Miksi s-crossissa on pieni akku

jalba

Miksiköhän valmistaja on laittanut 36 Ah akun S-crossiin. tämä on liian pieni suomen pakkaskeleihin ja auto kyykkää muutaman vuoden sisällä akun hajoamiseen. Kertokaa miksi jos tiedätte asiasta jotakin. Trollit vaietkoon.

24

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scrossia

      Halpaan autoon ei voi laittaa kallista akkua, kaikessa pitää tinkiä. Tosin kolmelle pienelle sylinerille riittää pienitehoinen akku.

      • Ei_vaivaa

        Kannattaa aina uskoa mitä netistä löytää.

        Uusissa SXnelosissa on 60Ah Exide-akku. Ainakaan siitä ei tule ongelmia, että virta ei riittäisi. Suzukiahan ei muutenkaan osta sellaiset, joilla on itsetunto-ongelmia. ;-)


      • yyif

        Mutta kun Suzukin ostaa niin itsetunto-ongelma on taattu.


      • Ei_vaivaa
        yyif kirjoitti:

        Mutta kun Suzukin ostaa niin itsetunto-ongelma on taattu.

        Myönteinen rahoituspäätös on asia, joka lopussa ratkaisee.


    • Jalba

      Minulla on isolohko 1.6 bensa s-crossi jossa on 36 Ah akku. Kyllä valmistajan pitäisi tietää että tämä on liian pieni akku autoon kuin autoon.

      • paskhkaaahh

        Mitä välii, ku tollanen ongelma ei montaakaan henkilöä kosketa. Niin vähän vaan myyty.


    • Jalban.veli

      Tämä S Crossi se vasta onkin varsinainen myyntimenestys. Heh heh buahahasss. Todella kysytty ja haluttu auto. Buahahashassssss, kieh kieh, heh heh heeeehh!!

    • jalba

      S Crossissahan on sama surullisen kuuluisa ohjaus, kuin Vitarassa.

      • Porilaisten_Marssi

        Upeaa !!!!

        Miten uskomaton määrä Vitara- kateellisia täällä onkaan.

        Vielä muutama kateellinen lisää niin voi Pekka Tiilikaisen tapaan pyytää: "Pasila, Porilaisten Marssi" !!


    • Älä_jauha_p

      TM numero 17 vuodelta 2016 sen kertoo oikein moottoritilasta otetussa valokuvassa:
      akkuna on tässäkin mallissa Exide 60Ah.
      Että se siitä.

    • masentaja27

      vanhemman mallin crossi, siis ennen faceliftiä, akku on 36 Ah. Näissä autoissa ei ole start stop systeemiä ja akku exide 36 Ah.

      • Älä-jauha_p

        Sitten kun akunvaihdon aika tulee niin lienee paras laittaa 60Ah akku entisen tilalle. Tulee niin kuin facelift siltä osin tehtyä.


    • Vaeltaakokovin

      Onko ohjaus tosiaan yhtä huono kuin muissa Suzukeissa?

      • Upeeta

        Jälleen uusi Suzuki-kateellinen !!


      • Kjuy67
        Upeeta kirjoitti:

        Jälleen uusi Suzuki-kateellinen !!

        TROLLI!! HUOM TROLLI!!!

        Nimimerkille "Vaeltaakokovin" tiedoksi, että ohjaus täysin samanlainen kuin Vitarassa. Auto ei kulje suoraan ja tuulelle ajo muuttuu ikäväksi kokemukseksi.

        Onneksi minulla on 47 tuhatta euroa käytettynä maksanut auto, tosin olisihantuolla rahalla saanut 2 kpl uusia S Crossejakin, jos olisi mopoautoja havitellut.
        Nykyinen autoni kulkee myös suoraan ja akku 88Ah.


    • Vaeltaakokovin

      Kiitos informaatiosta. Voi, nyt olen kovin kateellinen sinulle.

      • Kjuy67

        Sinun kuuluukin olla kateellinen.
        Katsos, varallisuus ja varattomuus on ihan oikeasti jokaisen itsensä valittavissa oleva asia ja minä olen valinnut tuon ensinmainitun.


      • jalba

        Minä olen valinnut Suzukin ja laitoin säästöön jääneet rahat poikimaan.


      • jalba
        jalba kirjoitti:

        Minä olen valinnut Suzukin ja laitoin säästöön jääneet rahat poikimaan.

        Anteeksi, ei poikimaan, vaan poikiin.


      • Selkäkeikkanaurut
        Kjuy67 kirjoitti:

        Sinun kuuluukin olla kateellinen.
        Katsos, varallisuus ja varattomuus on ihan oikeasti jokaisen itsensä valittavissa oleva asia ja minä olen valinnut tuon ensinmainitun.

        "Katsos, varallisuus ja varattomuus on ihan oikeasti jokaisen itsensä valittavissa oleva asia ja minä olen valinnut tuon ensinmainitun"

        "Onneksi minulla on 47 tuhatta euroa käytettynä maksanut auto"

        Siinähän oikea huumorinpläjäys on DDD!!!


      • käytettyautokäytetty

        Joku autojobbari vetänyt huulesta ja huolella. Sille on myyty varmaan joku ylihintainen vanha taksi.


      • Selkäkeikkanaurut
        käytettyautokäytetty kirjoitti:

        Joku autojobbari vetänyt huulesta ja huolella. Sille on myyty varmaan joku ylihintainen vanha taksi.

        "Joku autojobbari vetänyt huulesta ja huolella. Sille on myyty varmaan joku ylihintainen vanha taksi."

        Sama tuli itselle mieleen. Motonetin pihassa kerran vaihdettiin sellaiseen kermankeltaiseen vanhaan saksalaistaksiin jut tuollaista 88Ah akkua. On tainnu jeppe sellaisen haksahtua.

        http://autobild.fi/uutiset/kovan-luokan-taksi-mittarissa-jo-yli-13-miljoonaa-ajokilometria


      • VarakasEKL
        Selkäkeikkanaurut kirjoitti:

        "Katsos, varallisuus ja varattomuus on ihan oikeasti jokaisen itsensä valittavissa oleva asia ja minä olen valinnut tuon ensinmainitun"

        "Onneksi minulla on 47 tuhatta euroa käytettynä maksanut auto"

        Siinähän oikea huumorinpläjäys on DDD!!!

        Missä kohtaa löytyy huumoria?

        "Katsos, varallisuus ja varattomuus on ihan oikeasti jokaisen itsensä valittavissa oleva asia ja minä olen valinnut tuon ensinmainitun"
        Asiahan on juuri näin, vai voitko muutoin väittää?

        "Onneksi minulla on 47 tuhatta euroa käytettynä maksanut auto"
        Tämäkin asia on juuri näin, vai voito väittää muuta?


      • HuohHuoh

        "Onneksi minulla on 47 tuhatta euroa käytettynä maksanut auto"

        Just noita vanhoja saksalaisia lähes loppuun ajettuja taksimersuja koijattiin hyväuskoisille suomalaisille vasta taannoin. Pyyntihinnat oli jossain aivan törkeät kokonaisuuteen nähden 55-donaa josta sitten tingittiin asevelihintaan 47-tuhanteen. Ja asiakas oli tooodella tyytyväinen, uusi akku ja kaikki ja edullisesti lähti. Kun myyjä olisi malttanut empiä niin pyyntihinta olisi tuossa tuokiossa vaihtanut omistajaa, varakas herra kerran mielestään on...

        Satutko muuten tietämään että tuo 88Ah akku tuohon vehkeeseen on aivan alimitoitettu ja laukeaa ja jättää tielle ensimmäisen vuoden aikana? Vaan kannatti vaiohtaa uusi halpisakku konepellin alle niin "peruskunnostus"-väite sai kummasti uskottavuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe