Tätä palstaa hallitsevat tupajussit!

Joiden ainoa elämänmuoto on itsensä esilletuominen ja lähimmäisten
alasajo nicittömänä.

Tiedän,en ole suosikin maineessa palstalla,koska osaan käyttää aivojani naisena?
Olen kuulemma,puskaradion mukaan rääväsuu ja en kaikkea irvokkainta edes
viitsi tuoda alttarille,jota minusta on tuotu puskaradiosta?

Mikä meistä tekee,sen itsekeskeisen pyrkyrin,vain piilottamalla oman minänsä?
Minulle on aivan ihanaa kertoa,että nyt amalla kulkee mukavasti ja nyt amalla lipsuu?
Teistä jokainen tietää minkälainen mummeli se sieltä lataa täyslaidallista?
Koska tulee kalaa ja koska kalansaalis jäänyt vain olettamuksiin?

58

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläluuleluutalihaks

      Eiköhän ne ole vanhat tupajumit jotka tätä palstaa hallitsee. Ikuisuuksiin asti.
      Jos yleensä kukaan.

      • Sinulle äläluuleluutalihas!

        Olen aina olettanut,että tämä on keskustelupalsta?
        Onko sinun mielestäsi räkästä puskasta kommentti,joka tuskin on edes keskustelua?
        Noi peukutukset,oman mielipiteen jälkeen kertovat sosiaallisentasosi?

        Kyllä minulle peukutus,jos olen sen ansainnut,niin tulee sektorilta,ei omalta koneelta.
        Jospa itseään peukuttaja,nyt kertoisi niistä tupajumeista,jotka ovat tunkeutuneet elinpiiriisi?

        Se elinpiiri,jolloin vain keskustelupalstalle heitetty herja laventaa elinpiiriäsi,olen todella huolissani.
        Elinpiirinlaajentaminen saattais tuoda avarakatseisuutta siihen "neljänseinänsyndroomaan"
        ja sinäkin näkisit amassa ihmisen?


      • kiitos.amalle
        rituliini_38 kirjoitti:

        Sinulle äläluuleluutalihas!

        Olen aina olettanut,että tämä on keskustelupalsta?
        Onko sinun mielestäsi räkästä puskasta kommentti,joka tuskin on edes keskustelua?
        Noi peukutukset,oman mielipiteen jälkeen kertovat sosiaallisentasosi?

        Kyllä minulle peukutus,jos olen sen ansainnut,niin tulee sektorilta,ei omalta koneelta.
        Jospa itseään peukuttaja,nyt kertoisi niistä tupajumeista,jotka ovat tunkeutuneet elinpiiriisi?

        Se elinpiiri,jolloin vain keskustelupalstalle heitetty herja laventaa elinpiiriäsi,olen todella huolissani.
        Elinpiirinlaajentaminen saattais tuoda avarakatseisuutta siihen "neljänseinänsyndroomaan"
        ja sinäkin näkisit amassa ihmisen?

        Ama kulta! Älä välitä tuollaisista jotja puskasta räkivät omaa pahaa oloaan. Olet reilu ihminen, sinulla on täällä paljon ymmärtäjiä, tukijoita ja jopa ihailijoita !


      • kiitos.amalle kirjoitti:

        Ama kulta! Älä välitä tuollaisista jotja puskasta räkivät omaa pahaa oloaan. Olet reilu ihminen, sinulla on täällä paljon ymmärtäjiä, tukijoita ja jopa ihailijoita !

        Kyllähän minä sen tiedän!
        Minä vain haluan jakaa tätä pahaaoloa!
        Ei se elämä ole aina sitä,mitä avauksillani kerron?

        Toi kiitos.amalle mielipide lämmitti!
        Olen kokenut masennuksia,siis ei se päivä todellakaan ole aina paistanut risukasaan?
        Sen elämän myötämielisyyden,sen ihanan maalaismaiseman,jopa yksinäisyyden,käännän voitokseni,vaikka räntää nyt sataakin.


    • eihallita

      Mitä himskutia sen on väliä kuka tätä hallitsee, kun jokainen saa oman viestinsä ja aloituksensa palstalle esiin, jopa eturiville!

      Turhaa pulinaa hallitsijoista, niitä kun ei ole ellei itse oleta niitä olevan.
      Kenenkään suuta ei täällä kukaan voi tukkia, ellei ylläpito sitä tee!

      Kestä, kestä, kirkkaamman kruunun saat.

      • Sen kirkkaimman kruunun kilvoitteluun jos minä saan tämän alosajoyksikön,niin uskomaton tehtävä??
        Noi aloiteet,haasteet antavat todella mielipitelle sitä kujanjuoksua,jota me kaikki olemme läpikäyneet?

        En minä hallut syntyä Hesaan ,en halunnut syntyä sodanjalkoihin?
        Vaihtoehdot elämäni kulusta tekivät toiset,en minä

        Sinä joka näät ,että minun sielunelämäni olisi saanut erlaisen täyttymyksen,voit ehkä lukea Suomenhistoriaa sotalapsista?


    • Ajatus.pitemmälle

      Jokainen voi tehdä oman aloituksen ja antaa sitten tupajussien sotkea loput. Uutta putkeen joka aamu.

    • kyllä_naisten_kelpaa

      On ne jussit kovia poikia!

      • meinaan_tupajussit

        Juu, leikkivät vain tupasella naistensa kanssa.


    • envälitä

      Mitä tuo nyt haittaa jos puskista kirjotellaan. Kun hallitsee omaa elämäänsä, se riittää. Hupia tämä on ja hyvää aivojumppaa, ei pidä ottaa henkiläkohtaisesti noita puskollauksiakaan. Ne kun kertoo vain kirjoittajasta itsestään.

    • yks-tupamummo

      Aamulla viisastuin, kun googlasin Tamperetta. että siellä on Tammela ja Tahmela. Itse en ole kuullutkaan Tahmelasta, kun sitävastoin siitä Tammelasta, joka sekoitetaan usein Forssan-seudun Tammelaan.

      • No Tammelantorilla siis Mansessa olen käynyt siellä asuessani ja Tahmela on Pyyninkin alapuolella,joten entisenä manselaisena sekin miliöö tuli koettua aikoinaan,kiitos


    • mitätarkoitat

      Kehut että osaat käyttää aivojasi naisena ja siksi et ole suosittu. Sittenhän on niin, että nämä suositut naiset eivät osaa käyttää aivojaan naisena. Mitä tarkoittaa aivojen käyttäminen naisena ?

      • sitätarkoitan

        Ellet ymmärrä,olet aivoton,


      • Että ei pitäisi kohdata yhtään epäkypsää miestä!
        Ainakaan samanlaista jonka aivot jääneet viimeiseen kaljabaarinnarikkaan?


    • eläkesortajat

      Kepuloisimafia hallitsee täälläkin!

      • "eläkesortajat "
        "Kepuloisimafia hallitsee täälläkin!" ???

        Voisitko hieman tarkentaa tuota mielipidettäsi?

        Onko mafia nyt maanviljelijät tukiaisineen, vai Hallitus väärine päätöksineen, koska eivät korota eläkkeitä, vai aloittaja mielipiteensä kanssa, että täällä on vain tupajusseja? Mitähän nekin mahtaa olla, koska tunnetuinhan on sanonta siitä Junttilantuvan seinästä!D

        Mielestäni eläkeläisillä on asiat hyvin, mikäli eivät pelaa RAY:n pelikoneilla rahojaan. Sitävastoin olen tyytyväinen uudesta suunitelmasta, että kaikille lapsille olisi ilmainen koulutus aina tuonne ammatiinkin, mutta ikävä kyllä kaikki ei jaksa suorittaa edes peruskoulua riittävillä arvosanoilla.

        Tuokin aloite, että kaikki lapset pääsisivät jo 5-6v ilmaiseen hoitoon on mielestäni hyvä, mutta sitä en tiedä, kuinka se toteutuisi harvaan asutulla alueella?

        Koululaitoshan uusiutuu huimaa vauhtia, verraten siitä, mitä oli meidän aikaan. Oma lapsenikin opiskeli jo etä-opetuksena kodissaan ja kuunteli vain tietsikalta opettajan luentoja, joihin voi sitten itse vastata ja esittää lisä kysymyksiä! Minulle aivan utopinen opiskelu menetelmä.


      • taputtavatsorrolle
        Kristiina23 kirjoitti:

        "eläkesortajat "
        "Kepuloisimafia hallitsee täälläkin!" ???

        Voisitko hieman tarkentaa tuota mielipidettäsi?

        Onko mafia nyt maanviljelijät tukiaisineen, vai Hallitus väärine päätöksineen, koska eivät korota eläkkeitä, vai aloittaja mielipiteensä kanssa, että täällä on vain tupajusseja? Mitähän nekin mahtaa olla, koska tunnetuinhan on sanonta siitä Junttilantuvan seinästä!D

        Mielestäni eläkeläisillä on asiat hyvin, mikäli eivät pelaa RAY:n pelikoneilla rahojaan. Sitävastoin olen tyytyväinen uudesta suunitelmasta, että kaikille lapsille olisi ilmainen koulutus aina tuonne ammatiinkin, mutta ikävä kyllä kaikki ei jaksa suorittaa edes peruskoulua riittävillä arvosanoilla.

        Tuokin aloite, että kaikki lapset pääsisivät jo 5-6v ilmaiseen hoitoon on mielestäni hyvä, mutta sitä en tiedä, kuinka se toteutuisi harvaan asutulla alueella?

        Koululaitoshan uusiutuu huimaa vauhtia, verraten siitä, mitä oli meidän aikaan. Oma lapsenikin opiskeli jo etä-opetuksena kodissaan ja kuunteli vain tietsikalta opettajan luentoja, joihin voi sitten itse vastata ja esittää lisä kysymyksiä! Minulle aivan utopinen opiskelu menetelmä.

        Se on Sipiläntolloporukan eläkeläissortoinen hallitus, mitä palstan kepuloiset kannattaa pangolla känissä pieren!


      • amaihanite

        Jos minä saan ajatella omilla aivoillani,ei meillä ole koskaan ole ollut noin aloitekyvytöntä hallitusta,vaikka Lipponen veikin tuhkat pesistä?

        Yhtä ja samaa jaanausta? Ei toi porvaristo oikein tiedä,kuinka alas ton köyhälistön vois ajaa,ettei se ryöpsähtäis rikkaiden syliin?
        Siinähän ne sotet ja muut sotkut pyörii kansakunnan ihmeteltävänä??
        Se kaivosyhtiö saastutti vain vesistöt,mutta hallitus saastuttaa koko kansan?


    • Pensas-mirkku

      Ei se mitään, jos joku puskajussi kirjoittelee, Jos on asiaa, niin siitä vaan. Asiattomuuksiakin on vaikka kuinka.
      Tänään on kevätpäivän seisaus. Varmaan ne taas pian siirtelevät kellojakin. Päivät alkavat pidentyä, ja aurinko paistaa sinne puskaankin yhä kauemman aikaa joka päivä.

    • puskistarina

      Kun sataa lunta ja samaan aikaan paistaa aurinko, olenkin erittäin hyvässä valossa, vaikka puskassa.

      Puskassa kirjoittaminen on sallittua ja ilmeisesti jopa suositumpaa kuin rekisteröitynä kirjoittaminen.
      Rekisteröity kirjoittaa ilmeisesti enemmän puskasta kuin rekisteröidyllä nimimerkillä?
      Ellei niin ole, niin kovin harvalla on rekisteröity nimimerkki jos katsoo viestien määrää ja vertaa rekisteröityneenä kirjoittaneeseen. Eikä ole kyse tunnistamisesta, vaan rekisteröity / rekisteröimätön kirjoittajat verrattuna viestien lukumäärään useimmissa aloituksissa vastanneista.

      Puskassa on siis turvallisempaa.
      Täällä puskassa avautuu laajat niityt ikkunasta ja taivaalta tulee lunta, mutta aurinko paistaa. Maaliskuun elkeet luonnolla ja kai se on kissoillakin mourukuukausi, kun tulee tuo Pääsiäinenkin ihan koht' sillään.

      • Pensas-mirkku

        Siinä olet oikeassa.
        Vuosia sitten lähes kaikilla oli rekisteröity nimmari, mutta sitten tulivat päällekarkaajat, irvailijat, hyökkääjät. Joku otti yhden silmätikuksi, toinen toisen.
        Vähitellen vanhimmat jäivät pois, osa on jopa kuollut, ja moni jätti nimmarinsa oman onnensa nojaan. Muistan, että erästä nimmaria vainosi joku, numeroiden jokaisen tölväisynsä. Nimmari oli ystäväni, ja hän sanoi lopettavansa kirjoittelun, ja poistavansa jokaisen tekstinsä - siihen aikaan se oli mahdollista. Hänestä ei sitten jäänyt jälkeäkään palstalle. Nyt hänkin on manan majoilla, sillä ikää tässä on kaikille niistä ajoista kerääntynyt.
        Ei ole mukavaa tulla tyrmätyksi ja ravistella mutaa niskastaan joka kerran, kun on palstalla käynyt.
        Uskon, että kirjoittajien määrä on puolittunut hyvistä alkuajoista.


      • mikä.älyn.säihke

        Tilastotieteilijä taas paikalla tekemässä tilastojaan kirjoittajien jaosta rekattuihin ja rekkaamattomiin. Ennen kaikkea mikä valtavan älykäs päätelmä rekattujen kirjoittamisesta enemmän ilman rekkausta kuin rekattuna. Sinun on pitänyt ainakin 10 v joka päivä tehdä muistiinpanoja ja noita älykkäitä huomioitasi, eipä ole aikasi hukkaan kulunut. Oletko jo väitöskirjan tehnyt ? Varmasti kiinnostaisi tosi paljon tiedemaailmassa. Jatka vaan valitsemallasi tiellä, olet oikea palstan timantti !!!!


      • puskistarina
        mikä.älyn.säihke kirjoitti:

        Tilastotieteilijä taas paikalla tekemässä tilastojaan kirjoittajien jaosta rekattuihin ja rekkaamattomiin. Ennen kaikkea mikä valtavan älykäs päätelmä rekattujen kirjoittamisesta enemmän ilman rekkausta kuin rekattuna. Sinun on pitänyt ainakin 10 v joka päivä tehdä muistiinpanoja ja noita älykkäitä huomioitasi, eipä ole aikasi hukkaan kulunut. Oletko jo väitöskirjan tehnyt ? Varmasti kiinnostaisi tosi paljon tiedemaailmassa. Jatka vaan valitsemallasi tiellä, olet oikea palstan timantti !!!!

        Kuulehan sinä säihky.
        En ole vilkaissutkaan palstaanne montakaan kertaa, mutta vilkaisemalla selviää.
        Montako rekattua on tähän ketjuun kirjoittanut?
        Tilastoihin ei tarvita yhtään ketjua lisää kun tiasto näyttää sen mitä täällä tapahtuu!

        Timanttejahan täällä on, ja taiteilijoitakin omiksi tarpeiksi, tieteilijöitäkin tietämäni mukaan kun lukee kuinka hyvin täällä tiedetään ja tunnistetaan kirjoittajat.
        Kuten sanoin, en luule, katson eron mustien ja sinisten nimimerkkien lukumäärässä.

        Jos voit muuta väittää, kerro toki!


      • puskistarinaedelleen
        Pensas-mirkku kirjoitti:

        Siinä olet oikeassa.
        Vuosia sitten lähes kaikilla oli rekisteröity nimmari, mutta sitten tulivat päällekarkaajat, irvailijat, hyökkääjät. Joku otti yhden silmätikuksi, toinen toisen.
        Vähitellen vanhimmat jäivät pois, osa on jopa kuollut, ja moni jätti nimmarinsa oman onnensa nojaan. Muistan, että erästä nimmaria vainosi joku, numeroiden jokaisen tölväisynsä. Nimmari oli ystäväni, ja hän sanoi lopettavansa kirjoittelun, ja poistavansa jokaisen tekstinsä - siihen aikaan se oli mahdollista. Hänestä ei sitten jäänyt jälkeäkään palstalle. Nyt hänkin on manan majoilla, sillä ikää tässä on kaikille niistä ajoista kerääntynyt.
        Ei ole mukavaa tulla tyrmätyksi ja ravistella mutaa niskastaan joka kerran, kun on palstalla käynyt.
        Uskon, että kirjoittajien määrä on puolittunut hyvistä alkuajoista.

        Juuri tuo on syy puskassa pysymiselle!
        Nämä palstan säihkeet vain ovat innokkasti kimpussa kun vain he tietävät ja vain heillä on oikeus jotain sanoa.

        Totuutta hekään eivät voi muuksi muuttaa.
        Puskasta kirjoitetaan yhä enemmän ja se sopii minulle, sopiiko säihkeelle joka tuossa irvaili kuin saita omistaja puutarhansa portilla!

        Suihkeet ja säihkeet ovat niskassa, koira haukkuu perässä, mutta puskaan eivät osaa tulla, kun sitä voi vaihtaa.
        Kirjoitan edelleenkin, vaikka sylkisi silmilleni, minulla on sama oikeus kuin tuolla säteilevälläkin puskiksella. Vain onko vastaväitteitä?


      • amantarina
        puskistarinaedelleen kirjoitti:

        Juuri tuo on syy puskassa pysymiselle!
        Nämä palstan säihkeet vain ovat innokkasti kimpussa kun vain he tietävät ja vain heillä on oikeus jotain sanoa.

        Totuutta hekään eivät voi muuksi muuttaa.
        Puskasta kirjoitetaan yhä enemmän ja se sopii minulle, sopiiko säihkeelle joka tuossa irvaili kuin saita omistaja puutarhansa portilla!

        Suihkeet ja säihkeet ovat niskassa, koira haukkuu perässä, mutta puskaan eivät osaa tulla, kun sitä voi vaihtaa.
        Kirjoitan edelleenkin, vaikka sylkisi silmilleni, minulla on sama oikeus kuin tuolla säteilevälläkin puskiksella. Vain onko vastaväitteitä?

        Kiitos puskistarinaedelleen!
        Minun koirani ei enää hauku! Hautasin sen sen ihanan eläimen puutarhaani
        viimesyksynä rotvailer/beacenin kuusi vuotiaan nartun,että,jos jotan uutta eturintamalta,anna palaa??


      • En ala kilpailemaan tiedonmäärässä rekattujen,enmpää kuin rekkaamattomien kanssa1
        Sitä vain ihmettelen,kaikki negatiiviset mielipiteet ladataan puskasta,eikö pokka todella kestä arvosteluja ladata omalla minällä?
        Jos imago kärsii,niin silloin parasta palata sille hiekkalaatikolle,jonne ne lelut jäivät?


    • onneeeeee

      Nytkö on uudet haudan kaivajaiset ja lapiolla päähän . Puskiiiii , kimppuun ! Näin koiriakin usutetaan raatelemaan. Kuka täällä on kenenkään oikeutta sanoa evännyt ei kukaan ! Onko rkoski nyt ihan puskiksena, ei keksi enää uutta nikkiä ? Täällä säihkyy tosiaan arvuuttelijoiden punainen polla, pää punasena koittavat arvata kuka minkin puskanikin takana on. Onnee minunkin puolesta vaan yrityksille !

      • yksnm

        Etkö sä huomaa, ettei me mahreta mitään sille, kun se rupes käyttään samaa konstia ku mekin.


      • rituliini_38

        Kieltämättä tämä oli haastava aloitus?
        Mutta oletin,että huomiokyky tavoitti myös tervejärkiset,siis avarakatseiset kirjoittelijat,kaiketi ei?
        Yleensä en räkäse aloitusta,että mitä syö silloin ja silloin ja mitä teet silloin ja silloin?

        Minä kerron miten koen ton tilanteen ja kerron avauksen,kuinka minä koen,koin tilanteen?
        Nyt avauksen todella kertoi palstan vajaakäyttöisyydestä,että tietyt tahot vain katsovat oikeudestaan hallita palstaa,sanomatta oikeastaan mitään keskusteluun viittaavaa


    • puskapusk

      Lisää tälläsiä alotuksia niin jokainen kirjoittaa puskasta.

      • kertoo.STT

        heja heja GBK. Emuvelkakin kuulemma vähenee silmissä


      • hyvä10

        ja kaikki ovat tasavertaisia!


      • Onko todella muutama sana ja siis arvostelua mielestäsi keskustelua???
        Tietenkin se voi olla viihdettä tyhjään elämääsi,mutta kaukana keskustelusta??

        Jospa hyvä 10 ja te kaikki muut omaa elämää vailla olevat hakisitte sitä todellista elämää aivan sieltä hiekkalaatikolta,jonne se teidän äitykkä teidät jättänyt??


      • puskistarinaa
        rituliini_38 kirjoitti:

        Onko todella muutama sana ja siis arvostelua mielestäsi keskustelua???
        Tietenkin se voi olla viihdettä tyhjään elämääsi,mutta kaukana keskustelusta??

        Jospa hyvä 10 ja te kaikki muut omaa elämää vailla olevat hakisitte sitä todellista elämää aivan sieltä hiekkalaatikolta,jonne se teidän äitykkä teidät jättänyt??

        Olisi kohteliasta kirjoittajia kohtaan ajatella joskus sitäkin miksi joku on vastannut vain yhdellä lauseella ja mitä sillä on mahdollisesti tarkoitettu.
        Kaikki lauseenpätkätkään kun eivät aina kohdistu aloitukseen, vaan johonkuhun ketjussa olevaan vastaukseen.

        Muutamalla sanalla ilmaistaan mielipide!
        Kaikkilla teksteillä on jokin tarkoitus ja oikeutetustikin lausuttu, ei vain arvosteluna, mutta senkin löytää kun hakee sitä.

        (Jospa hyvä 10 jne.) kuten minä sanomansa ymmärsin ( palstalla ei ole tarvetta erotella kirjoittajia kasteihin) olikin aloituksen puolella, mutta katsomme tietenki asioita eri silmillä ja erilaisin ajatuksin. En huomannut moitittavaa; hyvä10.
        Muuta sanottavaa ei ole näin puskastakaan.


    • oli.ne.aikoja

      Ennen ei tupauunoilla, pankkopaavoilla ollut nettiä tai mopoa. Ei edes pilkkihaalareitakaan. Kovilla pakkasilla vain käymäseltään ulkona kävivät.

      • olihan.ne

        Niin nääs oli pakko. huusi ulkona ja laskiämpäri piti tyjentää eikä se vesi juolihan,neossu sisään jos ei katosta,


      • olihan.ne

        meni muusiks toi loppu - eikä se vesi juossu sisään jos ei katosta.


      • iäkkäät.ok-asujat
        olihan.ne kirjoitti:

        Niin nääs oli pakko. huusi ulkona ja laskiämpäri piti tyjentää eikä se vesi juolihan,neossu sisään jos ei katosta,

        Lämmityskin pelasi kun hankki riittävästi kuivaa lämmityspuuta. Onhan niitä pelkästään puulla lämmitettäviä talouksia vieläkin tuhansia maassamme.
        Kaukolämpöyhteys olisi 150 metrin päässä, mutta vanhan pariskunnan ei kannata enää alkaa kallista investointia tekemään. Sähköpatterit on jokaisen ikkunan alla.


      • olihan.ne kirjoitti:

        meni muusiks toi loppu - eikä se vesi juossu sisään jos ei katosta.

        Tuleeko teille viisastelijat kahta vettä tiskipöydälle? Siis onko kahta hanaa siellä tiskipöydällä?
        Minulla on toisesta tulee järvivettä ja toisesta kaivovettä.
        Toinen pumppu kellarissa ja toinen Wc ssä,että sillei.
        Lämmitän yli 80 neliöistä rintamamiestaloani neljää tulipesää aivan keskikoulupohjalta,joskin sähkölämmitys myöskin toimii,että aivan turha olettaa,että vesi juoksisi vain katosta?


    • Kateus.onkamala.tauti

      Yksityisyys on tärkeä arvo meille jotka emme halua tuoda esille itseämme enemmän kuin on tarpeen. Eihän kirjoitusten asiallisuus siitä kärsi ja eräät rekatut turhaan kadehtivat jos itse joutuvat kirjoittelemaan rekisteröityinä ;)

      • tauti.sekin

        Sää voisit kai kertoo jutuistas,kun et kehtaa tunnustaa kirjottamaas omakses,


      • Nyt meni yli hilseen? Jos moraali kertoo,että minä kerron avoiminkortein sanomani,niin kenen
        Kateus .onkamala .tauti?
        viittaa,että haen jotain erikoisasemaa palstalla?
        Olen aina pelannut avoimin kortein palstalla,mutta noita oman itsensä jalustalle vetämisiä,peukutuksia en koskaan ymmärrä?
        Se todella kertoo huonosta itsetunnosta,sorry?

        Kyllä minä peukutan hyviä kananottoja,todella,mutta,kun toi peukutus ilmestyy juuri,kun asianomainen heittänyt keskusteluun muutaman sanan,kaiketi se on keskusteluahänen mielestään??


      • Kateus.onkamala.tauti

        Eihän kukaan rekkaamaton voi edes peukuttaa, en ainakaan minä ole se juuri peukuttaja, olen syytön. Otappas vaikka teekupponen ja mietippäs vielä asiaa oikein rauhassa ja anna mieleesi tulla myönteisiä ajatuksia, kyllä se sitten siitä :))


      • hoksataankin
        Kateus.onkamala.tauti kirjoitti:

        Eihän kukaan rekkaamaton voi edes peukuttaa, en ainakaan minä ole se juuri peukuttaja, olen syytön. Otappas vaikka teekupponen ja mietippäs vielä asiaa oikein rauhassa ja anna mieleesi tulla myönteisiä ajatuksia, kyllä se sitten siitä :))

        Ei me olla ihan tyhmiä. Kerrotaan nyt muillekin miten sinä sen teet.

        Kun olet kirjautunut sillä rekatulla nikilläsi, niin voit silti kirjoittaa puskista ruksaamalla ,,Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi"
        Sitten vaan peukaloa klikkaamaan.


      • hoksataankin kirjoitti:

        Ei me olla ihan tyhmiä. Kerrotaan nyt muillekin miten sinä sen teet.

        Kun olet kirjautunut sillä rekatulla nikilläsi, niin voit silti kirjoittaa puskista ruksaamalla ,,Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi"
        Sitten vaan peukaloa klikkaamaan.

        Näinhän se menee! Jos oman egon nosto on näin tärkeää,että parilla mitäänsanomattomalla sanalla haetaan julkisuuskuvankiilloitusta,niin onhan se häpeä?
        Jollei palsta näe,että sanoma sisältää asiaa,niin aika olematon mielipideilmaisu?


      • omapeukalo
        rituliini_38 kirjoitti:

        Näinhän se menee! Jos oman egon nosto on näin tärkeää,että parilla mitäänsanomattomalla sanalla haetaan julkisuuskuvankiilloitusta,niin onhan se häpeä?
        Jollei palsta näe,että sanoma sisältää asiaa,niin aika olematon mielipideilmaisu?

        Miksi ne peukutukset häiritsevät?

        Antaa peukuttaa heidän joilla on rekattu nikki. Ehkä he osaavat arvioida laadun, kun ja jos omia viestejänsäkin peukuttavat. Omasta mielestänsä hyvät ovat hyviä juuri omasta mielestänsä, muut voivat sitten olla omaa mieltänsä, miksi jhkailla ja jankutta peukutuksista ja keskustelun laadusta?

        Eihän täällä jaeta laatupalkintoja.

        Nostan oman peukaloni pystyyn vain, kun katsoja sen näkee ja peukku on tervehdyksenä. Usein me peukutamme toistemme peukaloita, kun kämmenten yhteen lyönti ei tunnu mukavalta.
        Yläfemmaa en suosi, se käy monille olkaniveleen kipeästi!


      • Äläyritäedes
        omapeukalo kirjoitti:

        Miksi ne peukutukset häiritsevät?

        Antaa peukuttaa heidän joilla on rekattu nikki. Ehkä he osaavat arvioida laadun, kun ja jos omia viestejänsäkin peukuttavat. Omasta mielestänsä hyvät ovat hyviä juuri omasta mielestänsä, muut voivat sitten olla omaa mieltänsä, miksi jhkailla ja jankutta peukutuksista ja keskustelun laadusta?

        Eihän täällä jaeta laatupalkintoja.

        Nostan oman peukaloni pystyyn vain, kun katsoja sen näkee ja peukku on tervehdyksenä. Usein me peukutamme toistemme peukaloita, kun kämmenten yhteen lyönti ei tunnu mukavalta.
        Yläfemmaa en suosi, se käy monille olkaniveleen kipeästi!

        Sinullakin voi olla rekattu nikki, jolla voi peukuttaa. Mistä tiedät tai epäilet, että peukun kuvat on vain omia peukutuksia ? Täällä on paljon peukun aktivointeja sellaisisakin kommenteissa, jotka eivät ole sinisten kirjoittamia. Turha taas tehdä tuota juopaa siniset/mustat.


      • Kateus.onkamala.tauti
        hoksataankin kirjoitti:

        Ei me olla ihan tyhmiä. Kerrotaan nyt muillekin miten sinä sen teet.

        Kun olet kirjautunut sillä rekatulla nikilläsi, niin voit silti kirjoittaa puskista ruksaamalla ,,Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi"
        Sitten vaan peukaloa klikkaamaan.

        Tuo alkaa olla jo erikoista käytöstä kohdaltasi muita kirjoittajia kohtaan. Jos tuollaanen menettely on mahdollista niin palstan ylläpito voi korjata asian jos haluaa. Joku rekisteröity on siis ollut ihastunut kirjoituksiini ja peukuttanut heti niitä, olen otettu. Nyt sitten kiinnostaisi tietää mikä rekisteröity nimimerkki on kyseessä joka tällaista on tehnyt??
        Viittaa vahvasti siihen että se oikolukija joka lukee tekstin ennenkuin laskee sen palstalle, tietäisi asiasta enemmän, mahdollisesti :))


      • omapeukalo
        Äläyritäedes kirjoitti:

        Sinullakin voi olla rekattu nikki, jolla voi peukuttaa. Mistä tiedät tai epäilet, että peukun kuvat on vain omia peukutuksia ? Täällä on paljon peukun aktivointeja sellaisisakin kommenteissa, jotka eivät ole sinisten kirjoittamia. Turha taas tehdä tuota juopaa siniset/mustat.

        Sinullakin voi olla rekattu nikki, jolla voi peukuttaa. Mistä tiedät tai epäilet, että peukun kuvat on vain omia peukutuksia ? Täällä on paljon peukun aktivointeja sellaisisakin kommenteissa, jotka eivät ole sinisten kirjoittamia. Turha taas tehdä tuota juopaa siniset/mustat.


        Oliko taas luetun ymmärtämistä?
        Väitinkö tietäväni kuka peukuttaa ja peukuttaako omiaan?
        Tuolla ylempänä nimimerkki hoksataankin siitä antoi ohjeet, ja ilmeisesti niitä käytetään.

        Keskittyisit oleelliseen!
        En peukuta sinulle enkä palstasuosikeille, enempää kuin häiriköillekään.

        Lue mihin minä peukaloa käytän.
        Aikamoista tunarointi nuo vastauksesi, aihekin repäisty tuulesta, kun siihen ei edes tarvinnut vastata johon vastasit.


      • peukuttakaa-toisetkin
        omapeukalo kirjoitti:

        Sinullakin voi olla rekattu nikki, jolla voi peukuttaa. Mistä tiedät tai epäilet, että peukun kuvat on vain omia peukutuksia ? Täällä on paljon peukun aktivointeja sellaisisakin kommenteissa, jotka eivät ole sinisten kirjoittamia. Turha taas tehdä tuota juopaa siniset/mustat.


        Oliko taas luetun ymmärtämistä?
        Väitinkö tietäväni kuka peukuttaa ja peukuttaako omiaan?
        Tuolla ylempänä nimimerkki hoksataankin siitä antoi ohjeet, ja ilmeisesti niitä käytetään.

        Keskittyisit oleelliseen!
        En peukuta sinulle enkä palstasuosikeille, enempää kuin häiriköillekään.

        Lue mihin minä peukaloa käytän.
        Aikamoista tunarointi nuo vastauksesi, aihekin repäisty tuulesta, kun siihen ei edes tarvinnut vastata johon vastasit.

        "Sinullakin voi olla rekattu nikki, jolla voi peukuttaa. Mistä tiedät tai epäilet, että peukun kuvat on vain omia peukutuksia ? Täällä on paljon peukun aktivointeja sellaisisakin kommenteissa, jotka eivät ole sinisten kirjoittamia. Turha taas tehdä tuota juopaa siniset/mustat."

        Minulla on rekattu nikki, mutta kirjoittelen usein mustalla ja silti voin peukuttaa ja peukutankin kaikki lukemani, että tiedän, minkä olen lukenut. Peukun väri ilmaisee minulle, oliko kirjoitus mieleiseni ja punaista en tarvitse uudelleen mä'rehtiä,.....yleensä, mikäli siihen ei ole tullut uusia vastauksia, jolloin voisin muuttaa mielipiteeni, vaikka harmikseni en sitä punaista peukkua saa pois ja vihreää en voi lisätä, koska on peukku per kerta.

        Aloituksessa ei ollut mielestäni rakentavaa keskustelua, vaan tulkitsin sen aloittajan itsensä kokemaan kohteluun ja jotenkin säälin kerjäämiseen, joten punainen peukku minulta. Kaikki eiliset aloittajan tekemät kirjoitukset saivat myös minulta punaisen peukun.


      • älysin
        peukuttakaa-toisetkin kirjoitti:

        "Sinullakin voi olla rekattu nikki, jolla voi peukuttaa. Mistä tiedät tai epäilet, että peukun kuvat on vain omia peukutuksia ? Täällä on paljon peukun aktivointeja sellaisisakin kommenteissa, jotka eivät ole sinisten kirjoittamia. Turha taas tehdä tuota juopaa siniset/mustat."

        Minulla on rekattu nikki, mutta kirjoittelen usein mustalla ja silti voin peukuttaa ja peukutankin kaikki lukemani, että tiedän, minkä olen lukenut. Peukun väri ilmaisee minulle, oliko kirjoitus mieleiseni ja punaista en tarvitse uudelleen mä'rehtiä,.....yleensä, mikäli siihen ei ole tullut uusia vastauksia, jolloin voisin muuttaa mielipiteeni, vaikka harmikseni en sitä punaista peukkua saa pois ja vihreää en voi lisätä, koska on peukku per kerta.

        Aloituksessa ei ollut mielestäni rakentavaa keskustelua, vaan tulkitsin sen aloittajan itsensä kokemaan kohteluun ja jotenkin säälin kerjäämiseen, joten punainen peukku minulta. Kaikki eiliset aloittajan tekemät kirjoitukset saivat myös minulta punaisen peukun.

        Tuo "omapeukalo"" nikin aloituksessa ollut lainattu teksti oli kirjoittajalta >>>>>>>>>

        Äläyritäedes kirjoitti:
        Sinullakin voi olla rekattu nikki, jolla voi peukuttaa. Mistä tiedät tai epäilet, että peukun kuvat on vain omia peukutuksia ? Täällä on paljon peukun aktivointeja sellaisisakin kommenteissa, jotka eivät ole sinisten kirjoittamia. Turha taas tehdä tuota juopaa siniset/mustat.
        Näytä lisää

        Omapeukalo ei tuota sanonut.
        Ei sekoteta kirjottajia vaikka teksti sekoaa kun sen kopsaa


    • ent.teurastaja

      Meikä tupauuno on tykästynyt Alaskakaisten elämäntapaan, Digi Canalin 4-paketista niitä dokumentteja voi seurata.
      Toisaalta vihaan noita usa-elämäntapaperusjuntteja. Heidän ansapyydystäminen on rikollista ja sadistista eläinten kidutusta.
      Sen sijaan ammuttu peura tai karhukaan ei ehdi kärsiä. Mut muuten tuo porukka on pääosiltaan kuin vanhoja kavereita.

      • Luojankiitos ansapyydystäminen Suomessa kielletty,vai onko riekonpyynti?
        Biisami pyydystettiin kaiketi sukupuuttoon ja nyt Kanadanmajavaa uhkaa sama homma?
        Kyllä hirvien metsästyksen ymmärrän,mutta onko susia ja ilveksiä keskisessä-suomessa todella haitaksi asti?
        Tiedän Venäjän rajalla,mutta lietsotaanko meillä tiettyä hysteriaa?
        Muistan sen hysterian,lintuinffulenssan aikoihin? Jopa kaikki tintitkin joku käski tappamaan?
        Hän tuskin edes tinttiä edes osasi tunnistaa?


    • nus.si

      Mikä on tupajussi?

      • Luulisin,että pankolla makaava tietokonenörtti,jonka päivä kuluu sen oman mielipiteen
        esilletuomiseen ja kyttäämiseen,että kuinka v.mäisesti voisin tonkin mielipiteen apua alas.

        Siis kun toi äiteekin muutti kaupunkiin ja jätti mun pärjäämään ihan omillani?
        Aivan omaaloittellista elämää sinulle?


    • PeräTönnä

      Nicittömänä ? Jokaisella on nimmari ja se löytyy tarvittessasi ylläpidolta . Joten tarkenna mielikuviasi .

    • puskassapalelee

      Puskajussi on päässyt tupaan asumaan mutta eivaan laita nimeään näkyviin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe