Korkki kiinni, edes yhtenäviikonloppuna

valluveeti

Niin löytyisi sitä energiaa seuraavalle päivälle itselleen ja vaikka perheelleen. Ihan rauhoittumisen takia. Ei viikonloput ole pelkästään viihteelle tarkoitettuja. Kunnon yöuni olisi monelle hyväksi. Kaikenlaista toimintaa monine ohjelmineen on liikaa suuniteltu viikonlopunviettäjille. Kyllä sitä aikaa pitäisi olla ihan itselleenkin rauhoittumisen merkeissä.

16

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukaviamietteitä

      Hyvän valinnan olet tehnyt. Itse joulukuussa otin viimeksi. Ei olisi edes varaa juoda eikä sinänsä kiinnosta. Joillekin se alko on riippuvuus. Tissuttelu on myös aika huono tapa. Rauhan löytää omasta itsestään. Tapanani on ,kun muu perhe nukkuu,joogata. Ihan omin rutiinein. Joskus kuulokkeilla relax musaa. Ei siinä mitään kaavaa tarvitse. Kolme kertaa ensin kunnolla happea nenän kautta sisään ja suun kautta ulos. Mieluiten tietysti ottaa ulkoa ilmaa eli ikkunan kautta tai menee talonsa kuistille.

      • valluveeti

        Hyvä lähtökohta seuraavalle päivälle, pidempi aikaväli alkoholin suhteen. Ei ole varaa, eikä kiinosta juoda. Mielipiteestä valitsisin ensimmäiseksi, ei ole varaa juoda. Ei ole varaa, kun muut maksut odottavat. Valinta on tehtävä.


    • Komeaherrasmies62

      Naiset humalassa on kauheita vastenmielisiä. Muutenkin,kun ovat rumia. Säikähdin noita akan hymyilyyritystä. Näyttää irvistykseltä. Kai ne humalassa luulee olevansa viehättäviä räkä poskella.

      • valluveeti

        Naisetko humalassa kauheita? Enemmän näkee miehissä humalahakuisuutta, kuseskelevat yleisillä paikoilla.


      • Kuvakaappaukset

        Siut vois kauhuleffaan pistää esittää. Pelottava kuva oli minkä kaveri pisti 😷


    • Eiriippuvuuksia

      Eiköpä tuokin oma asia. En minäkään sylje lasiin ,mutta en ota usein. Sellaiset,joilla se juomahimo kaihertaa niin puhuvat alkoholista jatkuvasti. He puhuvat muille sitä mitä tarkoittavat itselleen sanoa eli älä juo. Rasittavimpia on kaverit,jotka ei voi ottaa yhtä,kun lähtee viikon putki päälle. En ymmärrä,kun ei itsellä ole sellaista mitään asiaa kohtaan. Tupakkaa poltan vain silloin tällöin, joskus veikkauksia,niitäkään en joka viikko,eikä mene montaa euroa.

      • valluveeti

        Niin, silloin kun ei ole riippuvuuksia, ei ota usein, ja tupaakkaakin poltaa sillon tällöin, ja alkoholia ei ota usein. Tyypillinen kohtuukäyttäjä. Pitäisikö valita kahdesta pahasta tupakka vai alkoholi, kohtuukäyttö huomioonottaen?


      • Komeaherrasmies62

        Makuasia. Sama kuin parin valinnassa. Jos ei ulkoisesti viehätä niin ei se "oon mukava" paljon auta. Heppi ei värähdä rumille.


      • valluveeti
        Komeaherrasmies62 kirjoitti:

        Makuasia. Sama kuin parin valinnassa. Jos ei ulkoisesti viehätä niin ei se "oon mukava" paljon auta. Heppi ei värähdä rumille.

        Hepissä on vikaa, jos ei värähdä. Syy on hepin omistajassa. Heikossa itsetunnossa.


      • Leunanmäenjuoksu

        Ettekä te kestä totuuksia. Tekee kipiö.


    • 3sat3r3

      Juo tarpeeksi niin rumakin kottarainen näyttää seksikkäältä.

    • T0n11111

      Ves kolottaa viinahammasta niin määräilee muita ,ettei saa ottoo. Vittu,ei kai oo ku isäs. Että riehuu kännissä. Saatana,ala jo elää omaa elämää,eläkä mieti jotain vitun vanhoja lapsuuden traumoja. Perkele,ei muutkaan mieti.

      • T0n11111

        Siis ei kaikki ookönnis ku isäs.


    • Annel00

      Impotenttia ei kukaan jaksa.

    • PaininVoittanut

      Itse en ole juonut sitten Juhannuksen !

      Silloin kun sattui ja tapahtui ´niinpaljon että vieläkin eri oikeus & istuimet

      etsivät maksaa ja syyllistä !

      • valluveeti

        Ainahan sitä virheistä oppii, varsinkin jos joutuu maksajaksi. Voittajana on hyvä hymyillä, kun on juhannuksen jälkeen ollut juomatta. Jotain siinä on säästynyt.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe