo on itse asiassa melko hyvä tunniste jo.

        Oletko rapu S


      • sinäkiinnostatnainen
        älytön-kombo kirjoitti:

        Juu, olen rapu nainen. En kyllä ole varma tietääkö hän minun horoskooppiani tai kiinnostaako se häntä... Tietää kyllä sen että olen syntynyt kesällä.

        Tiedän kyllä että olet rapu kun olet sen kertonut kerran, ja tiedät myös että minä olen kaksonen kun olen sen sulle kertonut, sanoit myös että et usko horoskooppeihin mutta sitten sanoit että kaksonen on suhteessa lojaali ja hyvä ja välittävä tai jotain tuon tapasta, en nyt sana tarkkaan muista, itsekkään en usko horoskooppeihin, välillä huvikseen luen.
        ;)


      • yxrapumies
        yxsnainenm kirjoitti:

        Oletko rapu S

        En ole S.


    • IhastunutEdelleen

      Oinas ja rapu... ei vissiin paras yhdistelmä?

      • Nano

        Intohimoa täynnä


    • Enkerrokaanteille
    • Tätsvai

      Kaksi pässiä olemme.

      • Pässinpäänroyx

        Jep.
        Näin on.
        Tai minä olen.
        Yksi pässi.


    • Ollaanyhteensopivat

      Maa ja vesi

    • myövaaan

      kaksi sarvipäätä :)

    • nytkirjoitin

      kalat ja vaaka

      • Kumpavois

        Niin on. Miksihän nämä horoskooppimerkit ei muka sovellu yhteen? Olen lukenut ettei sovi.


    • MinäRapuNainen

      Ja hän leijona mies...

    • eienääsalaa

      Jousimies ja hän ihana leijonanainen.

    • tiedoksimiehelle

      että minun nouseva merkkini on sitten härkä. Härkien kanssa ei ole leikkimistä.

    • mikähoroskooppi

      Hän on horos ja minä olen kooppi.

      • osteleekaikenlaista

        Joku voi olla myös luuppi tai kiikarikin.

        Asioiden pilloitteleminen erilaisiin paikkoihin, kuten tuossa nuorisolle suunnatussa elokuvassa: Dear Dictator... pilloittaa sen ukon vaatekaappiin, sitten poliisitkin tulevat tutkimaan että: kun se ukko on käyttönyt internettiä, on haettu hakuja kuten: Commando Weaponry, ja russia T-82 tankki että mistä saan niitä ostettua :D


      • Lelutankkejaosteleekin

        Muovisen lelutankin ostaa ja sotilaita. Rahat pöytään ja : yksi komppania, kiitos!

        Presidenttien neuvotteluihin tuollaisia tarvikkeita.


    • Sarvipäät

      Kaipaamani mies on oinas, minä härkä :)
      Tosin hän vaikuttaa ulospäin enemmän härältä ja minä taas ainakin sisäisesti muistutan enemmän oinasta :)
      Ei meillä kyllä montaa päivää ikäeroa olekaan.

    • tietennii

      vesimies nainen

    • horoskoopissa

      Kaksonen ja härkä.

    • kuinolisitollutääl

      rapu nainen ja kaksos mies

    • Näinom

      Leijona ja oinas

    • Avioliitossa_

      Olen Neitsyt, ja naimisissa Leijonan kanssa.

      • AvioliitossaEriSukunimin

        Mies on karjuva ja kehräävä leijona, ja vaimo on palvelualtis Neitsyt.
        (Vanhemmillani oli päinvastoin: Isä oli neitsyt ja äiti leijona. Avioliitto kesti 44 vuotta, ja päättyi toisen osapuolen kuolemaan.)


    • enpäolevvarma

      Olen kaksos nainen hän on?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe