Ihme nainen oot

Tottuuskaikesta

en olisi koskaan uskonu näin käyvän,. <3

14

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sankakassi

      En minäkään. Olen oppinut viime vuosina cnc-koneistuksesta niin paljon, matkannut Tiibetissä jalan polkuja pitkin-elämästä ja mikä merkittävintä; uinut Atlantin valtameren yli törmäämättä muoviroskaan.

    • ihmenaismäkkäri

      olen kyllä. täytyy olla ihmenainen selviytyäkseen yksinhuoltajana tässä miesten rakentamassa maailmassa.

    • 54321012345

      Käyvän miten?

      • biiiseksuaal

        Että alkaisin tuntea näin suuria tunteita samaa sukupuolta olevaan ihmiseen :)


      • GoForLove

        Voi ihanaa! Toivottavasti tunteet molemminpuolisia!


      • eikösvaanolekin

        en saanut yöllä unta ku mietin tätä juttua, niin piti vielä käydä noinkin myöhään tämä avaus tänne tekemässä ;)


    • voimakasihmenainen

      Ihmenainen eli Wonder Woman?

    • Viestiämulle

      Sun omas jos tahdot

    • rosamunda2

      Tavallaan. Olen kasvattanut täyspäiset lapset, etenen urallani, olen normaalipainossa, en käytä mitään lääkkeitä. Pärjään sinkkuna, mielipiteeni ei vaihdu tuulten myötä, ei ole tatuointeja, lävistyksiä tai tunnelukkoja. Elän tätä päivää, rakastan lähimmäisiäni ja olen tyytyväinen nykytilaani.

      • namnamiiiii

        Hyvä muussi peruna.


    • Eimullamuutakysyttävää

      Tottuus on se kuule etä jos minä vetäsen litran votkoo niin voi käyvä vaikka mitä !
      Sillon on kuule turha ennustela mittää tahi uskova mittää, sillo murenoopi ennalta aavistettavuus ja kaiknmuutki normit ja moraalit ja arvotki on koetuksela ja rajoja venytellään... Vielä väittäävättä että en ole yllätyksellinen ollenkaan. Mie yllätän aina ittenikkii ko votkoo oon pullon kiskassu menemäähän. Varsinki sruraavana aamuna yllätys on suur. Sitä joutuu tekkee salapoliisityötä jonnii aikaa jotta selviää mitä yllätyksiä oon ihtelleni kikkailna.

      • tapauksia

        Toisille tapahtuu ja toisten pitää laittaa taphtumaan. Oot vissiin jälkimmäistä sorttia. Onhan tässä syntymän ja kuoleman välillä tapahtuvaa tapahtumaa hyvä ollakkii. Ei pääsö tylsäks liikaa. :)


    • Jokuvaanjostainjuu

      En mäkään, mut kuitenkin kävi näin. Hyvä niin.

    • NarttuTaistelee

      kyllä olen ihmenainen ja tänäänkin kävi niin, että vitutukseen juoksin pitkän lenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe