Jasmin työttömänä?

Comics

Työtön Jasmin?
Pitääkö paikkansa huhu, että Jasmin on edelleen työtön ja mitään uutta työpaikkaa ei ole vielä saatu? On eri asia olla palkkatöissä ja tehdä työtä työsopimuksella kuin käydä tilapäisesti talkooapuna vaikkapa miesystävän työpaikalla.
Varmaan Seven- tai Myhylehti raportoi?

81

2407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RSDD3

      No ei ole varsinaiesti töissä. On kuntouttavassa työtoiminnassa. Sosiaalitoimen järjestämä mt-ongelmaisille.

      • voisentään1

        " RSDD3 " Sikäli hyvä, et sitä toimintaa voidaan venyttää parikin vuotta,
        on tieto. Työnantajalle tai yhdistykselle hyöty, työntekijälle sosiaalinen
        kanssakäyminen piristävää, ei välttämättä kaikki piristy, riippuu asenteesta.


      • kappasvainn
        voisentään1 kirjoitti:

        " RSDD3 " Sikäli hyvä, et sitä toimintaa voidaan venyttää parikin vuotta,
        on tieto. Työnantajalle tai yhdistykselle hyöty, työntekijälle sosiaalinen
        kanssakäyminen piristävää, ei välttämättä kaikki piristy, riippuu asenteesta.

        No mutta sehän on hyvä systeemi ihan ylipäätään, jos todella noin on.
        Miesystävän "suhteilla" ja olemalla ahkera jatkoa varmaan järjestyy.


    • Lhddk

      On töissä. Puolen vuoden sopimus joka ehkä jatkuu. Ihan oikea työpaikka, ei mikään harjoittelu tai kuntoutus. Koittakaa nyt vaan elää tän tiedon kanssa.

      • niise.on

        Se on sula mahdottomuus noille parille, aloittajalle ja peesaajalle.


    • omituistaonjoo

      Jassolla ja papsulla ei seksi kuulemma toimi, kumma juttu :D

    • just.saying

      Mäntylä on työllistetty työllisyysmäärärahoin. Pääosa työllistettävistä on vaikeasti työllistyviä pitkäaikaistyöttömiä. Lisäksi palkataan jonkin verran vajaakuntoisia, maahanmuuttajia ja velvoitetyöllistettäviä.
      Palkkatuella palkataan lähinnä peruspalvelutehtäviin. Nuorten työllistäminen aloitetaan aina työkokeilulla, joka toteutetaan yksilöllisen suunnitelman pohjalta 1-6 kuukauden pituisena jaksona, kuten myös Mäntylällä (vaikeasti työllistettävä). Jaksoa seuraavan palkallisen työllistämisjakson pituus on maksimissaan 6 kk.

      • Ncbnc

        Toi ei liity Mäntylään joka sai siis "oikean" työpaikan, eikä ole minkään työllistämistoimen kohteena. En tajua miksi tästä pitää vääntää, kyseinen työpaikka ei oo mikään hieno mutta työpaikka kuitenkin. Tuskin kukaan odottikaan että Jasmin johtajaksi tolla kokemuksella pääsee.


      • just.saying
        Ncbnc kirjoitti:

        Toi ei liity Mäntylään joka sai siis "oikean" työpaikan, eikä ole minkään työllistämistoimen kohteena. En tajua miksi tästä pitää vääntää, kyseinen työpaikka ei oo mikään hieno mutta työpaikka kuitenkin. Tuskin kukaan odottikaan että Jasmin johtajaksi tolla kokemuksella pääsee.

        Mistä tiedät?

        Mäntylä on työllistetty. Oikeita työpaikkoja työllistämistuella tarjottavat paikatkin ovat. Ne on tarkoitettu ihmisille, joilla ei ole koulutusta, työkokemusta eikä, no oikein mitään. Tekevät sellaisia perustehtäviä , joihin lähes kuka tahansa pystyy.


      • Ncbnc
        just.saying kirjoitti:

        Mistä tiedät?

        Mäntylä on työllistetty. Oikeita työpaikkoja työllistämistuella tarjottavat paikatkin ovat. Ne on tarkoitettu ihmisille, joilla ei ole koulutusta, työkokemusta eikä, no oikein mitään. Tekevät sellaisia perustehtäviä , joihin lähes kuka tahansa pystyy.

        Olen töissä samassa firmassa.


      • tititöööö
        Ncbnc kirjoitti:

        Olen töissä samassa firmassa.

        Onnea sulle!


      • samafirmajaala
        Ncbnc kirjoitti:

        Olen töissä samassa firmassa.

        Olette siis kiinteistöfirmassa töissä.
        Samalla alalla kuin Jasminen avomies.
        Näin hän on itse todennut.


      • voihyvänenaika
        Ncbnc kirjoitti:

        Toi ei liity Mäntylään joka sai siis "oikean" työpaikan, eikä ole minkään työllistämistoimen kohteena. En tajua miksi tästä pitää vääntää, kyseinen työpaikka ei oo mikään hieno mutta työpaikka kuitenkin. Tuskin kukaan odottikaan että Jasmin johtajaksi tolla kokemuksella pääsee.

        Voipa hyvinkin olla työllistämistuella palkattu, koska kesto on 6 kk ja sen jälkeen vasta katsotaan jatketaanko normaalilla systeemillä.


      • Hdhdhdxxx
        Ncbnc kirjoitti:

        Olen töissä samassa firmassa.

        Kerro lisää.


      • Näinköon
        just.saying kirjoitti:

        Mistä tiedät?

        Mäntylä on työllistetty. Oikeita työpaikkoja työllistämistuella tarjottavat paikatkin ovat. Ne on tarkoitettu ihmisille, joilla ei ole koulutusta, työkokemusta eikä, no oikein mitään. Tekevät sellaisia perustehtäviä , joihin lähes kuka tahansa pystyy.

        Niinkö?


    • Hahahahhaaaaa

      Kuka nyt mistään Jääzminenztä välittäis, Tunkki rules. Jassu on vaan pikkupieru.

    • BossGeneration

      Höpö höpö. Mitään töitä ei ole, ennen kuin joku todistaa muuta. Pohjois-Suomessa on pilvin pimein työttömiä merkonomeja, tradenomeja ja ekonomeja. Miksi yksikään yritys palkkaisi kaupallisiin tai vastaavìin töihin henkilön, jolla ei ole koulutusta tai työkokemusta? Nyt on työnantajien markkinat ja Pohjois-Suomessa, jossa on paljon työttömiä niin voi rekrytoida halvalla osaavia ammattilaisia.

      • voisentään1

        Suhteilla tai sukulaisuudella voi päästä hyvinkin pitkälle.
        Itse aikoinani en päässyt kivaan työpaikkaan, hakemuksessa sitten kysyttiin
        oletko sukulainen, se siitä sitten, en ollut, enkä työllistynyt.
        Myös jos olisin ollut jonkun työntekijän tuttava tai sukulainen, oisin ehkä päässyt
        kyseiseen firmaan. Raadollista mutta totta nykypäivänä.


      • siiisnimimerkille

        BossGeneration eli pipipäälle :D


      • voisentään1

        Älä sotke, minä mitään ilmoituksia tee, ei kiinnosta, höh.
        Kuka on pipipää ??


      • voisentään1
        siiisnimimerkille kirjoitti:

        BossGeneration eli pipipäälle :D

        Oho, nyt tuli sotkua, antteks.


    • Eipitkäaikainen

      Hyvin koulutettuja ei oteta yksinkertaisiin duuneihin siksi että ovat koko ajan toinen jalka oven ulkopuolella eli hakevat koulutustaan vastaavaa työpaikkaa ja lähtevät heti kun sellaisen saavat. Tosin paha riski on tää Jaasminkin, hänhän voi ottaa loparit koska vaan tai olla liikaa "sairaslomalla" kun krapula vaivaa. Jos kyseessä on joku pikku pulju niin työllistämistuki on heille oikeesti helpotus mutta eihän ne sitte kuitenkaan henkilöä ikinä palkkaa vakituiseksi vaan ottavat tilalle toisen tukityöllistetyn reppanan.

      • voisentään

        Eukko saa jatkaa, jos kaupungilla on määrärahoja edelleen.
        Jos ei halua jatkaa, se on karenssi kolme kuukautta, jne.....


      • voisentään1

        Eräs hyvin koulutettu ja pettynyt työelämään, kehaisi että eikelpaa
        kuin määräaikaisiin pätkiin, vaikka tekee työnsä paremmin kuin vakituiset.
        Oli kaikille mukava, eikä valittanut mistään. Sanoi että yhtä tyhjän kanssa, taitaa
        ruveta sossupummiksi.
        Siis ei mikään riitä, miksi siis kouluttautua kun tulee ylikoulutetuksi, saiskohan
        töitä paremmin kun olis alikoulutettu tai ylialikoulutettu vai miksiköhän niitä kouluja
        käydään. Yksikin insinööri siivoaa kerrostalon rappusia, sanoi, " että eipä tuosta tittelistä
        meikäpojalle jurikaan hyötyjä ole, mut hyvä kun paska ei rappusista lopu.


    • kysymysmerkkinä

      Miksi Jasso on niin likainen? Johtuuko laiskuudesta?

    • Hiihihuggu

      Eikö sen työ töhän asti ole ollut olla t jonkun vanhemman miehen jalkavaimona ?

    • suuntautuminen

      Millainen seksuaalinen suuntautuminen papsulla on?

    • alkaakopipipäällä

      ote herpaantua ja aiheet loppua?:D

      • rääväsuu

        Ja sekös sua harmittaa, kun pääse taas v•••uilemaan?
        Toivottavasti kaikki pysyvät hiljaa ihan sun kiusakses.


    • Pipipääon

      ollut ainoa, joka täällä on ollut äänessä 24/7 :D Palsta rauhoittuu ja taso nousee, kun pipipää poistuisi lopullisesti. Ketä kiinnostaa jassojankutukset 24/7/365 pv.
      Ei ketään! Kyllästyttäviä.

    • Suuri.uutinen

      Jassu on käyny vkonloppuna Pihtiputaalla asti Jampan serkkupojan luona harrastamassa kultuuria, on nähty Virran elämänkertaesitys. No, tangothan taitaa olla lähellä Jassun sydäntä, vaikka pääasia onkin taas ollut esityksen jälkipuinti lähikapakassa hyvien viinien kera. Isovauvalle täytyy vaikka kiven alta vääntää jotain tekemistä viikonlopuiksi, muuten menee hassuiksi hattupileiksi.

    • voiettäsinua

      yliopiston käynyt mies ja äidinkielen laudaturikin vielä:D Hattupileiksi?
      Mikä se on? HattuBileiksi on oikea versio.
      Ei suju kielioppi sinulla, ei sitten millään:D
      Toimintapiirin yliopisto käyty ja peruskoulukin jäänyt kesken:D

      • Päätyynyyn

        Mees nyt päikkäreille, penska, ennen ku pääs halkee.


      • kylläoma

        äidinkieli ja kielioppi pitää hallita. Varsinkin kun on kehunut olevansa äidinkielen laudaturin yo:D
        Noloa. Valehtelu on noloa.


      • Hshshz

        Pää tyynyyn ny vaan ja suu kiinni.


    • hyvääjahalpaa

      Hän on käynyt Haukiputaalla, joka on pieni paikka Oulun kupeessa.
      Siellä on Kellarikuoppa niminen teatteri. Siellä on erittäin edulliset liput erilaisiin näytöksiin.
      Halvimmillaan taitaa olla siinä 6€ ja kalleimmillaan 18/16€.
      Vertailun vuoksi voidaan mainita, että Oulun kaupunginteatterin lippujen normaali hinnat pyörivät siinä 29,90€ - 44,00€ välillä.

      • Xzxzxcccc

        Jassu ja Jamppa harrastaa vain halpiskonsertteja ja halpisnäytöksiä. Ei mee kiinteistörengillä kummosesti eikä Jassu matalapalkkaisena paljoo tienaa, ulosottokin vie heti 1/3 . Olisko jo aika kirjoittaa se kateellinen blogi Sara Chafakista joka matkustelee miesten kustannuksella ympäri maailmaa, kun Jassu ei pääse Pihtipudasta pidemmälle, hahaha!


      • haukiputaankellarikuoppa
        Xzxzxcccc kirjoitti:

        Jassu ja Jamppa harrastaa vain halpiskonsertteja ja halpisnäytöksiä. Ei mee kiinteistörengillä kummosesti eikä Jassu matalapalkkaisena paljoo tienaa, ulosottokin vie heti 1/3 . Olisko jo aika kirjoittaa se kateellinen blogi Sara Chafakista joka matkustelee miesten kustannuksella ympäri maailmaa, kun Jassu ei pääse Pihtipudasta pidemmälle, hahaha!

        Haukipudas sijaitsee 26,6 kilometrin päässä Oulusta.
        Sinne ajaa Oulusta 24 minuutissa , Pohjantien kautta (E75/E8)


      • Kiirettäpitääää
        Xzxzxcccc kirjoitti:

        Jassu ja Jamppa harrastaa vain halpiskonsertteja ja halpisnäytöksiä. Ei mee kiinteistörengillä kummosesti eikä Jassu matalapalkkaisena paljoo tienaa, ulosottokin vie heti 1/3 . Olisko jo aika kirjoittaa se kateellinen blogi Sara Chafakista joka matkustelee miesten kustannuksella ympäri maailmaa, kun Jassu ei pääse Pihtipudasta pidemmälle, hahaha!

        Pääsihän se kerran Haparandaan surströmming ostoksille, josta se varmaan edelleenkin on hyvin kiitollinen, onnellinen.


      • SiunatutSilakat

        Ja siunattu!


    • onymmärrettävää

      että ottaahan se päähän, kun arvostelee muita eikä itse osaa edes äidinkieltänsä. Onhan se noloa, oikeasti;D

      • olet.idiootti

        Hyvää sunnuntai-iltaa sinne Hourulaan!

        Tulin lukemaan viihdyttäviä kommentteja tänne julkkisjuorut-palstalle, ihan näin pyhäisen ehtoon ratoksi. Havaitsin, että sinä Hourulan hattivatti olet levitellyt pyrstöyskähdyksiäsi joka puolelle tätä(kin) ketjua.

        Ajattelin ensin, että en jaksa vaivautua vastaamaan sinulle mitään, sen verran obsessiivis-kompulsiivista jankutusta sinun ulostulosi ovat. Mutta päätin nyt kuitenkin kirjoittaa sinulle muutaman lauseen, jotta oppisit hieman hillitsemään paranoidisia kuvitelmiasi.

        Tämä postaus on ensimmäinen kirjoitukseni tähän ketjuun.

        Minä olen se ihminen, joka kerroin sinulle taannoin kirjoittaneeni laudaturin äidinkielestä. Kerroin sen silloin sinulle vain ja ainoastaan siksi, koska SINÄ kehotit minua palaamaan takaisin apukouluun. Muistaakseni yritit valistaa minua kieliopista ja kaksoispisteen käytöstä. Itse et todellakaan hallitse välimerkkisääntöjä, et vanhentuneita etkä varsinkaan uusia. Poistatit silloin viestini, jossa kehotin sinua tutustumaan Kielikello-sivustoon, joka on virallinen suomen kielen kielioppiin keskittynyt, verovaroin ylläpidetty kaikille ilmainen palvelu.

        En ole koskaan paljastanut sukupuoltani missään, mutta sinä olet pääsi sisällä vakaasti päättänyt, että olen mies. Voi harhainen hattivatti-parka, surukseni minun on tunnustettava, että olen kylläkin nainen!

        Jos joku on nolo, niin se olet sinä. Oikestaan olet niin äärimmäisen nolo, että herätät myötähäpeää. Katso mitä olet kirjoittanut, lue ne ajatuksella läpi. Katso sen jälkeen peiliin, niin näet tämän palstan pakkomielteisen Jassu-jankkaajan. Ehditkö elämässäsi muuta tehdäkään, kuin päivystää tällä palstalla?

        PS. Minun puolestani kukin saa tehdä kielioppivirheitä tälläisillä palstoilla niin paljon kuin haluaa, mutta jos lähtee muita opastamaan (kuten sinä), niin kieli pitäisi olla kaikilla osa-alueilla hallinnassa. Kieliopin, välimerkkien käytön ja lauseenvastikkeiden osaamisella pääsee jo mukavasti alkuun! ...Niin ja mainitsen nyt vielä kerran, vaikka se sinua niin kovasti suututtaakin: kaksoispiste toimii lauseessa konjunktion tavoin, eikä sen jälkeen aloiteta tekstiä isolla alkukirjaimella :D


      • samaamieltäkanssasi

        Harmi, ei hän tajua lukea kommenttiasi näin ylhäältä. Hyvä kommentti kuitenkin.


      • aloitahetihuomenna

        Kieliopin kertaus:D Aloita vaikka peruskieliopista. Kaksoispisteen jälkeen tulee AINA iso alkukirjain, jos kaksoispistettä seuraavaa virkettä on kaksi tai useampi. Pienellä alkukirjaimella aloitetaan vain silloin, kun kaksoispisteen jälkeen tulee vain YKSi virke tai kun luetteloidaan asioita.
        Kertaa myös pilkku-säännöt. Että, jos, koska, kun-sanojen eteen tulee pilkku.
        Tsemppiä opiskeluun:D


      • osuijaupposi

        Nyt taisi viimeinkin osua ja upota, kun noin hermostuit, hyvä.


      • olet.idiootti kirjoitti:

        Hyvää sunnuntai-iltaa sinne Hourulaan!

        Tulin lukemaan viihdyttäviä kommentteja tänne julkkisjuorut-palstalle, ihan näin pyhäisen ehtoon ratoksi. Havaitsin, että sinä Hourulan hattivatti olet levitellyt pyrstöyskähdyksiäsi joka puolelle tätä(kin) ketjua.

        Ajattelin ensin, että en jaksa vaivautua vastaamaan sinulle mitään, sen verran obsessiivis-kompulsiivista jankutusta sinun ulostulosi ovat. Mutta päätin nyt kuitenkin kirjoittaa sinulle muutaman lauseen, jotta oppisit hieman hillitsemään paranoidisia kuvitelmiasi.

        Tämä postaus on ensimmäinen kirjoitukseni tähän ketjuun.

        Minä olen se ihminen, joka kerroin sinulle taannoin kirjoittaneeni laudaturin äidinkielestä. Kerroin sen silloin sinulle vain ja ainoastaan siksi, koska SINÄ kehotit minua palaamaan takaisin apukouluun. Muistaakseni yritit valistaa minua kieliopista ja kaksoispisteen käytöstä. Itse et todellakaan hallitse välimerkkisääntöjä, et vanhentuneita etkä varsinkaan uusia. Poistatit silloin viestini, jossa kehotin sinua tutustumaan Kielikello-sivustoon, joka on virallinen suomen kielen kielioppiin keskittynyt, verovaroin ylläpidetty kaikille ilmainen palvelu.

        En ole koskaan paljastanut sukupuoltani missään, mutta sinä olet pääsi sisällä vakaasti päättänyt, että olen mies. Voi harhainen hattivatti-parka, surukseni minun on tunnustettava, että olen kylläkin nainen!

        Jos joku on nolo, niin se olet sinä. Oikestaan olet niin äärimmäisen nolo, että herätät myötähäpeää. Katso mitä olet kirjoittanut, lue ne ajatuksella läpi. Katso sen jälkeen peiliin, niin näet tämän palstan pakkomielteisen Jassu-jankkaajan. Ehditkö elämässäsi muuta tehdäkään, kuin päivystää tällä palstalla?

        PS. Minun puolestani kukin saa tehdä kielioppivirheitä tälläisillä palstoilla niin paljon kuin haluaa, mutta jos lähtee muita opastamaan (kuten sinä), niin kieli pitäisi olla kaikilla osa-alueilla hallinnassa. Kieliopin, välimerkkien käytön ja lauseenvastikkeiden osaamisella pääsee jo mukavasti alkuun! ...Niin ja mainitsen nyt vielä kerran, vaikka se sinua niin kovasti suututtaakin: kaksoispiste toimii lauseessa konjunktion tavoin, eikä sen jälkeen aloiteta tekstiä isolla alkukirjaimella :D

        Erittäin hyvä kirjoitus! Tätä lisää!


      • Ekassalauseessajo
        aloitahetihuomenna kirjoitti:

        Kieliopin kertaus:D Aloita vaikka peruskieliopista. Kaksoispisteen jälkeen tulee AINA iso alkukirjain, jos kaksoispistettä seuraavaa virkettä on kaksi tai useampi. Pienellä alkukirjaimella aloitetaan vain silloin, kun kaksoispisteen jälkeen tulee vain YKSi virke tai kun luetteloidaan asioita.
        Kertaa myös pilkku-säännöt. Että, jos, koska, kun-sanojen eteen tulee pilkku.
        Tsemppiä opiskeluun:D

        Aloitit lauseen pienellä alkukirjaimella, sanaa "kieliopin" ei kirjoiteta isolla K:lla keskellä lausetta. Hymiö ei ole välimerkki, missä piste lauseen lopusta?


    • Tervemenoovaan

      Jasmin on muuttunu tylsäksi lähiömuijaksi, keski-ikäinen, pulskahko tantta joka ei muuta saa aikaan ku kateellisia blogikirjoituksia. Niin on vaan jääny loistava tulevaisuus laulajana, poliitikkona, mallina ja julkkiksena taakse. Naimalla paksun englantilaispapsun pääsi muutamaksi vuodeksi takas seiskajulkisuuteen, nyt putoo vauhdilla takas tuntemattomuuteen.

    • nytpipipäätä

      ottaa päähän tosissaan :D Sinäkö se pipipää saat vain täällä haukkua jassoa ja muita kirjoittajia? Pipipään pitää vaan nyt itse kestää- sitä saa mitä tilaa:D
      Et sinä ole mode etkä sinä päätä kuka saa kirjoittaa ja kuka ei. Tomintapiirissä voit kukkoilla linnun pönttöjen tekemisen lomassa:D

      • Haiseva_lihava_jasso

        Moi Jasmin. Yrittäisit hakea itselle apua. Kirjoituksesi viestittää vakavista mielenterveyden ongelmista. Mitä tulee noihin jatkuviin jankaamisiisi kaikenlaisista toimintapiireistä tai mitä ne onkaan missä puhut patalapuista ja linnunpöntöistä niin yritä ymmärtää että meille ne ovat tuntemattomia. Me toki ymmärrämme että sinä olet sen aiheen asiantuntija koska eihän se mikään salaisuus ole että sinulle esitettiin kaksi vaihtoehtoa työvoimatoimistosta: joko osallistut puliakkojen askartelutoimintaan tai etsit itsellesi tukityöpaikan. Sen jälkeenhän sinä aloit noista patalapuista puhumaan kun menit ”töihin”.


    • sinäseoletkin

      paras vakavien mt-ongelmien asiantuntija:D Säästä neuvosi toimintapiiriin. Tervepäiset ei niitä tarvitse.

    • Missä.Jarmo

      Helgan kanssa on Jassu käynyt Olavi Virta-musikaalin kattomassa

      • onko.huono.ystävä

        Eikö Heklalla ole muita kavereita kuin oma tytär?

        Joku poikakaveri sillä on, mutta ei naispuolista kaveria....hmm....


      • FitnessAki

        Sinulla on kaksi naisystävää, vasen ja oikea Nyrkki-Kyllikki.


      • superhyper

        Aa, siksi Jassu ei kiitellytkään Jalmoa superihanasta illasta, kuten tavallisesti.


    • 838383838

      Nää Jassu ketjut on yhtä mielenvikasia kuin jassu itsekin ja se taitaakin itse räyhätä täällä 24/7. Herneitä mahtuu konkkanokkaan paljon!

    • onkopipipäällä

      yövuoro taas jassojankutuksessa:D Kun ei työt paina ja yhteiskunta elättää, niin mikäs siinä on jauhaessa paskaa palstalla 24/7/365 pv. Ja jos alkaa raastupa häämöttämään, niin sittenhän sitä voikin jo tunnustaa olevansa mielisairas, ettei vaan joudu sakkoja maksamaan

      • LinnunpönttöOmastaPäästä

        Vai että alkaa häämöttämään. Mitähän jos aloittasit päiväsi kieliopin opiskelulla....


      • onkoyliopistomiehellä
        LinnunpönttöOmastaPäästä kirjoitti:

        Vai että alkaa häämöttämään. Mitähän jos aloittasit päiväsi kieliopin opiskelulla....

        jäänyt noin paha ja pitkäkestoinen trauma,, kun joku sinua älykkäämpi paljasti sinut valehtelijaksi:D Olisiko kannattanut mainostaa olevansa muka lukenut mies:D Älä sure, ei siinä virkkuussa ja lintupöntön valmistamisessa tarvitse suurta ÄO:ää.:D Kesken jääneet peruskoulun oppisi riittävät mainiosti:D
        Mikä on muuten pasillit? Tarkoititko basillit? Äidinkieltä kertaamaan nyt reippaasti ja sanojen oikein kirjoittamista:D Tsemppiä! :D


    • jassonpatalappuset

      Moneenko laiska-jasso menee hikipajaansa virkkaamaan patalappusia?

    • aloitareippaasti

      huomenna päiväsi kieliopin opiskelulla:D
      Kertaa aluksi kaksoispiste-ja pilkkusäännnöt. Nehän ovat peruskielioppia, alakoululaisetkin sen jo hallitsevat. :D

    • kansalainenhuolestuneena

      Jaksoiko laiska-jasso vääntäytyä hikipajalle tänään?

    • surkeajuttu

      Jassun kootut sadut ovat loppuneet! He eivät eläneet onnellisina elämänsä loppuun asti!

    • 1256781

      Kertoiko ääni päässäsi tämän uutisen?
      Miksi et vastaa kysymykseen miksi viestisi poistetaan?

      • loppuslut

        Etkö vielä, 24/7, myöntäisi, että ikääntyneen, huonomaineisen tarinankertojan jutut ei enää kiinnosta ketään? Ainoastaan sinä jaksat enää päivystää täällä, ja odottaa ihmettä tapahtuvaksi.


    • 2345678

      Sinun juttusi kinnostavat kuin kilo paskaa. Kaikki muut käyvät töissä, eivät jouda jauhamaan paskaa 24/7 kuten sinä yhteiskunnan elätti.

      • kakanjauhaja

        Sulla näkyy olevan tuo paska kilo vähän joka osiossa.


    • 345667

      Kirjoitatko yhden lauseen viestejä, koska pelkäät moden poistavan? Naurua. Hölmöille saa ja pitää nauraa.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe