Onnittelut Polvijärven

pellehermanniko

kunnalle "hyvästä" valinnasta .
A.Soikkeli valittiin TEKNISEKSI johtajaksi , ( VS 9/2019 saakka ).
"Kyllä mies on paikkansa / palkkansa ( 5300E / kk ) ansainnut ".

Yhden sulan hän sai jo hattuunsa , 27,4,2017 kunnantalolla , toimi Y K - teknikon "avustajana" .

Kysymys kunnalle.
Montako työtöntä olette työllistäneet v 2018 , sillä kuuluisalla 9 Euron päiväpalkalla ?

7

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huuhaahoo

Samaa mieltä.saatiin kuntaan pätevä tekninen johtaja .

• pellehermanniko

Hänen edeltäjänsä , on vielä kunnan "napanuorassa" kiinni 9 / 2019 saakka , kuittaa täyden palkan ns sairauslomalta .
      Kyllä kunnalla rahaa on , kun vaan kohde on "oikea" .

Sama kunta , vie vanhukselta jopa ns montturahatkin .
      ( 30 % korotus , n 300E/kk hoitomaksuihin vuoden 2018 alusta alkaen ).

• pellehermanniko

RAKENNUSPÄÄLLIKÖN virka muutettiin , TEKNISEN JOHTAHAN viraksi , jotta 900 Euron korotus kk-palkkaan oli mahdollista.
      Mikäpä sen parempaa, vastuu ja työt vähenee , palkka nousee .

Viittaus ," sulka hattuun" 27,4,2017 . . . asiakas selvisi varsin vähällä , ainoastaa pysyvä vamma olkapäähän , sentään henki säilyi .

• pellehermanniko

Päivitys
      Teknisen johtajan , A .Soikkelin palkka on " vain " 4570 E / kk.

Onhan sitä siinäkin , kyllä myös nenän kaivaminen käy työstä .

• pellehermanniko

Hänen edeltäjänsä on 9/2019 saakka kestävällä pipilomalla , ( täydellä palkalla ) kun polovi on pipi .
      Lieneenkö kipeytynyt siinä , kun moukaroi lekan kanssa peräkärriä ojennukseen jossain , katseilta piilossa , ( ääni kuuluu , mutta mitään ei näy ).
      Kärriä jonka hän itse rikkoi .

• extyöllistetty

Kävipä kerran niin , että työllistyin kuntaan , puoleksi vuodeksi .

Tässä esimerkki töistä .
      Ns pomo sanoi , otappas tuosta lapio ja mäne kaivamman ylös nuo lämmitystolopat , ( 5 kpl ) jotka on tuossa kerrostalon eessä ja oikase kun ovat vinossa.

Oli kevättalvi , routaa noin 2,3 metriä .

Minähä otin lapion . . ja lähin , en tosin kaivamman .

Minä tein työni huonosti , mutta hän teki hyvin .
      Koska , " kunnan käsi oli kultainen " 90000 euroa . . . . KIITOS ja goodbye .

• Anonyymi

" Kaikkihan me samassa veneessä ollaan , vaikka järjestys on saatu tähänkin jollaan" .

Yhdeksän euron miehet keräävät pitkin kylää , syksyn "lukemattomia" lehtiä , jopa lumen alta etsien .
        Ns päällystö , joka nauttii 3000-7000 euron palkkaa , tekemättä juuri mitään . . .olin unohtaa , kyllä se nenän rassaaminen sekä kynsien pureskelu käy työstä .

Käsittääkseni kaikkein raskainta on odottaa , kun seuraava palkka kahisee tilille .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4247
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3080
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2227
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1999
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1328
    Aihe