Onko kukaan viälä päässy kokeileen uutta 572 Huskia? Ainaki paperilla pirun kova kone!
Kyä taas Tilhiä viärään ku laskiämpäriä.....
Huskia.......
12
3885
Vastaukset
- Laskiämpäri
Eipä usko että huskin nykymenolla pitää olla huolissaan.
- JälleenmyyjäStihlhuski
Kunhan nyt eka sais tilattua sitä myyntiin, keväämmällä pitäs olla hyllys. Toisekseen huski ottaa pataan uudelta Stihliltä http://www.stihl.fi/STIHL-tuotteet/Moottori-ja-oksasahat/Moottorisahat-ammattikäyttöön/279877-131/MS-462-C-M-VW.aspx
- JälleenmyyjäStihlhuski
Eeh, tilhiä tuloovat hakemaan ja huskia joutuu myymään (:
- shimanonexus
Joo, paperilla kova, mutta metsässä ...
- hejasverige
Husqvarna. Metsien hiljaisin saha.
- Anonyymi
hejasverige kirjoitti:
Husqvarna. Metsien hiljaisin saha.
Husqvarna. Metsien hiljaisin saha:
On se, kun ei lähde käyntiin. Ei ainakaan 1. , 2. tai viimeistään kylmänäkin kolmannella vetäisyllä, kuten Stihl lähtee käyntiin. Ja tästä asiasta on samaa mieltä reippaasti yli puolet molempiin merkkeihin tutustuneen metsurit yms. m.sahaa käyttävät henkilöt.
Mahtava peli toi Huski! 70cc ja kiertää hienosti! Yks parhaista sahoista mitä oon paksuun puuhun kokeillut! Kohta pääsee kokeileen Tilhin 462:sta,toivottavasti on kova peli tääkin......
- harrastelijametsuri
uusimmassa koneviestissä oli testattu tuota stihlin 462:sta. Se on paperilla tehokkaampi kuin HQ 572, mutta kiekonsahauskokeessa husqvarna oli aavistuksen nopeampi.
10 kiekkoa 23 sentin puusta husqvarna 30s ja stihl 31s
- TTHrr
MS 462 sahalla olen muutaman työpäivän sahannut sahalle myyntiin menevää sahatukkia ja muuta 35-75cm, eli kummaltakin puolelta joutunut katkomaan.
Kevyt saha ja erinomainen käsiteltävyys, metsätöihin, kaatoon, karsintaan ja katkotaan. Liikuttelua ja kallistelua on kokoajan moneen suuntaan.
Tehoa ja kiertää kevyesti, vääntöä on 18-25"laipoilla tehokas paketti, monipuolinen saha.
Nämä on vielä 70 kuution luokassa eli painolla ja käsiteltävyydellä on merkitystä. Tässä on 72.2cm3 ja 6.0kg moottorin paino, kevyt laippa hyvä.
572 tuntuu sen 0.6kg painavammalta,mitä liikkeessä pyörittelin käsissä.
560xp painaa vain 100g vähemmän ! dolmar ps 6100 61cm3 saman verran.. 560xpg lämpökahvoilla painavampi.
Kallistun aika selvästi MS 462 puoleen kun olen sillä tuottavampi.- Anonyymi
Hyvin perusteltu päätös.
Kun oikeasti merkitystä on vain toimintavarmuudella, teho-/ painosuhteella, mitä vastinetta eurolle saa jne. Ei merkillä.
Mainonta vaikuttaa mielikuviin ja ostokäyttäytymiseen, se on selvä. Vain aidot oikeat kokemukset eri sahoista, kertovat totuuden.
- Anonyymi
heheh, sahasin huskin 162 ported ediotionilla kiekon 15 sekunttiin. :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865