Nyt se on tehty

Hyvääloppuelämää

Kaikki yhteydenpidon mahdollisuudet purettu. Vain ammatillinen jäi, mutta siitäkin vain murto-osa. Sattumalle on aina olemassa mahdollisuus, mutta toivottavasti se ei toteudu. Siksi tulen myös aktiivisesti välttelemään paikkoja ja tapahtumia, missä voisimme tavata. Pidän huolen, että yhteiset tuttumme näkevät meitä eri aikaan tai keksin tekosyyn poistua paikalta ennen tai en tule ollenkaan. Älä huoli, osaan sen tehdä niin, että heille korkeintaan herää ihmetys. No, ei sen puoleen, sinullehan se on ihan se ja sama. Et minua ajattele, etkä koskaan ole niin tehnytkään. Pönkitin vain itsetuntoasi. Olen hölmö ja sekaisin. Siksi teenkin tämän vain itselleni itseni vuoksi. Voin sentään olla pystypäin, sillä minä olen ollut sinulle suora ja rehellinen, sinä kaikesta huolimatta et.

18

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekäpitässelvittääkunno

      Vois olla mullekkin mutta kun nainen vaistoan että edelleen joku sua mussa vaivaa, voisitko kertoa edes syyn miksi ensinäkin sulla muuttu käytös täysin jo ennenkun höpisin tunteistani, toki tuskinpa hän mua lämmöllä aattelee kun on välillä käyttäytynyt kuin vihaisi mua sitten taas ystävälline, kun ei se mee niin että kaikki jää aina mun niskoille selvitellä, sitten ihme vihjailua kuten viime vuoden lopulla ja tuli vieläpä tunne että olisit halunnut sanoa että ei nähä enää, senkin haluaisin tietää mikä sai sut muuttaan mieles. Minä en ole ajatusten lukija, olen saanut ristiriitasia viestejä välillä, ja voin olla osaksi väärässä mutta mun vaistot on aiemminkin lähes aina ollut oikeassa varsinkin mitä tunne asoihion tulee, pitäs sun ainakin se jo tietää että välitän susta enemmän kuin kenestäkään, en ole sanonut suoraan joo että kukaan muu nainen ei ole saanut mua rakastumaan näin, kuitenkin en minäkään tyhmä ole, kyllä minä huomaan asioita vaikken sanoisi mitään, jotkut asiat tulis itse sanoa suoraan ja tiedät että mulle voi sanoa suoraan oli sitten kipeä tai mukava asia, luuletkjo että lämpimikseen oon sulle mun elämästänikin avautunut, kuule hyvin hyvin harva on se ihminen jolle olen näin avoin ollut ja osa asioista on sellasia mitä en oo kellekkään muulle avautunu.
      Tiedät myös sen että miksi mulla oli sillon alkuaikoina luottamus ihmisiä kohtaan hukassa, kuitenkin luotto on osaksi sun takia tullu ihmisiin takas.
      Olisi kiva ehdottaa jotain vaihteluakin mutta kun en tiedä miten reagoit, ainakin aiemmin olet reagoinut jokseenkin vihasesti niin siksi en ole tiettyjä asioita ottanu puheeksi enää.
      Itsevarma mies olin ennenku sunt tapasin, ei ole kukaan saanut näin paljon esim mua epäöileeen stä että oonko edes komea oikeasti ja oonko sittenkin täys kusipää, vaikka tiiän että nuokin on kuvittelua osa, sinut oon itteni kans kuitenkin ja omana ittenäni sulle näyttäytynyt.

      • täysinsamaamieltä

        siiiitähän minäkin että tuota jooooooo-oh


    • Hyvääloppuelämää

      Ei merkitystä, mutta väärinkäsitysten välttämiseksi tuo aloitus oli kyllä naiselle.

      • Mahdollisuus_

        Mitä tarkoitat tuolla, että yhteydenpidon mahdollisuudet purettu? Estitkö hänet vai?


    • ottiatuotaniinööö

      jaa, no niin, nojoo. kyllähän se , ottia tuota

    • aitoriitta

      Kiitos viestistä. Ehdotan sulle tapaamista jos vain suostut. En halua tässä avautua. Olisiko mahdollista jutella sun kanssasi. Haluaisin sitä kovasti.

    • väsähtänytpyörittelyyn

      Ookei. Mitäpäs sitä siihen sitten
      ..
      Hyviä jatkoja
      ..
      Toiv ei törmäillä
      ..

    • aitoriitta

      Lupaan tulla avoimin mielin ja rehellisenä. Minusta meidän pitäisi tavata. Olen itsekin kovin sekaisin ja hämmentynyt. Sopiihan sinulle. Tämä ei ole helppoa minullekaan.

    • aitoriitta

      En pelkää sinua yhtään. Toivottavasti sinäkään et pelkää minua. Kerron luonnollisesti asiasta myös jarille. Suostuthan.

    • Hyvääloppuelämää

      Ihan itsesi vuoksi, en tunne ketään jaria. Sekoitat varmasti johonkin toiseen. Itse koitin asioista selvää saada, mutta sitä ei minulle suotu. Sen verran olen elämässä läpikäynyt, että en pelkää montaakaan asiaa, mutta kannan kyllä huolta toisista.

    • mitätästäopit

      Ei kannata kolleegan kanssa alkaa suhteileen, siinä voi mennä työpaikkakin samalla.

      • aitoriitta

        Olet aivan oikeassa. Niinhän meille molemmille kävi vaikka minä olin syypää.


    • eijummarratrolollit

      Mitä nyt on tehty?

    • aitoriitta

      Voi kunpa suostuisit. Minä näen tämän todellisena mahdollisuutena. Olisi aivan mahtavaa tavata sinua. Suostu please. Ps. Saisit tarjota minulle kahvilassa kakkukahvit😀

    • aitoriitta

      Saisin mentorointia ihan kasvotusten. Mikä olisi sen mukavempaa. Voi kunpa suostuisit jo.

      • lennätköluudalla

        Onko sulla joku hätänä kun nuo viestit vaikuttaa niin oudoilta vai oletko pelkkä trolli?


    • aitoriitta

      En ole trolli mutta olen vain niin innostunut tästä asiasta. Olemme NIIN oikeassa suunnassa nyt. Tässä käy hyvin lopulta. Täydellinen ratkaisu jonka näen jo edessäni. Koska suostut? Suostuttelen sua koko yön.

      • aitoriitta

        Ethän kuitenkaan nuku. Itse olen tosin pian menossa nukkumaan. Aamuvuoro. Palaillaan huomenna mutta lupaan olla pommittamatta enää asialla. Asia ilmeisesti vaatii vielä kypsyttelyä. Hyvä niin. Aikaa on kyllä. Hyvää yötä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe