Mun likkakaveri. Eli siis mua kiihottaa kun vanhemmat miehet katselee mun likkakaveria kuolaten kun ollaan jossain kauppakeskuksessa tai jossain muualla julkisella paikalla .Usein tulee runkattua ja fantasioitua että joku vanhempimies tulee ehottaan likkakaverilleni sexiä vaikkapa maksusta ja et pääisi salaa näkeen kun ne nai vaikka hotelissa tai autossa jossain Syrjäsellä parkkiksella .Tulee usein kuviteltua kun naidaan et oon vanhempi rikas mies ja tyttöni antaa pillua maksusta .
Vanhemmat miehet ja
10
1071
Vastaukset
- Ei-oo-lähteny
Et oo siis vielä kertonu sille sun haaveistas. Meinaan, kun se on vielä.
- Varakasukko
Paljon haluut provikkaa et myyt mulle sun tyttö ystävää? Ja tikkarin saat kanssa voit sitä imee samalla.....
- herrasmi
Voitaisiin ottaa kolmen kimppa sinä katsot ja minä hyväilen, kutittelen kielellä ja lopuksi panen sun likkakaveria..... miltäs kuullostais?
- twastuncle
Kuulostaa hyvältä. Keskustellaan lisää yksityisesti: hetajo ät hotmail com
- ollif
Aika monella parisuhteessa olevalla nuoremmalla tytöllä on salainen Sugar Daddy josta poikakaveri ei tiedä.
- Kggjkm
Mä oon 40v ja voisin virtsata likkakaverin pilluun, suuhun.
Voin kyllä tulla avuksi:)
- conamorei
Usein huomannut kun nuoret naiset kauppakeskuksissa keimailee vanhemmille ukoille ,monesti miettinyt että kuinkahan monta kertaa niiden kauppakeskusten vessoissa tytöt on antanut suuhoitoa pientä korvausta vastaan vanhemmille miehille.
- kutuni
Eilen katselin Kampin kauppakeskuksessa kun vanhempi mies jututti pitkään sellaista arviolta 18 kesästä tyttöä ja aikansa juteltuaan lähtivät kävelemään yleisö vessojen suuntaan ,taisi tyttö saada sperma suihkeen suunsa "sedältä".
- OK-menoa
Entäs sitten? Ihan ok menoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446