kolmisin ensimmäistä kertaa

halukas1505

Pariskunta vailla suraa...olemme työssäkäyviä ja ehdottomasti siistejä ja terveitä!

7

2267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haetteko miehiä vai naisia?

• 31v mies olisi kiinnostunut.

• Varmasti tulisin mukaan . 100% luotettava. 58v

• Hyvinmenee

Ou jee lisää ilmiantoja kehiin

• Ei-treffejä
        Hyvinmenee kirjoitti:

Ou jee lisää ilmiantoja kehiin

Samaa mieltä. Yhteispainostusta noille palstaa treffisaittina käyttäjille. Keskustelupalstat vain keskusteluille.

• Tuota-nautintoa

Laitas meiliä

iskuri.net/kuvat/full/hx9mixvx7owl.jpg

• Double-o-fun

Olen silloin tällöin tapaillut yhtä kaveriani, komeaa kolmekasii, tummaa ja karvaista miestä, jolle on luoja suonut mahtavan yli kakskytsenttisen ja paksun suonikkaan kyrvän. Tää kaveri on tosihyvä panomies ja vahvasti top. Aina kun hänen kanssaan on päässyt puuhaamaan, on voinut lähtee tosi levee hymy kasvoilla ulos.

Kerran sain häneltä kuiteskin tekstarin....hän halus järkätä kimpan eräänä keväisenä lauantai-iltapäivänä. Mukaan olisi tulos yksi toinen samanikäinen ja komeekin panomies...eli kaksi panomiestä ja mä.

No kun se ilta koitti, menin aika jännittyneenä hänen asunnolleen. Pian tämä toinenkin kundi saapui paikalle, komee oli. Aluksi tilanne oli hiukan jäykkä, mut joteskin pikkuhiljaa kätemme alkoivat vaellella toistemme reisillä ja kohti mahtavia pullotuksia. Nuuhkaistuamme vähän poppee, olikin jo aika siirtyä tositoimiin. Vaatteet lähtivät nopeasti yltämme ja siirryimme kolmisin leveälle parivuoteelle. Upeeta. Mä imin vuorotellen kahta isoo kyrpää ja kundit nuoli ja imi mun kovaa kaluani. Tämä kokoonkutsuja siirtyi pikkuhiljaa taakseni uusiin asemiin samalla kun toinen hoiteli mua suullaan. Nostin jalkani ylös ja tunsin pian kuinka vahva ja pitkä kyrpä alkoi työntyä sisääni toisen kundin imiessä mua.... upee tunne, varsinkin kun tiesin, että imurillani oli just silloin aika makeet näkymät silmiensä edessä; paksu kyrpä mun sisällä ja painumassa kahvaa myöten suoleen.

Imin samalla tätä toista kundii ja käännyimme niin että olin kuusysissä tän kans samalla kun mua nussittiin takaa, vitun kiihottavaa.

Onneks tält nussijalt ei kuiteskaan vielä lentäny, vaan hän irrottautui minusta, kävi selälleen ja pyysi, että tulisin hänen päälleen ratsastamaan...näin tein toisen kaverin ohjatessa paksua jälleen sisääni. Jostakin kumman syystä, tälle samaiselle kundille tuli päähänpisto ruveta tunkemaan omaa parikytsenttistään samaan aikaan mun reikään..... ajatus tuntui hurjalta, mutta en vastustellut, kun asento oli sopiva tarkoitukseen ja olin haaveillut siitä jo kauan. En kyllä osannut kuvitella, että saisin kahta niin isoo yhtäaikaa. Yllättäen ja kipua tuottaen toinenkin kyrpä aivan kuin luiskahti sisääni ja tunsin sen työntyvän syvemmälle yhdessä toisen jättikyrvän kanssa. Huh. Tunne oli aika mahtava ja outo. Otin välillä poppee ja annoin nautinnon viedä mukanaan. Pian allani oleva kaverini rupesi voihkimaan, ettei voi enää pidättää kauaa vaan hän laukeaa hetkellä millä hyvänsä ja sen kyllä tunsin, paksu kyrpä sykki spegut suoleeni ja samalla toinenkin kaveri parahti merkiksi, et lasti lähtee liikkeelle....kahdet spegut sisään samalla kertaa.

Tunne oli makee. Kun kyrvät pikkuhiljaa luiskahtivat ulos, tunsin että spermaa valui makeesti ulos reiästäni.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe