Vuoden 2014 mallisen Audi A3:n mukavuusavain ei toimi patterinvaihdon jälkeen. Antoi virheilmoituksen (Key not recognised. See owner's manual.) jälkeen käynnistää hätäkäynnistyksellä ja pääsin kotiin vaihtamaan patterin, tosin matkalla herjasi "Key not in vehicle" useampaan otteeseen. Patterin vaihdon jälkeen toiminut moitteettomasti reilun viikon, mutta yhtäkkiä sanoikin sopimuksen taas kokonaan irti.
Onneksi oli vara-avain helposti saatavilla ja sen voimilla päästiin matkaan. Temppuilu kuitenkin jatkui ja sain ovet auki vain manuaalisesti ja käynnistys jälleen hätänä. Nyt siis ei enää pihahdustakaan vara-avaimestakaan.
Onko edessä siis ajan varaaminen huoltoon? Vai onnistuuko synkronointi tms. muut toimenpiteet kotikonstein?
Audi A3 mukavuusavain ei toimi patterivaihdon jälk
AudiA3-nainen
4
611
Vastaukset
- Audi-Huolto
Ota yhteys Audi-huoltoon.
- hinurilla
Kakki vehkeitä, täti ei saa mennä ropaamaan eluktroniikka vehkeitä, tuolla lailla ihan itee!
- bikinirajat
Minkä värinen tuhero sulla on?
- Esko22222
Kolme Audia omistaneena, mikä ihme on mukavuusavain? Se jolla saadaan hinuri pihaan tai auto jonon ohi korjattavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697434Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435084- 973432
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462299- 442219
- 222148
- 342103
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171867- 281761
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141673