Yliarvostettua viiden pennin boogieta junteille, surkealla ääntämisellä ja pskalla soittamisella. Järvinenkin oli korkeintaan keskitason kitaristi, ei mitään omaa. Tilu lilu viu viu. Yhtä pska kuin esikuvansa Clapton, jonka soittotyyliä ei tunnista kirveelläkään, mitäänsanomaton pelle.
Kamahoulama beibi stop that building.
Hurriganes on pskaa
8
299
Vastaukset
- GanesHerättääTunteita
Hieno homma että Hurriganesin Rock and Roll puhuttaa sinua vielä liki 50 - vuotta bändin perustamisen jälkeen.
- ikuliipoks
Cisse ja Albert sekä Ile on/ oli taitavia muusikoita, samaa ei voi sanoa Remusta.
Ihan hyvä kotimaiseksi bändiksi , ei täällä ole juuri parempiakaan, ei edes CMX ,ei oikeastaan kukaan, ne kaikki parhaat oli jo 70 luvulla, nykyään samaa tietsikalla leikkimistä, kliinistä viihdemusaa. ja suomen noloin bändi Nightwish, tarjan ulinaa ja muka heviä, ulkmaalla tykkää monet, minä en voi sietää .
Kaikki.......ihan kaikki suomirock on turhaa ajanhaaskausta.
Kuunnelkaa 70 luvun progee. - Rökändröll
Eipä tuo Hurriganesin musiikki itselle ihmeemmin kolahda. Kyllähän sitä kuuntelee. I Will Stay on hyvä kipale. Coverihan sekin on. Kaippa se oli silloin aikoinaan uutta ja hienoa tuo rock'n'roll-musiikki =) Nykyteineille maistuu edm.
- ikuliipoks
MITÄ VaTTUA !!? i will stay on PASKIN ikinä koko suomen historiassa,
vitjat et mä vihaan sitä uikutusta . GET OOOOON !
- nurkantakunen
Eihän se mitään älykköjen kuunneltavaa ole,eikä asiat kovin vakavamielisesti ottavalle,,mutta tuhannen kertaa mieluummin kuuntelen kuin nykyisiä "puhelaulajia" kuten se Keek,,Elastinen ,,ja kaikkein oksettavinta jankutusta "esittävä" muka kansta Palefase...hyi helvetti..
- Mmmmh
kjdhvf.. millä vuosikymmenellä olet syntynyt?? Osaatko muuten soittaa muuta,kuin suutas?
- darramies
kjdhvf on nolo kloppi
- hei_hoi
Niille, jotka elivät nuoruuttaan 1970-luvulla, oli Hurriganes merkittävä bändi. Yhtye teki musiikkia, jossa oli tunne mukana. Tuohon aikaan rockin juuret oli pitkälti unohdettu, kun monet yhtyeet väänsivät tiukkapipoista progea tai limaisia jytähittejä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817