Saatana alkaa ottaa nuppiin trivago tuuttaus. Uskotaan vähemmälläkin että kannattaa itse varata hotla eikä mistään Niemisen akan firmasta.
jo piisaa trivago
11
1649
Vastaukset
- trivago
Löydä sopivin hotelli ja vertaile hintoja useilta eri sivustoilta
- KääntynytItseäänVastaan
Tuon aivopesu-kampanjan on ollut pakko maksaa miljardeja?? Kuitenkin jo vuosia kestänyt mainostykitys, joka kanavalla ja jatkuvasti.
Itseeni tuollainen vaikuttaa siten, että en tule koskaan edes kusemaan ko. firman suuntaan, vastaavia ja parempiakin löytyy silloin kun tarve.- nätti_nainen
Ni mut onhan se ihan nätti nainen siinä mieluummin sitä katselee kuin jotain enpuskeja veitoloita tuputtamassa omia ideologioitaan väkisin päähän
- OliskoTotta
nätti_nainen kirjoitti:
Ni mut onhan se ihan nätti nainen siinä mieluummin sitä katselee kuin jotain enpuskeja veitoloita tuputtamassa omia ideologioitaan väkisin päähän
Jostain luin että ko nainen on Riku Niemisen (munamiehen) vaimo.
- Tyhmäkuoon
Trivako-juontajalla on nätit vaatteet ollu, mut niitä kiilapohjia en ymmärrä leveähelmaisen hameen kanssa
- jflsdajlfjsl
Kylläpäs on mainoksen esiintyjä hoikistunut, melkein jo ihan liikaa...
- ghu657
Samanlainen mainos kuin kansainvälisilläkin kanavilla. Ihan saman oloinen nainen, samat vaatteet ja repliikitkin on ihan identtiset.
- BuliUggo
Trivago ja Momondo.
Siitä vaan hintoja vertailemaan.
https://www.trivago.fi/
https://www.momondo.fi/horizon/sem/flights/general?lang=fi&skipapp=true&gclid=Cj0KCQjwyYHaBRDvARIsAHkAXcv3yhqmqkeSCwIV1PH-Ib1WH4N77XuFvZsGL2D9_8-q9iMEPP_hk9oaAqXlEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&g_kw=momondo- Anonyymi
Trivako ja Homondo.
- MuhamedAhmedÖhmedMehmed
Saman mainoskatkon aikana.4 kertaa TriVaGo vertailee
ja 2 kertaa MoMonDo vertailee.
Vertailuja rittää.Oliskos vielä muita vertailuja tulossa. - nhggg
Kiilapohjia hameen kanssa?? No voi elämä, mitä väliä onko ne korot kiilat vai tolpat? Niin tai näin, korkokengät sopivat juurikin vain hameiden kanssa pidettäviksi. Lenkkarit voi laittaa sitten farkkujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141986- 811254
- 421075
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu70811Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27772Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22731Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36712Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49710Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56659