Reppana Rinne

Antti Rinne sönkkää eduskunnassa Sotesta, ikäänkuin siitä jotain tajuaisi. Reppana joka ei pystynyt edes pienenen taloyhtiön asioita hoitamaan ja sekoitti omat ja yhtiön rahat ja joutui korvaamaan tekosensa, on aivan väärä mies aukomaan päätään eduskunnassa. Kilometrikorvauksiakaan ei Rinne pystynyt laskemaan oikein ja sai siitä hyvästä potkut.

9

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zirinovski

Tästäkö miehestä tulisi seuraava pääministeri, jo olisi aikoihin elette.
      Huusi pää punaisena Senaatintorilla, kuten vassurit ikään sata vuotta sitten.

• Hitlerinpoika

Sinä oot se poika historiapalstalta, joka haluaa tietää Hitleristä kaiken.

• CVÖVCV

Taitaa CV olla vain meriitti demareissa.

• suvakkianneli

Ana on kuin muslimit huono artikulaatio korvataan äänen voimakkuuden lisäämisellä.Tästä syntyy tuo kuuluisa älämölö joita tämä ihana kulttuuri harjoittaa.

• Faktaatkehiin

Rinne on kohtapuoleen ongelmajätettä demareille. Huutelu eduskunnassa Sotesta on vailla järjenhäivää.

• Wiljaminen

Rinne voisi laittaa nauhurin päälle aina kun saa puheenvuoronsa eduskunnassa. Voisi siis tehdä äänityksen valmiiksi : Te ( hallitus ) olette leikanneet opiskelijoilta, eläkeläisiltä, työttömiltä, lapsiperheiltä, perheiltä ilman lapsia ja kailta vähävaraisilta ! Esim. tuo sopii hyvin.
      Kuitenkin Sote on tehty köyhien eduksi. Sitä on höylätty ja muutettu ja koko ajan köyhien eduksi. Siksi syksyn arvostelijat Hillamo muut ovat nyttemmin tulleet Soten taakse !

• 57v-saneerattu

Yhtä totta on myös se,että jos Kokoomus jotain asiaa ajaa,se ei ole hyvä kansalle.Sama koskee Kepua.

• 57v-saneerattu

Kokkarit ne taas myy koko valtion

• vilujanälkä

Vassurit ja sossut ne sai kaikki punapääomat konkurssiin, siinä ne pankit ja hienot osuustoiminta systeemit. Onhan niillä vielä kuitenkin tuo ent. VVO, jota yhteiskunta pönkittää verorahoista ja osingotkin vielä saadaan verovapaasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1324
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      801
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      757
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27