Onkos sinulla nyt mitään

kysymystiistaihisi

suunnitelmia suhteeni kun olet luultavasti minun tunteistani hieman varmempi? :)

60

2686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokainensuunnitteleeitse

      Ei, en suunnittele toisten elämää.
      Ja minulla ei lle mitään tietoa sinun tunteistasi.

    • en.minä.tiedä

      kenestäkään mitään. Jos ei olla valmiita edes kasvotusten kohtaamaan ja puhumaan asioista. En minä elämäni päätöksiä palstalla suunnittele. Näillä mennään.

      • Elluhalloyb

        Sama tääl jos ei kasvotusten toisen kaa..
        Enkai tääl mitää suhteita..
        No onhan tääl ihan mukavii...
        Mut en tarkoita pahal... Tosi rakkaus asuu silmis..se on tosi asia...♥


    • ymmärrettyon

      Ei kai enää kun et kerran pidä minusta..

      • pidäpäsjapaljon

        Täh? miten niin?


    • muilleainamykkä

      Ainoa ketä kaipaan on mies menneisyydestä. Muiden kanssa en aio koskaan puhua, koska siihen ei ole mitään tarvetta.

      • turhatpulinatpois

        Sulla on hyvä tyyli.
        Noin se pitääkin olla. Ei mitään lepsuilua tai lepertelyä.


    • Eräälle

      En valitettavasti pysty tällä hetkellä mitään suunnitelmia toteuttamaan. Arjen pyöritys vie kaikki voimat. Ihana olet kuitenkin ja joka kerta kun kohdataan ja huomioit vielä tämän kaiken jälkeenkin, se on kuin pala taivasta minulle. Olisipa asiat menneet toisin, mutta uskon että kaikella on tarkoituksensa.

      • mitäsjoshölläisit

        :( olet liian tunnollinen.


      • EräältäNaiselta

        Voisiko ne asiat vieläkin mennä toisin? Minusta tuntuu siltä, että kaikki on vain mennyt väärin tässä, vaikka oikeasti meidän olisi tarkoitus ja meidän kuuluisi olla yhdessä. Vierekkäin, sylikkäin, lähekkäin. Kaikki on mennyt väärin. Yhteenkuuluvuudentunne on ollut alusta asti niin voimakas, että jos olisin aina kuunnellut sitä, olisin ollut sylissäsi jo monta vuotta sitten. Mutta se, että tunnut niin oikealta, on myös ollut minulle niin uutta ja hämmentävää, en ole koskaan kokenut kenenkään kanssa sellaista, että en ole osannut suhtautua siihen ja samalla olen jännittänyt suhtautumistasi minun voimakkaisiin tunteisiin. Silti tiedän, että haluan olla kanssasi.

        Haluan elää kanssasi. En halua elää elämääni niin, että elän täällä ja sinä jossain muualla.


      • unienkertomaa
        EräältäNaiselta kirjoitti:

        Voisiko ne asiat vieläkin mennä toisin? Minusta tuntuu siltä, että kaikki on vain mennyt väärin tässä, vaikka oikeasti meidän olisi tarkoitus ja meidän kuuluisi olla yhdessä. Vierekkäin, sylikkäin, lähekkäin. Kaikki on mennyt väärin. Yhteenkuuluvuudentunne on ollut alusta asti niin voimakas, että jos olisin aina kuunnellut sitä, olisin ollut sylissäsi jo monta vuotta sitten. Mutta se, että tunnut niin oikealta, on myös ollut minulle niin uutta ja hämmentävää, en ole koskaan kokenut kenenkään kanssa sellaista, että en ole osannut suhtautua siihen ja samalla olen jännittänyt suhtautumistasi minun voimakkaisiin tunteisiin. Silti tiedän, että haluan olla kanssasi.

        Haluan elää kanssasi. En halua elää elämääni niin, että elän täällä ja sinä jossain muualla.

        Niin on tässä mennyt hukkaan vuosia, koska alkujuttelua pidemmälle emme ole päässeet ja se on aiheuttanut paljon surua. Unet jo kertoivat siitä ketä kaipasin.


      • taikeksitäänratkaisu
        EräältäNaiselta kirjoitti:

        Voisiko ne asiat vieläkin mennä toisin? Minusta tuntuu siltä, että kaikki on vain mennyt väärin tässä, vaikka oikeasti meidän olisi tarkoitus ja meidän kuuluisi olla yhdessä. Vierekkäin, sylikkäin, lähekkäin. Kaikki on mennyt väärin. Yhteenkuuluvuudentunne on ollut alusta asti niin voimakas, että jos olisin aina kuunnellut sitä, olisin ollut sylissäsi jo monta vuotta sitten. Mutta se, että tunnut niin oikealta, on myös ollut minulle niin uutta ja hämmentävää, en ole koskaan kokenut kenenkään kanssa sellaista, että en ole osannut suhtautua siihen ja samalla olen jännittänyt suhtautumistasi minun voimakkaisiin tunteisiin. Silti tiedän, että haluan olla kanssasi.

        Haluan elää kanssasi. En halua elää elämääni niin, että elän täällä ja sinä jossain muualla.

        :) Muuta tänne.


      • eikävaintoiselta
        EräältäNaiselta kirjoitti:

        Voisiko ne asiat vieläkin mennä toisin? Minusta tuntuu siltä, että kaikki on vain mennyt väärin tässä, vaikka oikeasti meidän olisi tarkoitus ja meidän kuuluisi olla yhdessä. Vierekkäin, sylikkäin, lähekkäin. Kaikki on mennyt väärin. Yhteenkuuluvuudentunne on ollut alusta asti niin voimakas, että jos olisin aina kuunnellut sitä, olisin ollut sylissäsi jo monta vuotta sitten. Mutta se, että tunnut niin oikealta, on myös ollut minulle niin uutta ja hämmentävää, en ole koskaan kokenut kenenkään kanssa sellaista, että en ole osannut suhtautua siihen ja samalla olen jännittänyt suhtautumistasi minun voimakkaisiin tunteisiin. Silti tiedän, että haluan olla kanssasi.

        Haluan elää kanssasi. En halua elää elämääni niin, että elän täällä ja sinä jossain muualla.

        Kyllä ne vieläkin voisivat mennä toisin. Niin pitkään kun tunteet ovat olemassa niin kaikki on täysin mahdollista. Se vaatii askeleita molemmilta.


      • sivustatämä
        eikävaintoiselta kirjoitti:

        Kyllä ne vieläkin voisivat mennä toisin. Niin pitkään kun tunteet ovat olemassa niin kaikki on täysin mahdollista. Se vaatii askeleita molemmilta.

        ja ennen muuta vaaditaan puhumista oikean ihmisen kanssa, ei nettivieraiden. sen pitää olla lähtökohta kaikelle.


      • näinpäepäilen
        eikävaintoiselta kirjoitti:

        Kyllä ne vieläkin voisivat mennä toisin. Niin pitkään kun tunteet ovat olemassa niin kaikki on täysin mahdollista. Se vaatii askeleita molemmilta.

        Mutta jos toinen ottaa niitä askeleita vain taaksepäin niin eipä siinä toisella paljon mahdollisuuksia ole vaikka kuinka niitä tunteita olisikin.


      • eikävaintoiselta
        näinpäepäilen kirjoitti:

        Mutta jos toinen ottaa niitä askeleita vain taaksepäin niin eipä siinä toisella paljon mahdollisuuksia ole vaikka kuinka niitä tunteita olisikin.

        Meidän tapauksessa minä en ainakaan ole ottanut yhtään taka-askelta.


      • itetuumannut

        No kantsii miettiä mitä toisen suuntaan on viestinyt, millaisen vaikutelman antanut. Leikkimistäkö? Ite voisin sanoo, että mitä suuremmat tunteet sitä enemmän pelkoa. Jos se toimisikin, olisi ihan mahtavaa, mutta menetyskin olisi hirmuinen, jos pettyis ja kiintyis enempi ja vahvasti tuntis. Pitäis tosissaan luottaa toisen tunteisiin. On paljon helpompaa olla ihmisten lähellä tai mennä suhteeseen, jos tunteet ei oo niin vahvat.


      • kjori
        EräältäNaiselta kirjoitti:

        Voisiko ne asiat vieläkin mennä toisin? Minusta tuntuu siltä, että kaikki on vain mennyt väärin tässä, vaikka oikeasti meidän olisi tarkoitus ja meidän kuuluisi olla yhdessä. Vierekkäin, sylikkäin, lähekkäin. Kaikki on mennyt väärin. Yhteenkuuluvuudentunne on ollut alusta asti niin voimakas, että jos olisin aina kuunnellut sitä, olisin ollut sylissäsi jo monta vuotta sitten. Mutta se, että tunnut niin oikealta, on myös ollut minulle niin uutta ja hämmentävää, en ole koskaan kokenut kenenkään kanssa sellaista, että en ole osannut suhtautua siihen ja samalla olen jännittänyt suhtautumistasi minun voimakkaisiin tunteisiin. Silti tiedän, että haluan olla kanssasi.

        Haluan elää kanssasi. En halua elää elämääni niin, että elän täällä ja sinä jossain muualla.

        Mikset textaile, soita tai ilmesty minun luo, ottaisin mielelläni sinut syliin


    • eikösvaan

      Tämä on taas Jiille?

      • ollaanjuteltukauansitten

        Ainakin minulta sillä kirjaimella alkavalle, hiukan vanhemmalle.


      • apvastaa

        Ei ole ku Teelle.


      • erimielessä
        apvastaa kirjoitti:

        Ei ole ku Teelle.

        Ei sitten koske minua se kirjain.


      • äläesitävaatimatonta
        erimielessä kirjoitti:

        Ei sitten koske minua se kirjain.

        Koskeehan senkin Torvi = T.
        Myös Pahvi = P


      • Pyöreälle

        Ässälle.


    • Ajatuksissahiihtäjä

      Riippuu siitä, kuka olet. Vain Hänelle voin kertoa.

    • UteliaskoVain

      Suunnitelmia...? Pohdittavaa on oletko vain vilkkaan mielikuvitukseni tuote? Rangaistus on kova, jos jääkin vain luu käteen? Yritänkö kurkottaa jotain mahdotonta itselleni? Olenko valmis vai haaveilenko vain jotain pilvilinnaa uudestaan ja uudestaan? Vai keskitynkö vain arkeeni, jossa omanlaiset haasteet läsnä. Minä vai sinä? Tälle ei ole käsikirjaa. ku ei toista tunne sillai?

    • Onononononnnn

      Kyllä on ❤️

      • Mukavaatorstaita

        Olisitpa hän ❣️


      • UteliaskoVain

        Olet ihana neitoperho, anteeksi nimitykseni. Vahvoilla tunteilla varustettu. Ristiriitaiset on tuntemukseni, ilman huolia ja murheita olisin aktiivisempi, ehkä? Elämä vie ja murjoo, tyydyn kaiken vastaanottamaan valittamatta kohtaloani. En provosoidu, en halua manipuloida toista, mielummin kärsin ja kelaan. Aika näyttää, mikä on kohtaloni? Hyvää tahtoa on, mut onko sitä riittävästi?

        Olet ollut mielessäni paljon, mut en ole ollut varma tuntemuksistasi, hyökkäävän kuvan olen sinusta saanut aiemmin, mut en tiedä, oliko se sinua itseä vai torjuntaa uhkaa vastaan?


    • Hänensuhteensaei

      Koska olen nyt varma hänen tunteistaan, siis olemattomista tunteista, hän ei ole jättänyt mitään arvailun varaan. Ehkä hieman vähemmälläkin ilkeydellä asia olisi kyllä mennyt perille.

    • Josuskallan

      En nyt tiedä olenko loppujen lopuksi yhtään sen varmempi tunteistasi...? :D
      Mutta silti ajattelin että jos joskus nähtäis niin ettei sulla olis kiire minnekään, pyytäisin jäämään ja ehdottaisin jotain joka poikkeais edelliskerroista ;) Mutta sellaista tilannetta ei ole enää tullu vastaan.

      • Ssssssssssainen

        Uskalla, kyllä mä hauaisn. Se on sitä jus mitä haluaisin, et pyytäist jäämään.. oon vaa niin huono, niinku sanoin😊


      • Josuskallan

        Jos tulee joskus sopiva tilanne... :p Mutten ala mitään ehdottelemaan jos toinen osapuoli on pikaisesti käväisemässä ja jo ovesta ulos lähdössä ja sopinut kaikkea muuta.
        Tää ei muuten mene naiselle tämä.


      • haistkyrpä
        Josuskallan kirjoitti:

        Jos tulee joskus sopiva tilanne... :p Mutten ala mitään ehdottelemaan jos toinen osapuoli on pikaisesti käväisemässä ja jo ovesta ulos lähdössä ja sopinut kaikkea muuta.
        Tää ei muuten mene naiselle tämä.

        Kiva kun selvensit. Moido.


    • hymynaamaapukkaa

      ja täällä sitten jonkun pitäisi olla varmempi jonkun tuntemattoman henkilön tunteista jotkuta tuntematonta ja tietämätöntä kohtaan. on nää aika hupaisia juttuja täällä.

    • eisuunnitemiasuhteesi

      Sinä se päätät mitä teen suhteesi. Se mitä nyt mietin on se että olet olemassa ja en ole siinä mukana. Ja muu ystävyys ei onnistu. Joten kummosempaa suunnitelmaa ei nyt kohdallasi ole eikä tule. Tuo kun sanot luultavasti tiedän tunteistasi kertoo ikävällä tavalla kyllä mitä annat ymmärtää sinusta.

      • Vähänsekavaaon

        Kirjoittaisitko tuon uudelleen, koska kirjoitusvirheitä on paljon.

        Sinä se päätät mitä teen suhteesi. Se mitä nyt mietin on se että olet olemassa ja en ole siinä mukana. Ja muu ystävyys ei onnistu.


    • Aslongasyouloveme

      Ennen olin varmempi siitä miehestä. Nykyisin aina vain epävarmempi ja sen kyllä huomaa siitä miten yhteydenpitoni on muuttunut

      Vähenee vähenemistään sitä mukaa mitä vähemmän hänestä enää varma olen.

      Oikeastaan olen alkanut epäilleen että hän leikkii minulla ajankuluksi ja oikeasti haluaa jonkun toisen...

      Olen näitä kuukausia kuitenkin elänyt näillä ajatuksin:

      https://www.azlyrics.com/lyrics/backstreetboys/aslongasyouloveme.html

      I don't care who you are
      Where you're from
      What you did
      As long as you love me
      Who you are
      Where you're from
      Don't care what you did
      As long as you love me

      Ennen oli suunnitelmia, kuten jakaa elämäni hänen kanssaan mutta nykyisin ei huvita kun en ole varma monesko nainen olen samaan aikaan

    • Psalmi23jae5

      Mitääh ? Sanoiko joku sanan suunnitelma ? :D Tiedät hyvin, olen vastannut jo tähän.. Viimeeks kysyit täällä suunnitelmaa ja sanoin ihan selvästi että suunnitelma oli silloin
      Psalmi 23 jae 5

    • enuskomitään

      Miten voisin olla varmempi tunteistasi? Palstalla voi kuka vaan huokaille kenen vaan perään. Oletko sinä varmempi minun tunteistani?

      • minäuskonsen

        Hyvin yksinkertaisesti sanottu. Olen varmempi tunteistasi nyt.


      • Sivustakysyn
        minäuskonsen kirjoitti:

        Hyvin yksinkertaisesti sanottu. Olen varmempi tunteistasi nyt.

        Miksi olet varmempi? Mitä hän teki?


      • josonniinselvää

        Jos keskinäiset tunteet ovat niin varmat niin aivan huomaamaton hymykin voi silloin riittää, ei mitään ERILLISIÄ KIRVEEN KANSSA TEHTYJÄ TEKOJA SILLOIN TARVITA.


      • jamiksietteemitää

        Mistä sä ton kirveen tuohon repäsit :D


    • Taastulinenillemut

      Ja ei ollut. Oonko mä oikeesti ainoa ihminen täällä joka koittaa tehdä jotain asioilla

    • koviasanontojatakaisin

      Sitten tytöt menevät johonkin peliohjelmointikilpailuun, valvoja katsoo jahas, täällä on vain jotain visual studio 10 noin asennettuna täydellisillä varusteilla.

      (ja kaikkea muitakin juttuja siinä studion samassa)

      Valvoja näkee tuloksen: Siis tämä oli tarkoitettu harjoitteleville ohjelmoijille, ei millekään ammattikoodareille tämä koko tapahtumakaan.

      - Terävä tyttö voisi vastava: Oletko muuten viimeksi milloin lukenut Tiede-lehteä?

      - Samalla vastaisi että todellakin itse olemme opiskelleet ja keksineet juttuja, onkohan nyt tapahtuman valvojalla jotain päässä vikaa, jos pitää aina tehdä jotain IANKAIKKISTA Space Invandersia ViC-20 tietokoneelle?

      Jos se on se mielenkiinnonkohde tehdä joku avaruushyökkäys-juttu, niin.... makunsa kullakin.

      • Anonyymi

        Missä tämän viestin kirjoittaja mahtaa olla kun ei ole palstalla näkynyt pitään aikaan???


    • Tsekkaa

      Ni, tulisit sairaskäynnille
      Vähä niinku ammatin puolesta

    • sinäminullekokonaan

      Olisi kiva tietää, mitkä ovat sinun sunnitelmasi minua kohtaan? Minä haluan sinut kokonaan. Minulle.

      • samoinhaluaisin

        mutta kun sinusta ei ota selvää mitä oikeen haluat???


      • vilkuilkaasilmillä

        Jos järjestävät sellaisen tapaamisen jossain ravintolan kabinetissa, sitten kertomalla toisilleen ideoita jotta lopulta pyörivät lattialla naurun kiemuroissa niistä ideoistaan, ajatuksissa peläten jo että voikohan nauruun kuolla?

        Vilkuile villisti ympäristi kuin helmienkalastaja, tai vainoharhaisen näköisesti kuten jim carrey.


      • sinäminullekokonaan
        samoinhaluaisin kirjoitti:

        mutta kun sinusta ei ota selvää mitä oikeen haluat???

        Haluan samaa mitä halusin 3kk sitten. Samaa mitä halusin 6kk sitten. Samaa mitä halusin 12kk sitten.


    • Vaihawkings

      Allekirjotatko tään oregamijutun?

      • todistafaktasi

        Kumpi oli viisaampi: Stephen Hawkins vai Albert Einstein?


    • Mutsityouknowtheway

      By the way. Sinuthan haluaisin, mutt. . . .

    • Myriammm

      Oregami jeeees

    • Anonyymi

      Saitko vastakaikua?

    • Anonyymi

      Huomaatko rakkaus että nää keskutelut on muiden vastauksia..

    • Anonyymi

      Yritätkö tehdä tahallaan mut mustasukkainen.... minkä takia.... onko nämä netti horhöt sulle niin tärkeitä.....no kirjoittele ihan rauhassa....mä en ollut edes yhden viestin arvoinen sulle... Voisiko Raimo nyt soittaa mulle ja jutella

      • Anonyymi

        Ristoraimo, ei kukaan muu nettihörhö tänne kirjoittele kuin sinä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe