Ja kukaan ei ole sekarotuistaan.....

poppajoe

....tälläisestä paikasta ottanut.Ja kaikki on aina ottaneet huomioon, kuinka usein narttua on pennutettu.Ja kaikki on varmoja koiriensa vanhemmista.Ja kukaan ei ole tälläistä tukenut.Ja kaikki on eläinlääkärin tarkastamia.Ja madotettuja.Ja rokotettuja.Tukehtukaa paskaanne.Halvan hinnan takia te liikkeellä olette.

10

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poppajoe
    • tukehduitse

      En ole, oma sekarotuiseni on pentueen ainoa pentu ja emo on oma valkkarini, isä on siskoni omistama kaukkari.

      • Tukehdupois

        Oletpas olevinasi tärkeäkin, kun "kukaan" viittasikin yhtäkkiä sinuun ihan henkilökohtaisesti.


    • eitehtailulle

      Mulla on rotukoiria, kenneleistä joissa kaks pentuetta/kymmenen vuotta Ei tehtailua, vaan tarkkaan harkittua jalostusta.
      En otta seropia, niil aina hämärät taustat.Puhdasrotuisista viallisista nekin lähtösin, en kannata.Sekotuksia teetellään vaan rahan vuoksi, ei minkään muun.

    • hyiihmisiä

      Monet koiran ottajat valitsee sekotuksen, koska se on halpa.Ja läheltä, koska se on halpaa hakea.Joillekkin se, et on halpaa, on tärkeintä.Siinä ei välitetä millasista oloista, vanhemmista, luonteesta , sairauksista, tarttuvista taudesista, sisäsiittoisuudesta, pentutehtailusta pentu on tuotettu.Kunhan on vaan halpa.Sitten vingutaan lehissä, kun se parin satasen virontuonti kuoli käsiin, eikä ollutkaan priima.Ja valitetaan kyn lääkärikulut maksoivat enwmmän kuin puoliilmainen sairas pentu.Typeryyttään siinä sitten tuetaan pentitehtailua....halpaa koiraa himoitessa.

      • Lembit

        En tiedä muiden kokemuksista, mutta minulla on seropi, joka tuotiin kotiin asti Pietarista. Oli löytökoira, joten ei tietoa millaisista oloista kotoisin. Miehiä aluksi pelkäsi. Muuten oli sen oloinen, ettei ollut kauan kadulla ollut, ikä n. 6-8 kk. Miirassa on ehkä hieman labbista ja sheferiä? Kaunis ja siro pää, mutta hieman leveä selkä. Nuorempana monet pysähtelivät ihailemaan kuinka kaunis koira Miira oli. Nyt ikää on 8 v. ja täysin kunnossa, ainoastaan omaa syytäni ylipainoinen. Miiralla oli tullessa passi ja todistus rokotuksista, tosin varmuuden vuoksi vielä rokotutimme myös Suomessa. Lääkäri totesi kaiken olevan kunnossa.
        Nyt Miiralla on oma EU-passi, johon merkitään aina sekä rokotukset että madotukset reissusta tullessa.


      • Samoin minulla Espoosta haettu mutta Virossa syntynyt pieni karvakasa.
        Paperit ja luovuttajan tuontilupa oli kunnossa. Käytin heti Suomessa eläinlääkärillä ja kaikki oli ok. On nyt 1,1 vuotta vanha, iloinen, kova touhuamaan ja lenkkeilee yllättävän pitkiäkin matkoja tollaiseksi lyhytjalkaiseksi koiraksi.
        Ihana koira, luonne ok ja kaikki muutkin. Hieman syöppö kyllä.


      • koiraminä

        Miksi koira ei saisi olla halpa. On sekin nähty että kirjasakuillakin on sairautta johon ne mmyöskin kuolee.
        Minulla nyt itselläni pieni noin 12 kg koira ja täytti juuri 1,1 vuotta. Edellinen sakuni oli kuollessaan ja halvaantuessaan 3,7 vuotta vanha.

        Itsekin olen jo vanha ja otin koiran joka on haettu Espoosta mutta kotimaa on Viro. Pieni koira on nyt hyvä juuri siksi että täytyy ajatella koirankin kannalta eteenpäin. Jos lihasmassat häipyy täytyy sen kanssa ulkoileminen olla paitsi mieluisaa niin myös helppoa.

        Tähän asti jos aamulla ei aurinko ulkona paista kun koira tulee hellästi herättämään aamuisin, niin minulle se paistaa.
        Paijaan hetken sen päätä ja korvia ja sitten sanon että onko pissaliru, pitäisikö mennä. Koskaan sillä ei kiirus ole mutta mielellään lähtee ulos ja ainakin se liru on se juttu, tietenkin yön jälkeen.

        Ja tämä oma aurinkoni maksoi 195 euroa. Nniistähän pyydetään seropeista 500-600 euroakin. Olen nykyisinen eläkkeellä joten moisia summia en sekarotuisesta maksaisi vaikka rahaakin olisi. Nyt ei enää ollut. Mietin että otan riskin mutta se kannatti.
        Mahdotontahan se ei ole että mulla olisi käynyt ns. tuuri. Toivon niin, liian paljon on sattunut kolmen vuoden aikana.


      • HalpaaRajanTakaa
        koiraminä kirjoitti:

        Miksi koira ei saisi olla halpa. On sekin nähty että kirjasakuillakin on sairautta johon ne mmyöskin kuolee.
        Minulla nyt itselläni pieni noin 12 kg koira ja täytti juuri 1,1 vuotta. Edellinen sakuni oli kuollessaan ja halvaantuessaan 3,7 vuotta vanha.

        Itsekin olen jo vanha ja otin koiran joka on haettu Espoosta mutta kotimaa on Viro. Pieni koira on nyt hyvä juuri siksi että täytyy ajatella koirankin kannalta eteenpäin. Jos lihasmassat häipyy täytyy sen kanssa ulkoileminen olla paitsi mieluisaa niin myös helppoa.

        Tähän asti jos aamulla ei aurinko ulkona paista kun koira tulee hellästi herättämään aamuisin, niin minulle se paistaa.
        Paijaan hetken sen päätä ja korvia ja sitten sanon että onko pissaliru, pitäisikö mennä. Koskaan sillä ei kiirus ole mutta mielellään lähtee ulos ja ainakin se liru on se juttu, tietenkin yön jälkeen.

        Ja tämä oma aurinkoni maksoi 195 euroa. Nniistähän pyydetään seropeista 500-600 euroakin. Olen nykyisinen eläkkeellä joten moisia summia en sekarotuisesta maksaisi vaikka rahaakin olisi. Nyt ei enää ollut. Mietin että otan riskin mutta se kannatti.
        Mahdotontahan se ei ole että mulla olisi käynyt ns. tuuri. Toivon niin, liian paljon on sattunut kolmen vuoden aikana.

        Niin, mitä sillä on väliä, jos tukee pentutehtailua. Varmasti liian hankalaa joillekin käsittää.


      • Noway

        Valitettavasti näitä halpoja pentuja menee paljon varattomille, nisteille ja eläintekeräilijöille, joilla ei halua/varoja laittaa koiraan kiinni yhtään ylimääräistä. Rokotukset saadaan joten kuten hoidettua. Osamaksusta ei kannata edes mainita, sillä siihenkään ei riitä rahkeet.. Mua säälittää eniten nämä nimenomaiset koirakohtalot :(
        Ensin synnyt huonoihin oloihin josta sut myydään huonoon kotiin :,(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe