Mietin ja pähkäilin itsekseni, että mistä johtuu vanhemman ylihuolehtivaisuus?
Jos ajattelen itseäni, niin olen itse elänyt lapsuuteni erittäin vapaissa olotiloissa. Ei paljon kukaan perään katsonut, saati varoitellut mistään. Miksi itse olen nyt vanhempana varsinainen hermoheikko?
Mielipiteitä?
4
116
Vastaukset
- Terve.vaanmenoa
Olet saanut ns huonon kasvatuksen. Vanhempasi ovat ns v* tut välittäneet sinusta. Olet aika heikolla hapella. Tuleeko sinusta hyvä isä/ äiti? Mielestäni on paras, kun elät yksin. Ilman parisuhdetta. Näin et siirrä onnettomia kasvatusteesejä seur sukupolvelle
- luetunymmärtäminen
Ei jatkuva vanhempien kyttäämättömyys tee vanhemmista huonoja. Ehkä ovat esim. töiden takia olleet kiireisiä tai jotain muuta sellaisia.
Eiköhän tuossa kysyjä enempikin ota lapset liian suurella huolella, eli kasvatuksessa ei sinänsä vikaa.
- kienfif
jooo....munki iskä muka välittää musta...eipä olis tarttenur rikkoa lakia jos niin olis ollut.
ite oon omat valinnaat tehnyt elämässä ja hyvin menee....iskä onki säälittävä naisten hakkaaja..kuulemma sen mukaan jos nainen pettää niin saa vetää turpiin ja huvikseen hajotella huonekaluja.katkera paska se on - xxxyyyx
Ylihuolehtivaisuus juontaa ahdistuksesta.
Mistä se puolestaan juontaa sinulla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145