jo piisaa trivago

pulldoxer

Saatana alkaa ottaa nuppiin trivago tuuttaus. Uskotaan vähemmälläkin että kannattaa itse varata hotla eikä mistään Niemisen akan firmasta.

11

1653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trivago

Löydä sopivin hotelli ja vertaile hintoja useilta eri sivustoilta

• KääntynytItseäänVastaan

Tuon aivopesu-kampanjan on ollut pakko maksaa miljardeja?? Kuitenkin jo vuosia kestänyt mainostykitys, joka kanavalla ja jatkuvasti.

Itseeni tuollainen vaikuttaa siten, että en tule koskaan edes kusemaan ko. firman suuntaan, vastaavia ja parempiakin löytyy silloin kun tarve.

• nätti_nainen

Ni mut onhan se ihan nätti nainen siinä mieluummin sitä katselee kuin jotain enpuskeja veitoloita tuputtamassa omia ideologioitaan väkisin päähän

• OliskoTotta
        nätti_nainen kirjoitti:

Ni mut onhan se ihan nätti nainen siinä mieluummin sitä katselee kuin jotain enpuskeja veitoloita tuputtamassa omia ideologioitaan väkisin päähän

Jostain luin että ko nainen on Riku Niemisen (munamiehen) vaimo.

• Tyhmäkuoon

Trivako-juontajalla on nätit vaatteet ollu, mut niitä kiilapohjia en ymmärrä leveähelmaisen hameen kanssa

• jflsdajlfjsl

Kylläpäs on mainoksen esiintyjä hoikistunut, melkein jo ihan liikaa...

• ghu657

Samanlainen mainos kuin kansainvälisilläkin kanavilla. Ihan saman oloinen nainen, samat vaatteet ja repliikitkin on ihan identtiset.

• Anonyymi

Trivako ja Homondo.

• MuhamedAhmedÖhmedMehmed

Saman mainoskatkon aikana.4 kertaa TriVaGo vertailee
      ja 2 kertaa MoMonDo vertailee.
      Vertailuja rittää.Oliskos vielä muita vertailuja tulossa.

• nhggg

Kiilapohjia hameen kanssa?? No voi elämä, mitä väliä onko ne korot kiilat vai tolpat? Niin tai näin, korkokengät sopivat juurikin vain hameiden kanssa pidettäviksi. Lenkkarit voi laittaa sitten farkkujen kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe