Huonoin ennustaja

Annelex

Kertokaa kokemuksia, ketkä näkijät eivät ole nähneet teille mitään?

Itse en enää soita:

Paula Koras
Toini Rinne
Carita Eklund
Valon enkelin Meri Kuulas
Katariina
Sanna Kujanen(huusitörkeästi luuriin)

73

5488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkääuskoko

      Ee, siis oikeesti: tietääkö joku ennustaja muka jotain? Huijareitahan ne ovat kaikki!!!

      • tulimaa80

        Kyllä mulle on jotkut tienneet asioita. Esim.Erika Wallin joka ei enää palvele..


    • Jojos

      Huonot kokemukset kuuluvat samalla lailla kokemuksiin kuin hyvätkin. Toisaalta hyvä , että soittelijoilta tulee sitä huonoakin palautetta, jota voi vertailla omiin kokemuksiinsa.

      Ehkä soittajat ovat pikkuhiljaa herännet siihen, että hyvin usein sille maksamalleen minuuttihinnalle ei saa mitään vastinetta.

      Kaikille noille ap: n mainitsemille on tullut soitettua ja en ole myöskään enää uudestaan soittamassa. Tähän voisi lisätä koko lailla ison joukon muitakin, joille en itse tule koskaan enää soittamaan.

      Enkä myöskään tule enää kokeilemaan niitä, joista näitä kehumisketjuja ilmestyy, koko lailla pettymyksiä ovat olleet.

      Itsellä tuo soittaminen onkin jo loppunut siihen, ettei maksetulle rahalle saa mitään vastinetta.

    • 57v-saneerattu

      Äitiäni huijasivat tuhansien edestä.En voi ymmärtää miksi moiset saavat huijata vanhuksia laillisesti. Uskokaa oikeasti,ei ole olemassa tietäjiä,parantajia,ennustajia.
      He ovat huijareita.

      • kysympäsvaan

        kuulen, kun ne 70-80v soittaa ja kyselee että onko tulossa puolisoa joka viettäis vanhuuden päivät ja valittavat että ovat yksinäisiä, monesti ne vaan haluaa että on joku jolle juttelee...luuriko niille pitäis korvaan laittaa?


    • tietäjätx

      Minun mielipide on, että ne jotka oikeasti näkee, ei ota rahaa tai mitään muutakaan korvausta palveluistaan. Tekevät työtään puhtaasta sydämestä ja kutsumukseltaan. Ymmärrän toki sen, että jodenkin leipä on kiinni tästä työstä. Ei ole pakko soittaa näille kalliille näkijöille, vaan etsimällä puskaradion tai muuta kautta tietoa, missä tälläiset näkijät on. Ja jos on tarkoitettu niin, että juuri sinulle kysyjä on viestiä tulossa, löydät kyllä hakemasi.

      • Anonyymi

        voi mitä lässytystä! Missä todelliuudessa tollasta edes esitettän.


    • ropinaj

      En soita ainakaan enää Unil Marjatta, AnuQ(haukkui ja löi luuria korvaan, käyttäydyin itse asiallisesti), ennustukset comin Hannele, kaikki rajatiedon näkijät...

      • Anonyymi

        Mahdoitko käyttäytyä? epäilen suuresti


    • Metsätorpan

      Marjatta
      Kristalliboltsi. Siinä vasta näkijä. Mulla kastu housut pelkästä ajatuksesta kun hän kertoi miehestä joka tulee elämääni. Tuli kanssa, nyt on maha törröllä ja onnellista elämää vietän hänen kanssaan.

      • Kuumakostea

        No hyi. Ennustajan kanssako sä sen toukan sait aikaan?


      • hulluseon
        Kuumakostea kirjoitti:

        No hyi. Ennustajan kanssako sä sen toukan sait aikaan?

        Onko miespuolisia noitia/ennustajia ??? Mikä yhdistää Kangasalan aseman seutua,Tammelaa,Hervantaa ja Pirkkalaa...? Siellä on asustanut akka joka väittää olleensa ufon kyydissä,on mukamas elämäntapa-kouluttaja,numerologi ym. jopa "Kosmiseksi Kulkijaksi" tituleeraa itseään,on yrittänyt poliitikoksi,ilmoitellut itseään televisioon,kauhee halu olla julkkis poppari vaikuttaja hyväntekijä ja kaikkee mutta ei ole kuin vaan tyhmä huijari jota psykopaattisuus ajaa eteenpäin,ei huomaa tehneensä virheitä...pahoja virheitä...empatia-kyvytön rahan ahne laiska luuseri,...kehuu julkkiksia päin naamaa,osa tajuaa mutta monet ovat mielissään...äkkiarvaamaton ja väkivaltainen impulssiivinen akka,hyi että etoo...ja Hannu vielä,munaton nahjus,käskyläinen joka tekee kaiken kotitöistä lähtien vain miellyttääkseen koska ei muuhun ole !!!!


      • Arre

        Ei kukaan jaksa tollasta pee...litaniaa lukea...lyhyempiä ja ytimekkäitä vastauksia kiitos...


    • TytsyÄly

      Kujanen tosi katkera ja epäystävällinen. Narsisti, joka nauttii huonon kertomisesta. Valtaa sekin kun toiset uskoo

      • sairasmieli

        Sääli kun en enää muista sen naispuolisen keski-ikäisen ennustajan nimeä 90-luvulta. Otti Puistolassa vastaan. Oli selvä narsisti. Kertoi ihmisille sitä mitä he eniten pelkäsivät. Tämä ei vaatinut selvänäkökykyä vaan tuli heidän kysymyksissä ilmi. Ennustukset ei toteutuneet.


      • Anonyymi

        Kyllä. Näin itsekki totesin. Kylmä.


    • Tyytyväinen

      Sanna kujasta suosittelen.
      On nähnyt minulle niin suhteet työn rahan ja lapset. Rehellinen ei kiertele ja kaartele vaan sanoo suoraa asiat niin hyvät kuin pahat. Ei venytä puhelua eikä yritä johdatella

      • Anonyymi

        Minulle Sanna kertoi, että minulla on yhteisiä velkoja jonkun miehen kanssa ja minun pitää olla varovainen. Kovasti kielsi tekemästä isompaa hankintaa, jota suunnittelin.
        No ei ole velkaa kenenkään miehen kanssa, eikä ole velkaa muutoinkaan.
        En tiedä, jäi negatiivinen - ei ainakaan mitenkään kannustava fiilis koko puhelusta.


    • Melkotyytyväinen

      Minä joudun kans kujaselle antamaan positiivisen palautteen.Ei kiertele ja pitkitä puhelua!sanoo asiat suoraan.Mulle on näkemänsä toteutuneet melko hyvin.suhde asiat pienellä viiveellä..

    • Pahastipettynyt

      Muutama puhelu tuli tuolle Kujaselle joskus soitettua, kertomansa vaihtui melkein joka kerta. Pakko kyllä sanoa, että omalla kohdalla yksi huonnoimmista ehdottomasti. Mikään mitä kertoi ei ole pitänyt paikkaansa, mutta ei nyt kyllä oikeasti yllättänyt. Sama kokemus monesta muustakin Rajatiedon näkijästä.

    • kerkkis

      Uskon kun herkät soittajat ahdistuksissaan soittavat näkijöille ,niin he alkavat alitajuisesti tekemäänkin niin kuten ennustajat muka näkisivät,kyllä eroja tulee kun näkijä kertoo että eroat,,,olet pettäjän kanssa ym potaskaa ja yleensä ihmiset toteuttavat itse ennustajan kertomuksia koska uskovat sokeasti usein niihin ja alkavat toteuttamaan itse näkijän satuja, Saattaa olla että on lahjan saaneitakin mutta he eivät ota maksua vaan sydämestään kertovat mikä parhaalta tuntuu . Joskus aistin että osa ns näkijöistä kellä nimeä ,tuntevat vallantunnetta itseensä suhteessa soittajaan,,,leikkivät jumalaa pienimuotoisesti,osa puolihulluja tökeröitä puhelimessa kuten täällä on huomattukin.luottakaa omiin tuntemuksiinne.

      • varoittava.sana

        Mä taas uskon, että jos näkijä sanoo jotain mikä vastaa soittajan toivetta, tämä voi vaikuttaa päätöksiin. Jos sanoo jotain muuta tai ahdistavaa, tämä taas voi aiheuttaa kysyjässä ahdistusta. Kyse on nimenomaan vallankäytöstä. Kun siihen liittyy vielä rahan lypsäminen onnettomilta uhreilta, voi jo olla varma että luonnehäiriöstä on kysymys. Oikeitakin näkijöitä lienee, mutta he ei mainosta itseään. Eikä rahasta.


    • Anonyymi

      Puhelin ennustajista on huonoja kokemuksia, kalliita ovat voi mennä satasia ja ei jää mitään käteen kun ei ehdi kirjoittamaan ylös kaikkea. Otin yhteyttä [email protected] ja hän kirjoitti tulkinnan takaisin ja tiesi paljon asioita minulle

      • Anonyymi

        älä ny elämävvirta taas jaksa MAINOSTAA!!!! ITTEEEEEEESSSSSSSS!


    • Anonyymi

      Rahastajat kaikki huonoja !

    • Anonyymi

      ennustajat ym eivät näe muuta kuin sun lompakkos sisällön itsellään. Uskokaa mokomaa hölynpölyä, astral-tv hyvä esimerkki .

    • Anonyymi

      En ole koskaan kysynyt ennustajilta mitään.Luotan,että Jumala vastaa ,lupauksensa mukaan ,kun vien asiani Hänelle .Jumala näytti minulle vakavan sairastumiseni edeltä käsin.Olin aivan ihmeissäni,kun kaksi kuukautta myöhemmin, kaikki tapahtui pienintä yksityiskohtaa myöten ,näkyni mukaan.

    • Anonyymi

      Rajatieto: Tiina Kallio, Saara Rautio
      Unil: Iiris, Eevimaria, Veera, Sonja, Anja
      Ennustaja.info: Katariina, Iiris, Jenny Vuorio, Rauhamaria,Meini Saren, Ranja
      Enkeliviesti.fi: Marena, Tuuli
      Eija Nikko (näki vähän oikein)
      Helle
      Kenenkään ennustus ei toteutunut

      • Anonyymi

        Suomes oo muit aitoja kun Naomi M. Tien kosk oon viimek ny uutenavuonna hällä käyny on uskomaton maagikko! Paritki muut on aiemmi mitä kiersin tuloksel nolla. Mä haluun vastinet mun rahoil ja Naomilt saa mitä tilaa. Aitoo asiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomes oo muit aitoja kun Naomi M. Tien kosk oon viimek ny uutenavuonna hällä käyny on uskomaton maagikko! Paritki muut on aiemmi mitä kiersin tuloksel nolla. Mä haluun vastinet mun rahoil ja Naomilt saa mitä tilaa. Aitoo asiaa!

        Oli aikomus soittaa, mutta täällä alkoi niin epäilyttävä mainoskampanja et jätän väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomes oo muit aitoja kun Naomi M. Tien kosk oon viimek ny uutenavuonna hällä käyny on uskomaton maagikko! Paritki muut on aiemmi mitä kiersin tuloksel nolla. Mä haluun vastinet mun rahoil ja Naomilt saa mitä tilaa. Aitoo asiaa!

        Kyllä Suomessa on ollut, on ja tulee olemaan muitakin. Ei tämä lahja vain yhdelle ole. Ei ole ollut koskaan. Eri juttu on se, tekeekö lahjan omaava tätä palveluna kenellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomes oo muit aitoja kun Naomi M. Tien kosk oon viimek ny uutenavuonna hällä käyny on uskomaton maagikko! Paritki muut on aiemmi mitä kiersin tuloksel nolla. Mä haluun vastinet mun rahoil ja Naomilt saa mitä tilaa. Aitoo asiaa!

        Tää hahmo alkaa saada joulupukin tai pääsiäispupun piirteitä pikkuhiljaa… Antakaa nyt ihmisen olla, ettei loppukin uskottavuus mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aikomus soittaa, mutta täällä alkoi niin epäilyttävä mainoskampanja et jätän väliin.

        Tuli joskus itsellekin mieleen, että voisi kokeilla. Mutta olen nyt samaa mieltä, että mainoskamppanja on pilannut tuon soittohalun. Eli enää ei usko riitää siihen, että näkisi toden teolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suomessa on ollut, on ja tulee olemaan muitakin. Ei tämä lahja vain yhdelle ole. Ei ole ollut koskaan. Eri juttu on se, tekeekö lahjan omaava tätä palveluna kenellekkään.

        Varmaan ollut joo, mutta samaa mieltä ja sama kokemus, en itsekään tiedä muita ketkä nykyisin näkijän työtä tekevistä olisi oikeasti aitoja. Ei se minun mielestäni ole mitään mainoskampanjaa jos jotain kehuu. Ei kai se nyt siltä näkijältä lahjaansa vie. Voi taivas miten lapsellista! Kun kerran on suosittu niin sitten on.
        Nuo tuollaiset heitot etä olisin soittanut mutta nyt en soita on lapsellista rääpimistä. Varsinkin kun ei ole ollenkaan sanottua etä edes saisivat aikaa. Eräs tuttu alkoi Naomille jotain sellaista länkytystä pitää, että kun häntä niin kovin kehutaan ja alkoi vielä tivata että mitenkäs hän sitten ne ennustuksensa tekee. Naomi oli vastannut että se on varmaan ihan hänen asiansa ja onneksi on jo niin pitkään tehnyt että voi itse valita asiakkaansa. Että tutulleni ei sitä aikaa sitten antanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ollut joo, mutta samaa mieltä ja sama kokemus, en itsekään tiedä muita ketkä nykyisin näkijän työtä tekevistä olisi oikeasti aitoja. Ei se minun mielestäni ole mitään mainoskampanjaa jos jotain kehuu. Ei kai se nyt siltä näkijältä lahjaansa vie. Voi taivas miten lapsellista! Kun kerran on suosittu niin sitten on.
        Nuo tuollaiset heitot etä olisin soittanut mutta nyt en soita on lapsellista rääpimistä. Varsinkin kun ei ole ollenkaan sanottua etä edes saisivat aikaa. Eräs tuttu alkoi Naomille jotain sellaista länkytystä pitää, että kun häntä niin kovin kehutaan ja alkoi vielä tivata että mitenkäs hän sitten ne ennustuksensa tekee. Naomi oli vastannut että se on varmaan ihan hänen asiansa ja onneksi on jo niin pitkään tehnyt että voi itse valita asiakkaansa. Että tutulleni ei sitä aikaa sitten antanut.

        En ole jolle vastasit, enkä tätä Naomia koskaan lähestynyt, mutta sen tiedän, että Suomessa on tälläkin hetkellä monia todella hyviä näkijöitä. Näkijän työtä tekee satoja. Moniko niistä sitten omaa oikeasti lahjan? Epäilen sinun vahvasti tietävän kaikki Suomen näkijät.

        Täälläkin mainittuja osa. Voi tuo Naomikin olla yhtä hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aikomus soittaa, mutta täällä alkoi niin epäilyttävä mainoskampanja et jätän väliin.

        Hahahaha mikä pettämätön logiikka! Kertokaa ihmeessä ketä on suomen surkeimmat ennustajat niin noi "mainos" kammoset voi mennä niille ettei vaan vahingossakaan mee sille ketä täällä nyt eniten tunnutaan kehuvan.
        Saadaan meinaan me muut sitten nopeemmin aikoja Naomille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaha mikä pettämätön logiikka! Kertokaa ihmeessä ketä on suomen surkeimmat ennustajat niin noi "mainos" kammoset voi mennä niille ettei vaan vahingossakaan mee sille ketä täällä nyt eniten tunnutaan kehuvan.
        Saadaan meinaan me muut sitten nopeemmin aikoja Naomille.

        Miks tarvitaan nopeasti aikaa näkijälle? Kertooko se miten pitää elää ja mitä päätöksiä pitää tehdä eteen tulleessa risteyksessä sekä kertoo sen mitä pitää päättää?


      • Anonyymi

        Onko joku ihme että Eevi ei näe,kun tekee klo 9-24 töitä joka ikinen päivä niin ei silloin näe,ei ne näyt tuost vaan tule niinkuin ei eevilläkään


      • Anonyymi

        Milloin olet soittanut? Minulle on moni näistä näkijöistä nähnyt, mutta aikaa on mennyt useitakin vuosia.
        Esim. Helle näki, että työpaikalla tapaan miehen - vuonna 2018 alkuvuodesta. Kuulosti oudolta, koska työpaikallani oli vain naisia. No tuli uusi työ ja siellä tapasin kuvatun miehen 2021.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aikomus soittaa, mutta täällä alkoi niin epäilyttävä mainoskampanja et jätän väliin.

        Ja viisaasti teette, jos ette soita ennustajille, JOKAISELLA ON SYNTYMÄTIETO JUMALAN ANTAMANA LAHJANA.


    • Anonyymi

      Vain Nostradamus aikoinaan tiesi. Ennusti Rovaniemeläisen Putaansuun Tommin euroviisuvoiton. Eli sen epätodennäköisimmän. Että Suomi voittais euroviisut.

    • Anonyymi

      Erittäin huonoja näkijöitä:
      Uni Marjatta - puhuu järjettömästi - kuin lukisi paperista, ei anna suunvuoroa,
      aivan täyttä paskaa, ilman että liittyy mitenkään kysyjän elämään!!!

      Lappilainen Katariina - lupaa kaikille tummaa miestä- hyvä elämä tulee tumman miehen kanssa!

      Ennustaja info Ranja - ei nähnyt, oli vähän ilkeäkin - aivan kuin olisi halunnut sanoa negatiivista tahallaan - soitosta 2 v ja ei ole onneksi mennyt hänen sanomansa mukaan

      Ilona Niittymäki - aivan satutäti- lupaa nuorempaa miestä, autokauppiasta, laivalla tapaat - joo ei ole tullut käytyä laivalla - ei ole vielä nuorempaa näkynyt - joten jää omaan arvoosa.

      • Anonyymi

        Ennustaja infolla ei taida kukaan nähdä oikein? Katariina sanoo aina tumma ja pitkä mies tulee, jonka kanssa pitkiä matkoja lämpimiin maihin, lottovoittoa yms ihanaa..ei oo tullu vielä..😁
        Unil on Anja ihan hyvä, näkee tosi tarkasti välillä, tosin kalliiksi tullr mutta jotain näkee, samoin Veera ihanan mukava ja ihan hyväkin ja Iiriksellä myös hyviä osumia.


    • Anonyymi

      Täällä on mainittu Naomi ym. näkijöitä, jotka velottavat kiinteän summan.
      Kun soittaa 0700 näkijälle voi puhelun katkaista lyhyeen kun huomaa, että metsään menee.
      Kiinteän summan maksat näkijälle, vaikka hän puhuu puuta heinää - et saa enää peruttua. Minusta ei järkevää ollenkaan.

      • Anonyymi

        Niinpä. Itse käytän hyväksi toteamiani (20 vuoden ajalta) kahta, toinen 0700 ja toinen ajanvarauksella ja kiinteällä hinnalla. Molemmat nähneet oikein, ajallisesti aina ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Itse käytän hyväksi toteamiani (20 vuoden ajalta) kahta, toinen 0700 ja toinen ajanvarauksella ja kiinteällä hinnalla. Molemmat nähneet oikein, ajallisesti aina ei.

        No kerro nyt ketä nää on, muuten tällä tiedolla ei mitään tee...


      • Anonyymi

        Olen Naomin pitkäaikainen vakiasiakas ja voin vakuuttaa että ei tee mieli sulkea puhelinta hetkeäkään ennen kuin aika on kulunut loppuun. Oikein nolottaa kun usein menee ylikin ja otan siis yleensä aina sen normaalin mittaisen, 40 minuutin mittaisen, joskus on tunninkin aika ja sama juttu! Kyllä häneltä saa ihan lyhyitäkin mutta sanoi itse että asiakas ei varmasti hyödy itse mitään mistään 10 minuutin ajoista ja niin uskon itsekin. Mitä sellaisessa muka ehtii? Minulla on monta lasta ja lastenlasta ja yritys ja paljon asioita, joiden sujumisesta haluan saada tietoa ja apua tarvitessani, ja olen saanut.

        En ole vielä kertaakaan, ja olen siis nyt sellaisen kohta 10 vuotta ollut asiakkaana, joutunut toteamaan mitään sellaista, että menisi jotenkin metsään. Miksi soitella johonkin 0700 -linjojen, anteeksi nyt vaan ilmaisu mutta sanon nyt kuitenkin, humpuukilinjoille, joissa voi olla töissä vaikka joku kaupan kassa, joka hakee lisätienistiä. Olen itse sellaisia ilmoituksia nähnyt, missä näille linjoille haetaan, "keskustelutaitoisia" ihmisiä töihin.

        0700-linjoile kun soittaa, ja siellä aivan varmasti, ainakin ystävien kokemusten mukaan, surin osa tuntuu puhuvan "puuta heinää" niin niitä maksujahan ei takaisin saa. Minusta Minuuttiveloitukset on jo hurjia, itse en ainakaan hirveäisi sellaisiin soitella, "Minusta ei järkevää ollenkaan."
        Onneksi on sellaisia näkijöitä, jotka ihan vuosikymmenten kokemuksella ja julkisuuden kautta tiedetään oikeiksi ja aidoiksi, kuten Naomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro nyt ketä nää on, muuten tällä tiedolla ei mitään tee...

        En kerro. En laita heitä ryöpytykseen mikä alkaa välittömästi. He eivät ansaitse sitä. Kyllä heistä täällä on mainintaa jo vuosien takaa. Sääli, että se toinen keskustelupalsta suljettiin viime vuonna, siellä oli paljon hyviä asiallista kommentteja onnistuneista ja epäonnistuneista kokemuksista.


    • Anonyymi

      Naomille on jo oma ketju, joten naomista kiinnostuneet voivat jutella siellä. Joten ei pliis tässä ketjussa enää sanaakaan?! Mä en ainakaan jaksa/halua hänestä enää yhtäkään kommenttia.

      • Anonyymi

        Eikös ole jännä että Naomi fanit tulevat ketjuun, jossa keskustellaan huonoista näkijöistä.


      • Anonyymi

        mikä ihmeen ketjupoliisi siellä? Mikä pakko on sinun hänestä lukea niitä kommentteja. Mene sinne missä ei näkijöistä keskustela kun huom huom, tässä ketjussa keskustellaan.


      • Anonyymi

        ----"Naomille on jo oma ketju, joten naomista kiinnostuneet voivat jutella siellä. Joten ei pliis tässä ketjussa enää sanaakaan?! Mä en ainakaan jaksa/halua hänestä enää yhtäkään kommenttia."-----


        Jos nyt satuit huomaamaan, niin tuossa aiemmin joku komentoija mainitsi Naomin, niin onko ihme, jos joku asiaan siten kommentoi. Onko se jotenkin sinulta pois mitä hänestä kirjoitetaan, onko pakko tänne tulla niitä vahtimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ----"Naomille on jo oma ketju, joten naomista kiinnostuneet voivat jutella siellä. Joten ei pliis tässä ketjussa enää sanaakaan?! Mä en ainakaan jaksa/halua hänestä enää yhtäkään kommenttia."-----


        Jos nyt satuit huomaamaan, niin tuossa aiemmin joku komentoija mainitsi Naomin, niin onko ihme, jos joku asiaan siten kommentoi. Onko se jotenkin sinulta pois mitä hänestä kirjoitetaan, onko pakko tänne tulla niitä vahtimaan?

        Tämän ketjun otsikko on "huonoin ennustaja"
        Nyt on tullut selväksi kuka on huonoin: DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun otsikko on "huonoin ennustaja"
        Nyt on tullut selväksi kuka on huonoin: DD

        Ainakin kuka on lukutaidottomin :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin kuka on lukutaidottomin :DD

        Hih, tai on niinkin, että voi osata lukee muttei ymmärrä lukemaansa.


    • Anonyymi

      Tämä Unilin Eevi on ollut vuosia vuosia näkijänä eri nimillä...olikohan joku Hilkka vuosia ja sitten Elisa Alankona...sanoo törkeyksiä ajattelematta..

      • Anonyymi

        Olen soittanut sekä Eeville, että Elisa Alangolle, ja eivät todellakaan ole sama ihminen.
        Molemmat toimivat parhaillaakin eri firmoissa.
        Kumpikaan ei ole minulle törkeyksiä sanonut, varsinkin Elisa ihanan sydämmellinen ja kannustava, positiivinen.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan onko ennustaja jolle voi maksaa omantunnon mukaan eli ei määrää hintaa

      • Anonyymi

        Lapsellista!


    • Anonyymi

      Pia Komulainen
      Anita De Qoteau
      Mari
      Monet tarot ennustajat

    • Anonyymi

      Kaikki jotka kuluttaa asiakkaan rahoja höpöttämällä esim.omista asioista. Näin on tehnyt mm.Kaia.

    • Anonyymi

      Roskaa

    • Anonyymi

      Jos sinulla on varaa elättää näitä tätejä, niin soittele. Mutta jos ei, niin sivuuta vaan. Hommaa ennemmin mielialalääkitys kohdilleen. Tädit luo riippuvuutta ja kalliiksi tulee.

    • Anonyymi

      Soitin syksyllä 2014 näkijälle. Hän sanoi, että keväällä tulee rahaa huomattava summa, ei ole palkkarahoja,
      Aikaa on mennyt ja ajattelin, että ei toteudu. No ensi viikolla tulee tilille 54 tuhatta, ei ole palkka, ei perintö eikä voitto, mutta minulle huomattava summa. 8 vuotta meni, mutta keväällä tuli raha.

    • Anonyymi

      Kaikki huijareita. Älä soita koskaan yhdellekään. Toimii kuin huume ja kohta menee tuhansia euroja ja pakko saada kuulla lisää satuja. Säästäkää rahat!
      Pääsin irti lähes 10 000 e jälkeen. Onneksi.

    • Anonyymi

      Hei teille kaikille, pysähtykääpä miettimään miksi yleensä soitatte, "ettekö ymmärrä että kaiken takana on raha" sehän tuli ihmisen keksinnöstä, Mutta Jumala antoi INTUITION ja selvännäkyn kyllä kaikille, jos vain Pysähtyisitte ITSEENNE, niin varmasti sisipänne antaa aina luotettavan vastauksen, koska sinne tuleva tieto tulee suoraan JUMALALTA, ja toimii siis jokaisella INTUITIONA. Jos hädissään soittaa ennustajalle, niin mistä voitte tietää ennustajjan puhuvan juuri sinun totuudellesi. Jokaisen hlökoht totuus on aina sielussasi, täytyy vain muistaa että, mikään tässä maailmassa ei ole niin pysyvää kuin MUUTOS! TÄÄ TARKOITTAA IHMISTÄ ITSEÄÄN,. "Elämäsi eilinen ei välttämättä palvele huomispäivän tulevaisuutta. Sen tähden että KEHITYT KOKOAJAN, ELÄMÄ PITÄÄ HUOLEN TUOSTA ITSE, KOSKA SE ON ELÄMÄN TEHTÄVÄ, EI ENNUSTAJIEN.

    • Anonyymi

      Hyvä ettet enää soita,olet niin ärsyttävä asiakas,ettei sinun kanssasi voi puhua

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14901
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe