Maanantaina ei Sveton asemalla kortit toimineet, ja vippasin rahaa henkilölle jolla ei valuuttaa ollut.
Lainaajalle annoin yhteystietoni ja sovittiin hänen hoitavan osuutensa. Ei hoitanut.
On kiva auttaa muita eikä nyt koettu rahallinen menetys rassaa. Luottamuksen pettäminen on se, mikä meidät yleensä venäläisistä erottaa.
Sveton tankkaaja - maksaisitko velkasi
3
560
Vastaukset
- toivottavastilöytyy
Olisikohan kortissa ollut maaraja .
( sellainen raja , ettei se toimi missään
muuallakaan ulkomailla ). Maarajan
voi itse muuttaa verkkopankissa siten , että toimii myös ulkomailla).
Itselleni on käynyt , niin että oikein
latasin rahaa kortille lähtiessäni ,
että olisi. ostanut tietyt ostokset
taksfreestä ( Guessin juttuja),mutta
maaraja esti maksamisen.Menin seuraavana päivänä uudelleen eurojen kanssa. ( taxfreessä käy myös eurot.).
Jos vippasit maan valuuttaa eli maksoit jonkun tankkauksen , niin
se in ollut hieno teko. Sinun vain
olisi pitänyt ottaa itsellesi myös
hänen yhteystietonsa. ( joskus voi
käydä niinkin , että ketä autoit, niin
häneltä on vain hävinnyt Sinun
tietosi .). Jospa nyt löytyisi ! - onnäitänähty
Minä taas luulen että auttamasi oli kuitenkin venäläinen, esitti vaan Suomalaista.
- opettajasiXXX
Luottamuksen rakentamiseen saattaa kulua vuosia , mutta sen menettäminen käy yhdessä sekunnissa.
OPI !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268