Vieläkö löytyy näkijöitä, jotka oikeasti näkevät. Eräs, joka minuun vaikutti oli Iris Roine. Hän todella näki. Sellaista etsin edelleen. Huijareita ja potaskan puhujia kyllä riittää. Jos oikean näkijän tiedät, niin meilaa [email protected]
Oikeasti näkevä selvänäkijä
7
391
Vastaukset
- Pirtsu
Marja Vidgren,Iisalmi
www.Marjax.fi- Lokkejalokkeja
Taas itseään mainostamassa.
Naurettava. - diamondsandpearls
Minullakin on hyvä kokemus Marjalle soittamisesta. Näki oikeasti, toisin kuin moni muu.
- Anonyymi00004
Oikeita
Olli kalajoki
Harriet piekkola
Kirsi lappalainen
Tanja tissari
Marja pennanen
Terhi jansson
Naomi
Titta forsberg - Anonyymi00005
Minun mielestä oikeasti näkee:
Naomi Mesin (jälkeen päin on osoittautuneet tarkoiksi, vaikka välillä ei miellytä hänen sanomiset, saattaa sanoa ”tämä mies se ei ole”. Ei tunnu ihastuneena kivalta vaikka sitten myöhemmin osoittautuu, että mies oli niljake
Aada Ramsu/(Leena Palo aiemmin) mutta hirveän pitkän ajan päähän, tarkka tulkinta luonteista numerologiana, kun annat syntymäajat
Helle (AbraNueva) näkee lyhyelle ajalle
Vivian Rose (uusi ja harvoin paikalla Rajatiedolla, näki mulle hyvin ja tarkasti, sanoi itsekin että jostakin syystä mulle helppo nähdä tarkkaan )
Malla Törmälä (katsoo korteista ja saa tietoa muillakin tavoin, Rajatieto), mun luottonäkijä vuosia
Tarja Suorsa (Rajatieto), joskus vähän ihme settiä mutta on osunut oikeaan
Hannele Ranta (Rajatiedolla, harvoin paikalla ja kun on, niin vaikea päästä läpi), vähän keskusteleva tyyli eikä sano suoraan mutta jälkeen päin on isot linjat pitäneet paikkansa
Irene (joku muu ennustusfirma, puhuu Pohjanmaan murretta)
joku Tarot-näkijä on hyvä rajatiedolla, en muista nimeä
Suomenruotsalainen nainen jollakin ennustusfirmalla oli hyvä (oliko ennustaja.fi tai info)
Iiris Unil näkee joskus hyvin tarkkaan ja
oikein, joskus menee pieleen - Anonyymi00006
Aivan sairasta. Pelkkää tyhmien kusetusta. Horoskoopit ja ennustaminen ovat uskomatonta tyhmien rahastamista. En koskaan lakkaa ihmettelemästä, miten joku voi uskoa tuoolaiseen sontaan.
- Anonyymi00007
Ritva-niminen kaksikielinen tiesi (täydennän tuota listaa), vuosien saatossa kertynyt kokemus.
Sinä joka väität "kusetukseksi", sen takia täällä keskustellaan, että saadaan kokemuksia. Jotkut kääntyvät papin puoleen, jotkut terapeutit. Kyllä osaava näkijä on hyvä kompassi vaikeuksissa, jos ne eivät johdu mielenterveyssyistä eli ns. terve ihminen saa suuntaan ja mielenrauhaa, sairastunut tulee tietenkin ohjata hoidon piiriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464071Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790