Maanantain ja tiistain välisenä yönä tällä viikolla näin unta, jossa kuljin jonkinnäköisellä niityllä, jonne sitten vähän vanhempi linja-auto kääntyi ajotieltä. Linja-auto oli 1980-luvun mallia ja samanlainen kuin mitä esimerkiksi Nurmijärven linjan bussit (nyk. Korsisaari) olivat aikoinaan. Bussin oikea etukulma töytäisi minua, mutta minä pysyin kuitenkin pystyssä. Etuovi avautui tämän jälkeen ja kuljettaja sanoi minulle, että hän oli tullut pelastamaan minut uhkaavasta vaarasta.
Herätyskello soi samaan aikaan eikä uni näin ollen voinut jatkua siitä sen kauempaa.
Mitään teorioita, mistä tuollainen voisi kertoa?
Linja-auto töytäisi - tarkoittamatta pahaa
1
129
Vastaukset
Niityt ja niillä kuljeskelu on oikeastaan aika erikoinen tilanne.
Yleensä niityillä kuljeskellaan yksin, koska jos kuljettaisiin jonkun kanssa, kuljettaisiin jossain muualla. Niityillä ollaan pääasiassa töissä, niittämässä, tai sitten niillä kuljeskellaan omissa ajatuksissa ja haaveissa.
Unessasi olit siten ikään kuin haavemaailmassa taikka muistoissasi.
1980-luvun linja-auto voi olla monellakin tavalla merkityksellinen sinulle. Se tuo ainakin tietyn ajanjakson elämästäsi selkeästi esille.
Kuljit siis haaveissasi ja muistoissasi, ja yhtäkkiä jokin 30 vuoden takaa muistuu mieleesi sanoen, että hän on tullut pelastamaan sinut uhkaavasta vaarasta.
Mikään näkyvä vaara ei sinua vaikuta unessa vaivaavan, paitsi tietysti linja-auto, mikä töytäisi sinua.
Haaveiden prinssi.
Sanoisin, että tässä unessa on osittain muisteltu menneitä ja osin toivottu niiden tulevan ajankohtaisiksi uudelleen.
Kiitos unesi jakamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915