Maanantaina ei Sveton asemalla kortit toimineet, ja vippasin rahaa henkilölle jolla ei valuuttaa ollut.
Lainaajalle annoin yhteystietoni ja sovittiin hänen hoitavan osuutensa. Ei hoitanut.
On kiva auttaa muita eikä nyt koettu rahallinen menetys rassaa. Luottamuksen pettäminen on se, mikä meidät yleensä venäläisistä erottaa.
Sveton tankkaaja - maksaisitko velkasi
3
561
Vastaukset
- toivottavastilöytyy
Olisikohan kortissa ollut maaraja .
( sellainen raja , ettei se toimi missään
muuallakaan ulkomailla ). Maarajan
voi itse muuttaa verkkopankissa siten , että toimii myös ulkomailla).
Itselleni on käynyt , niin että oikein
latasin rahaa kortille lähtiessäni ,
että olisi. ostanut tietyt ostokset
taksfreestä ( Guessin juttuja),mutta
maaraja esti maksamisen.Menin seuraavana päivänä uudelleen eurojen kanssa. ( taxfreessä käy myös eurot.).
Jos vippasit maan valuuttaa eli maksoit jonkun tankkauksen , niin
se in ollut hieno teko. Sinun vain
olisi pitänyt ottaa itsellesi myös
hänen yhteystietonsa. ( joskus voi
käydä niinkin , että ketä autoit, niin
häneltä on vain hävinnyt Sinun
tietosi .). Jospa nyt löytyisi ! - onnäitänähty
Minä taas luulen että auttamasi oli kuitenkin venäläinen, esitti vaan Suomalaista.
- opettajasiXXX
Luottamuksen rakentamiseen saattaa kulua vuosia , mutta sen menettäminen käy yhdessä sekunnissa.
OPI !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803