Ikävää sunnuntaipohdintaa

Musta ei tuu kukaan koskaan tykkäämään. Mä oon semmonen jonka viereltä pitää lähtee pois. Ois mukava, jos joutus pidätettäväks, ni joku mukava poliisimies koskis. Mun tuurilla joku tyttöpoliisi ampus etälamauttimella. Mä en oo mikää rikollinen mut oon nähny Poliisit-ohjelmassa miten ne pitää hyvänä itsemurhamiehiäkin.

11

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eitulevaisuuttatiedä

Ethän voi noin sanoa. Et sinä tiedä. Tämän hetken tuntemus voi olla historiaa huomenna myös tunteen tasolla.

• Joo, ei sitä voi tietää. Kyllähä ne tuntemukset vaihtelee.

• muttahmmjoopah

Minä ajattelin että olisiko tuo kaunis nainen tuo Pauliina Laitinen sellaisesta huutokauppa-ohjelmasta, mutta olikin liian ruma kun katsoin karvoja vähän hänestä.

• JeesusVoiAuttaa

Jeesus rakastaa sua, vaikkei se susta tunteissaan nyt siltä...
      Tiedän et jos on hylkäämisen haavoja sydämessä sitä on vaikee ottaa vastaan tai muutakaan, kun ne vanhat haavat mielessä tekee sen et kaikki juoksee kun vesi hanhen selästä pois.

Mut Taivaallinen Isä ekakerran kun puhu mulle Pyhän Hengen kautta omassa persoonastaan kipuiluuni. Hän sanoi: " Minun rakkauteni sinuun ei riipu sinun tunteistasi. Minun rakkauteni ei riipu sinun ymmärryksen äsken, kuinka sinä pieni ihminen sen voisit ymmärtää, mutta sinä voit nähdä sen Jeesuksen ristillä.
      Sinä saat aina tulla syliini hakemaan sitä mitä tarvitset."

Ota nuo sanat itsellesi tänään.
      Taivaallinen Isä rakastaa sinua Tuntuupase sinusta tai ei , ymmärsitpä sitä tai et. Sinä voit nähdä sen rakkauden Jeesuksen Golgatan työssä oman itsesi tähden.
      Hän kuoli jotta sinä saisit elämän Hänen kauttaan, Hänet hylättiin ristillä, että sinut hyväksytään Jumalan yhteyteen Jeesuksen kautta, Hän kantoi sinun syntisi, jotta sinä saisit ne anteeksi ja saisit ja pääsisit vapauteen syyllisyydestä ja syntielämän kahleista..Sun tarttee vain katua ja ottaa Jeesus sydämeesi elämän Herraksi ja Vapahtajaksi, silloin uudestisynnytään ylhäältä ja tie taivaaseen on auki.

• Mä en osaa oikein olla muutakun agnostikko. Mun on vaikea uskoa edes sitä, että joku toinen ihminen oikeasti uskoo mihinkään.

• Kukatietääs

Ehkä sä voitat kaikki hyvällä luonteellasi.

• ampuvatjoo

etälamauttimella itsemurhan tekijää, jotta itsemurha menisi mönkään. Tai sitten henkilö iskee kaatuessaan kallonsa maahan ja siitä tuleekin murha. Et vähän kakspiippusia juttuja kuitenki. Eikä sitä etälamautinta saa käyttää, jos ei ole painavia syitä.

• olihuonosuunnitelma

Aika Ikävä olisi joo jos menisi mönkään sitten suunnitelma noinkin.

• Etälamautin nyt vaa oli jotain mikä tuli mieleen. Ois mukava ku joku poliisiisi lähilamauttas.

• elllflxl

Jokaisella ihmisellä on oltava oikeus itsemurhaan kusipäitä jumalan esittäjiä ovat jos yrittävät estää.

• Fleece

Höpsis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      62
      6673
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      212
      5266
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      61
      4491
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      102
      3761
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      73
      2931
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      66
      2817
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      114
      2590
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      20
      2017
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1917
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      255
      1811
    Aihe