kunnalle "hyvästä" valinnasta .
A.Soikkeli valittiin TEKNISEKSI johtajaksi , ( VS 9/2019 saakka ).
"Kyllä mies on paikkansa / palkkansa ( 5300E / kk ) ansainnut ".
Yhden sulan hän sai jo hattuunsa , 27,4,2017 kunnantalolla , toimi Y K - teknikon "avustajana" .
Kysymys kunnalle.
Montako työtöntä olette työllistäneet v 2018 , sillä kuuluisalla 9 Euron päiväpalkalla ?
Onnittelut Polvijärven
7
610
Vastaukset
- Huuhaahoo
Samaa mieltä.saatiin kuntaan pätevä tekninen johtaja .
- pellehermanniko
Hänen edeltäjänsä , on vielä kunnan "napanuorassa" kiinni 9 / 2019 saakka , kuittaa täyden palkan ns sairauslomalta .
Kyllä kunnalla rahaa on , kun vaan kohde on "oikea" .
Sama kunta , vie vanhukselta jopa ns montturahatkin .
( 30 % korotus , n 300E/kk hoitomaksuihin vuoden 2018 alusta alkaen ). - pellehermanniko
RAKENNUSPÄÄLLIKÖN virka muutettiin , TEKNISEN JOHTAHAN viraksi , jotta 900 Euron korotus kk-palkkaan oli mahdollista.
Mikäpä sen parempaa, vastuu ja työt vähenee , palkka nousee .
Viittaus ," sulka hattuun" 27,4,2017 . . . asiakas selvisi varsin vähällä , ainoastaa pysyvä vamma olkapäähän , sentään henki säilyi . - pellehermanniko
Päivitys
Teknisen johtajan , A .Soikkelin palkka on " vain " 4570 E / kk.
Onhan sitä siinäkin , kyllä myös nenän kaivaminen käy työstä . - pellehermanniko
Hänen edeltäjänsä on 9/2019 saakka kestävällä pipilomalla , ( täydellä palkalla ) kun polovi on pipi .
Lieneenkö kipeytynyt siinä , kun moukaroi lekan kanssa peräkärriä ojennukseen jossain , katseilta piilossa , ( ääni kuuluu , mutta mitään ei näy ).
Kärriä jonka hän itse rikkoi . - extyöllistetty
Kävipä kerran niin , että työllistyin kuntaan , puoleksi vuodeksi .
Tässä esimerkki töistä .
Ns pomo sanoi , otappas tuosta lapio ja mäne kaivamman ylös nuo lämmitystolopat , ( 5 kpl ) jotka on tuossa kerrostalon eessä ja oikase kun ovat vinossa.
Oli kevättalvi , routaa noin 2,3 metriä .
Minähä otin lapion . . ja lähin , en tosin kaivamman .
Minä tein työni huonosti , mutta hän teki hyvin .
Koska , " kunnan käsi oli kultainen " 90000 euroa . . . . KIITOS ja goodbye .- Anonyymi
" Kaikkihan me samassa veneessä ollaan , vaikka järjestys on saatu tähänkin jollaan" .
Yhdeksän euron miehet keräävät pitkin kylää , syksyn "lukemattomia" lehtiä , jopa lumen alta etsien .
Ns päällystö , joka nauttii 3000-7000 euron palkkaa , tekemättä juuri mitään . . .olin unohtaa , kyllä se nenän rassaaminen sekä kynsien pureskelu käy työstä .
Käsittääkseni kaikkein raskainta on odottaa , kun seuraava palkka kahisee tilille .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221