Tyytymättömyys omaan elämään / osa-alueeseen

psykologiaa

voi aiheuttaa sen, että ihastus jää asumaan mieleen. Ihastuksesta muodostuu keino paeta todellisuutta ja haave, jonka avulla jaksetaan arkea.

Kysyttävää?

10

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkionhyvin

Olen todella tyytyväinen elämääni.
      Mites sinä?

• vainiinniin

Olin kyllä ihan tyytyväinen elämääni kun hänet kohtasin. Ajattelin että helposti unohdan, mutta kyllä se tyytyväisenäkin siellä mielessä kummitteli. Sitten tuli pelkoa siitä koska tunsin niin paljon. Sitten harmitti etten toiminut ja kyllä edelleen tämän ajan jälkeen mietin häntä. Ehkä siinä on taustalla nyt sekin että en ole enää tyytyväinen elämääni ja pakenen hänen kauttaan itseäni ja tylsää elämääni toiveena ns paremmasta ja rakkaudesta. Mutta tämä tunne on ollut sama siitä lähtien kun hänet ensimmäistä kertaa kohtasin ja häneen ihastuin.

• TaiEhkäLuulitOlevasi

tyytyväinen elämääsi? En kirjoita tätä missään nimessä ivallisesti, mutta pidin itse mansikkajäätelöä pienenä parhaana makuna, koska en ollut koskaan maistanut suklaata.

• vainiinniin
        TaiEhkäLuulitOlevasi kirjoitti:

tyytyväinen elämääsi? En kirjoita tätä missään nimessä ivallisesti, mutta pidin itse mansikkajäätelöä pienenä parhaana makuna, koska en ollut koskaan maistanut suklaata.

Olin tyytyväinen. Olin käynyt läpi hyvin outoja asioita ennen hänen kohtaamista. Tavallaan olin hämmentynyt yhden asian takia mutta kuitenkin olin tyytyväinen siihen elämään. Tai hieman pettynyt myöhemmin mutta hänen kohtaamisen aikaan olin vielä onnellinen.

• erilaisia

Mitä muita todellisuudenpakokeinoja on?

• MoniaMonetEiKovinSomia

huumeet, alkoholi, pelaaminen jne. Lista on loputon, hyvä mielikuvitus riittää monille.

• eritsykologimulla

Tykkään arjesta. Siitä vähäeleisestä toimivasta arjesta. Olin siis tyytyväinen siihen. Nyt en enää ole tyytyväinen mihinkään.

• muuttaavieläpitäis

Kaikkeen sitä tuntuu tottuvan

• Mikä aiheuttaa sen että siellä asuu sekunnin välähdyksiä jostain ihastumisen kaltaisesta ja kiellettyä tyhjyyttä ja pyssy joka pamahtaa ärsyttävistä ajatuksista.

• ainavaannäin

Ihastuminen on kiva pakokeino paeta omaa kurjuutta haavemaailmaan niin kauan kunnes luulee toisenkin pitävän itsestään ja erehtyy kertomaan ihastumisesta sille toiselle. Haavemaailma romahtaa ja sitten siitä tulee surullista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe