Perussuomalaisia tarvitaan

Jupe the taximan

Mua ottaa kaaliin, että tohtorit Penttilä ja Tarkka, jotka tuhosivat oman puolueensa esiintyvät nyt median lemmikkeinä ja
" asiantuntijoina". Paljon kovempi puolue on Perussuomalaiset, joka vaan sitkerästi esittää oman vaihtoehtoinsa.

Perussuomalaista vaihtoehtoa tarvitaan joka vaaleissa.Sekin on hyvä, että haukutaan, nollaa ei koskaan kukaan vaivaudu lyömään.

10

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isänmaallinen

      Pelkkää asiaa. Perussuomaiset arvot: Kotimaani onpi Suomi, täällä on hyvä asua ja elää. Ei ihme, että tänne halutaan tulla vaikka millä verukkeella valmiiseen juhlapöytään.
      Täällä ihmisestä ja lähimmäisestä on huolehdittu, mutta kun nämä itsekkäät maamme hyvinvoinnin hyväksikäyttäjät esimerkillään myrkyttävät huolenpidon lähimmäisistä, seuraa saalistusmentaliteetti, jolloin kaverista ei niin väliä.
      Sodassa kaveria ei jätetty, jopa vainajatkin tuotiin kotikunnan multiin.

      Kuten jalkaväenkenraali Adolf Ehrnrooth mainitsi, tätä maata kannattaa puolustaa, sitä puolustetaan.
      Kansakunnan myrkyttäminen sille vieraila aatteilla ja kulttuurilla on epäisänmaallinen teko.

    • Isänmaallinen

      Pelkkää asiaa. Perussuomaiset arvot: Kotimaani onpi Suomi, täällä on hyvä asua ja elää. Ei ihme, että tänne halutaan tulla vaikka millä verukkeella valmiiseen juhlapöytään.
      Täällä ihmisestä ja lähimmäisestä on huolehdittu, mutta kun nämä itsekkäät maamme hyvinvoinnin hyväksikäyttäjät esimerkillään myrkyttävät huolenpidon lähimmäisistä, seuraa saalistusmentaliteetti, jolloin kaverista ei niin väliä.
      Sodassa kaveria ei jätetty, jopa vainajatkin tuotiin kotikunnan multiin.

      Kuten jalkaväenkenraali Adolf Ehrnrooth mainitsi, tätä maata kannattaa puolustaa, sitä puolustetaan.
      Kansakunnan myrkyttäminen sille vieraila aatteilla ja kulttuurilla on epäisänmaallinen teko.

    • JKa

      > "Sekin on hyvä, että haukutaan, nollaa ei koskaan kukaan vaivaudu lyömään."

      Sattuvasti sanottu!
      Suhtautuminen toisinajattelijoihin kehittyy aina kaavalla:
      - ensin sinulle nauretaan
      - sitten sinut yritetään vaieta unohduksiin
      - sitten sinut yritetään mustamaalata
      - sitten sinä voitat

      Nyt on menossa tuo mustamaalaamisvaihe...

      • Sivullinen ajattelija

        Siis noin toimii Perussuomalaiset joukko!
        Toisinajattelijoiden puolue Suomessa? Siis sellaiset, jotka ovat vähemmistössä?
        Esim sosialistit ovat toisinajattelijoita useisiin mainitsemiisi uhosotaisänmaallisiin; eli porvarillisen enemmistön Suomessa.
        Näin te, oikeistoon kuuluvat ajattelette toisinajttelijoita, kuten kerroit:

        - Nauratte sosialisteille (useita esimerkkejä näilläkin palstoilla)
        - Sitten yritätte vaieta unohduksiin ("kuollut aate", yms
        - Mustamaallaatte sosialistisia arvoja
        - Sitten voitatte!

        Mitä teette heille, ketkä olette voittaneet?
        Navetan taakse?
        Kunnimerkki?

        Kauanko vielä aiotte mustamaalata?


      • JKa
        Sivullinen ajattelija kirjoitti:

        Siis noin toimii Perussuomalaiset joukko!
        Toisinajattelijoiden puolue Suomessa? Siis sellaiset, jotka ovat vähemmistössä?
        Esim sosialistit ovat toisinajattelijoita useisiin mainitsemiisi uhosotaisänmaallisiin; eli porvarillisen enemmistön Suomessa.
        Näin te, oikeistoon kuuluvat ajattelette toisinajttelijoita, kuten kerroit:

        - Nauratte sosialisteille (useita esimerkkejä näilläkin palstoilla)
        - Sitten yritätte vaieta unohduksiin ("kuollut aate", yms
        - Mustamaallaatte sosialistisia arvoja
        - Sitten voitatte!

        Mitä teette heille, ketkä olette voittaneet?
        Navetan taakse?
        Kunnimerkki?

        Kauanko vielä aiotte mustamaalata?

        Eli "liity joukkoon" niin kuin Suomessa on tapana sanoa. Annetaan koirien haukkua ja karavaanin kulkea; kyllä äänestäjät aikanaan arvioivat itse kunkin aikaansaannokset.


      • Lock
        JKa kirjoitti:

        Eli "liity joukkoon" niin kuin Suomessa on tapana sanoa. Annetaan koirien haukkua ja karavaanin kulkea; kyllä äänestäjät aikanaan arvioivat itse kunkin aikaansaannokset.

        On vankka, kätyrilauma sankka.


      • JKa
        Lock kirjoitti:

        On vankka, kätyrilauma sankka.

        > "kätyrilauma sankka."

        Tarkoitatko edelleen hallitusta?
        Ainakin kieliopillisesti tuo täytyy ymmärtää niin.


    • kuulemma

      tarvitaan vahvistukseksi. Eikö vain?

      • Varoittaviksi esimerkeiksi, jos ei muuten!

        Varokaa sitäkin paksuniskaa!


      • nainen

        Ei kaivata ainuttakaan kommunistia hajottamaan valmista puoluetta.Oikein selkäpiitä karmii aja-
        tuskin kommunistista.Lapsuudessa jo ymmärsin,että kommunistit ovat jotakin pahaa ja kauheaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe