Suomen poliisi on takavarioinut isoja rekan perävaunuun rakennettuja joukkotuhontavälineitä. Henkilöitä Suomen puolustusvoimista on siinä mukana.
On arvioitu, että noin neljäsosa puolustusvoimien kantahenkilökunnasta on mukana osittain rikollisessa ääriliikkeessä.
Joukkotuhontavälineitä takavarioitu
9
270
Vastaukset 9
- KysyväinenSisar
Lopeta sylttytehdas. Oletko MV-lehden asialla ?
TÄHTIKANAVA- kirjoitti:
Kuulun Tähtikanavaan, saadaan tietoja eri puolilta. Esim. Saksan tiedustelupalvelulta.
Mitä niistä tarkoitat?
BND, BfG vai MAD järjestöä.
Olen asunut Saksassa, ja tiedän, ettet pääse näihin järjestöihin sisään, ennekuin sinulla on 2 asteen luokitus.
Soopaa, mikä soopa kuten Sinulta normaalistikin.
Korjaan vielä, että rekka tarkoittaa suomeksi, joka luokitellaan N2 tai N3,uokkaan ja perävaunut P3, tai O4.
Nämä ns. ”räjähderekat” on ulokemailla yleensä N2 luokan ajoneuvoja, rekat ei niitä notku hoitamaan, eikä niillä ole lupaa uskomaillakaan keskustoihin.
Olet katsonut liikaa elokuvia.- Vanhollinen_minäkin
Se on aika pelle tuo tähtikanava.
Syöttää aina jotain täysin käsittämätöntä soopaa, muka Suomessa ”rekkoja” takavarikoitu?
Samoin uskon asioista, kannan otot ovat kun alakoululaisilla.
Olisi hyvä, jos häipyisi koko palstalta. - Paraspysyäpoissatäältä
Ei ainoastaan tähtikanava ole pelle täällä.
- 12345654321
Paraspysyäpoissatäältä kirjoitti:
Ei ainoastaan tähtikanava ole pelle täällä.
Kyllä täällä pelleillään jopa Äänekosken suviseurojen kustannuksella. Huumepoliisipäällikkö Aarnion vankilassa pitäminen vaatii sekä Teräsvuoresta vaientamisen että prostituoitu Saaran suojelemisen ja varjelemisen niin että Äänekosket pysyisivät hiljentämislinjallaan, tärkeiden taloudellisten voittojen maksimointi tavoitteena.
Huumoria, kiva! 🤣
- SelvääKuinMikä
Tuolla mielikuvituksella ja harhalatauksella pääset vielä SRK:n johtokuntaan.
- kysssäri
Voisko ne laitteet liittyä tällaiseen toimintaan?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15219555/joukkovainoaminengang-stalking-suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483