kaiken materiaalin keskusteluista jossa se paljastetaan. Onko häpeä liian suuri kannettavaksi?
Miksi trolli poistattaa
4
158
Vastaukset
- Trollipojalta.faktat
"Ainoa keino on poistua takavasemmalle ainakin joksikin aikaa."
Tuskin poistun. Kirjoitan faktoja tojosta ja oion tojohönön valheita niinkuin tähänkin saakka.
Tojohönön Pentti-jahti ei muuta mulle mitään.
Tiesittekös muuten että VW kasvaa tuplasti tojoon nöhden ja tojo on pudonnut sijalle kolme maailmanlaajuisesti? Kauas volsun taakse. - Toinenpentti
Linkkejä ja muuta faktaa pukkaa jatkossakin, siitä voit olla varma.
- Toyota_Hybrid1
mielenterveys ongelmista kärsivälle skoda uskovaiselle oli luultua tiukempi paikka kun Toyota oli mielettömän ylivoimaisesti suomen myydyin auto 2017 ja laatutilaston ykkönen 2017, skoda sitä vastoin romahti, skoda laatutilaston viimeinen 2015, 2016 ja 2017 vakavien tekniikka ja ruosteongelmien takia.
- P.e.n.t.t.i
Tästäkin ketjusta olen poistattanut kaiken mikä viittaa noloon kärähtämiseeni. Vaan minkäs sille enää mahtaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818