Ikävää sunnuntaipohdintaa

Musta ei tuu kukaan koskaan tykkäämään. Mä oon semmonen jonka viereltä pitää lähtee pois. Ois mukava, jos joutus pidätettäväks, ni joku mukava poliisimies koskis. Mun tuurilla joku tyttöpoliisi ampus etälamauttimella. Mä en oo mikää rikollinen mut oon nähny Poliisit-ohjelmassa miten ne pitää hyvänä itsemurhamiehiäkin.

11

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eitulevaisuuttatiedä

      Ethän voi noin sanoa. Et sinä tiedä. Tämän hetken tuntemus voi olla historiaa huomenna myös tunteen tasolla.

      • Joo, ei sitä voi tietää. Kyllähä ne tuntemukset vaihtelee.


    • muttahmmjoopah

      Minä ajattelin että olisiko tuo kaunis nainen tuo Pauliina Laitinen sellaisesta huutokauppa-ohjelmasta, mutta olikin liian ruma kun katsoin karvoja vähän hänestä.

    • JeesusVoiAuttaa

      Jeesus rakastaa sua, vaikkei se susta tunteissaan nyt siltä...
      Tiedän et jos on hylkäämisen haavoja sydämessä sitä on vaikee ottaa vastaan tai muutakaan, kun ne vanhat haavat mielessä tekee sen et kaikki juoksee kun vesi hanhen selästä pois.

      Mut Taivaallinen Isä ekakerran kun puhu mulle Pyhän Hengen kautta omassa persoonastaan kipuiluuni. Hän sanoi: " Minun rakkauteni sinuun ei riipu sinun tunteistasi. Minun rakkauteni ei riipu sinun ymmärryksen äsken, kuinka sinä pieni ihminen sen voisit ymmärtää, mutta sinä voit nähdä sen Jeesuksen ristillä.
      Sinä saat aina tulla syliini hakemaan sitä mitä tarvitset."

      Ota nuo sanat itsellesi tänään.
      Taivaallinen Isä rakastaa sinua Tuntuupase sinusta tai ei , ymmärsitpä sitä tai et. Sinä voit nähdä sen rakkauden Jeesuksen Golgatan työssä oman itsesi tähden.
      Hän kuoli jotta sinä saisit elämän Hänen kauttaan, Hänet hylättiin ristillä, että sinut hyväksytään Jumalan yhteyteen Jeesuksen kautta, Hän kantoi sinun syntisi, jotta sinä saisit ne anteeksi ja saisit ja pääsisit vapauteen syyllisyydestä ja syntielämän kahleista..Sun tarttee vain katua ja ottaa Jeesus sydämeesi elämän Herraksi ja Vapahtajaksi, silloin uudestisynnytään ylhäältä ja tie taivaaseen on auki.

      • Mä en osaa oikein olla muutakun agnostikko. Mun on vaikea uskoa edes sitä, että joku toinen ihminen oikeasti uskoo mihinkään.


    • Kukatietääs

      Ehkä sä voitat kaikki hyvällä luonteellasi.

    • ampuvatjoo

      etälamauttimella itsemurhan tekijää, jotta itsemurha menisi mönkään. Tai sitten henkilö iskee kaatuessaan kallonsa maahan ja siitä tuleekin murha. Et vähän kakspiippusia juttuja kuitenki. Eikä sitä etälamautinta saa käyttää, jos ei ole painavia syitä.

      • olihuonosuunnitelma

        Aika Ikävä olisi joo jos menisi mönkään sitten suunnitelma noinkin.


      • Etälamautin nyt vaa oli jotain mikä tuli mieleen. Ois mukava ku joku poliisiisi lähilamauttas.


      • elllflxl

        Jokaisella ihmisellä on oltava oikeus itsemurhaan kusipäitä jumalan esittäjiä ovat jos yrittävät estää.


    • Fleece

      Höpsis!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1240
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      927
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      875
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      50
      858
    8. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      230
      830
    9. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      22
      780
    10. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    Aihe