joukkovainoaminen/gang stalking Suomessa

SofiaaifoS

Kaikki alkoi siitä kun olin yhdeksännellä luokalla. Minusta oli koulussa pitkin vuotta levitelty juoruja, tiedän ketkä ne oli jotka levitti niitä. Mutta sitten huomasin kuinka jotkut juoruista oli tosi yksityiskohtaisia ettei niitä olis voinut millään päästä keksiä, ja sitten myöhemmin tajusin että ne mun luokkalaiset jotka levitti niitä olivat alkaneet vainoamaan mua kotona toisesta kerroksesta(asuin ekalla) ja näkivät kaiken mitä olin tehnyt kotona. Muistan kuinka pääjuoruaja(poika joka hengasi ainoastaan tyttöjen kanssa) mainitsi jotain oppitunnilla kaverilleen jotain laitteista. Eli mun juorukiusaajat sai selville missä asun, koska yhdellä mun luokkalaisella oli jäänyt mun synttärikutsu talteen jossa luki mun kotiosoite. Kerran jopa näin kuinka ne 2 juoruajaa käveli mun kotipihan ohi. Myöhemmin kuulin kuinka koululla puhuttiin joistain videoista joissa esiinnyin ja tein kaikkea noloa ja epämiellyttävää ja jotka oli siis pistetty Facebookiin. En itse ole nähnyt niitä mutta tiedän että ne ovat olemassa, koska tiedän lukuisten ihmisten nähneen ne ja puhuneen niistä ja tiedän suurin piirtein mitä ne sisältää, ja tiedän jopa että äitini ja siskoni ovat nähneet ne mutta eivät ole tahtoneet myöntää niiden olemassaoloa mulle. Jos joku tietää/muistaa mistä puhun niin olen se sama tyttö niistä Facebook videoista. Minkä takia en itse ole nähnyt niitä videoita on koska kukaan koululla tai sen ulkopuolella ei tullut sanomaan tai kysymään multa niistä. Ja ne juoruajat toimi koko ajan selän takana. Myöhemmin erilaisten kokemusten jälkeen joita olin kohdannut kotona tajusin lopulta että luokkalaiseni ja naapurini salakatseli mua kotona ja siitä oli sitten videot todisteena.. Eli tän pojan perhe omisti näitä erityisiä laitteita, joiden avulla voidaan seurata ihmistä omassa kodissa hänen tietämättään. Ne myös käytti sellaista laitetta mikä hurisi ja samalla seurasi mua minne ikinä meninkin kotona. Eli se äänihurina kuului just mun pään yläpuolella seinän läpi. Se kesti yleensä jotain pari minuuttia ja joskus pitempäänkin. Myöhemmin sain sitten selville netistä että tää olis säteilylaite joka kuuluu psykotroonisiin aseisiin, jolla yritetään vaikuttaa ihmisen tajuntaan ja ehkä pikkuhiljaa tappaa ihminen. Kun lopulta tajusin että naapurini stalkkaavat mua kotona, pelästyin niin etten uskaltanut tehdä enää tiettyjä normaaleja arkipäiväisiä juttuja (mokaamisen takia)joita normaalisti olisin tehnyt jos mua ei stalkattaisi, koska en halunnut kuulla heidän nauravan minulle (se pelotti mua liikaa)ja koska jos kerran ne teki musta videoita jossa tein jotain tyhmää, no en ollut enää kotona oma itseni...Se poika keskittyi ainoastaan mun huonoihin puoliin videoissa ja keksi muutakin kaikkea kauheeta ja tyhmää. Ja kuulin naapureiden ääniä ilmaventtiileistä: niistä aina kuului jotain puhetta tai naurua, etenkin keittiön ilmaventtiilistä. Muistan kuinka sinä päivänä koulun jälkeen istuin siskoni sängyllä jäykkänä ja epäluonnollisena katsomassa TV:tä ja kuinka kuulin heidän kommentoivan venttiilien kautta(ei ne kuitenkaan tienny että kuulin heidät niiden kautta). Ja sit kerran nukkumaanmenoaikana kuulin seinän läpi kuinka se poika huusi ja itki että kuinka mä S tiedän että minua stalkataan kotona "se tietää! se tietää!" ja naapurirouva yritti rauhoitella häntä mutta se poika huusi sille sitten"pää kii! pää kii!". Se oli tosi vihainen, mut mä olin vahingoniloinen ja jännittynyt samaan aikaan et apua mitä se seuraavaks tekee. Sit se tuli seuraavana päivänä kouluun silmät punaisina itkemisestä ilmeisesti. Sinä iltana ei tykänny siitä et mä tajusin et se stalkkaa mua, et sit mä tavallaan oon varovaisempi mitä teen kotona. Suojaan itteni niin sanotusti. Ettei se pääse mua mistään syyttää ja löytää virheitä musta, joita voisi pistää faceen. Mutta kyllä se niiden tekemistä jatkoi ja keksi lisää jne. Kuvitelkaa pahimpia kiusaajianne koulussa ja kuinka ne näkee sut kokonaan toisest kämpäst ja tuomitsee sua kaikesta ja sä et pysty olla enää oma itsesi ja sua pelottaa tehdä tiettyjä asioita koska tiiät mitä siitä seuraa. Et halua että sua tuomitaan ja nauretaan sulle, mutta silloin ne ei tienny et mä kuulin kuinka ne nauro mulle ja tuomitsi ja alensi mua. Ja sua jännittää ja pelottaa olla kotona. Jännityksen mä muistan tosi hyvin. Ja sit ne kiusaajat kutsuu kaveritki, koska toisen ihmisen kyttääminen on tosi kivaa ja jännää. Siis mä en halunnut et ne ajattelee et mä oon tyhmä tai tosi huono tai ällö. Mä välitin mitä ne ajatteli ja vihasin kun ne tuomitsi mua. Tosi hienoo et ne kiusaajat muutenki juoruili ja kertonu toisilleen miten tyhmä olin ja nyt ne näki koko meijän likaisen talon ja mut epätäydellisenä...Pahempi kuin pelkät juorut, koska juoruja voi sanoo valheiksi, vaik ne olis totta. Kerroin mun mutsille ja siskolle videoista ja stalkkaamisesta ja muistan kuinka mutsi pyysi äkkiä mua ikkunan ääreen kysyäkseen et onks toi nuori mies tuolla mun stalkkeri, mut kun katoin niin ei se ollu. Eli mutsi uskoi mua. JATKUU...

64

3536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SofiaaifoS

Silloin kuusitoistavuotiaana ihmettelin et eks poliisit tee mitään..Myöhemmin kuitenkin sain selville et äiskä ja isosisko näki kenties osan videoista mut päätti olla kertomatta mulle, muistan kuinka salakuuntelin kuinka mutsi sanoi siskolleni hiljaa jotain kirjeestä joka tuli meille et kuinka siinä luki jotain: tyttärestänne on tehty videoita.. Ja sit mutsi sanoi siskolleni: piilotin nopeasti kirjeen S:lta(minulta). Eli nekin toimi selän takana. Ja kun selitin niille et mua hemmetti stalkataan ja et videot on todisteena, ni ne oli heti sillai ei ei ei oot väärässä kuvittelet jne vaik ne tiesi. Läheisenä sit näät kun sulle valehdellaan päin naamaa hymyillen. Ne valehteli huonosti. Turhaan niille on sanoo mitään kun kumminki kieltää kaiken jopa nytki. Muistan kun sisko tuomitsi ja haukku mua. En siis nähny koskaan sitä kirjettä. Ysiluokalla muistan kun mutsi teki mun puolesta äikänesseen, koska en suostunut tekee sitä kotona, koska en halunnut näyttää stalkkereilleni miten huono kirjoittamisessa olin. Ja mä olin. Sitä yrittää peittää kaikki heikkoutensa ja vikansa kun on koko ajan silmien alla. Oli hirveen alistunut olo. Muistan kuin itkin ja anoin monta kertaa vanhemmiltani ja siskoltani et näyttäisivät ne videot koska halusin kovasti nähä ne. Et se toisi kovasti rauhaa sydämeeni. Mut oli vastassa taas arvostelua, tuomitsemista ja tosiasioiden kieltämistä. Muistan silloin lukeneeni lehtiä ja ajatelleeni et kuinka mun tarina pitäis olla lehdessä ja et kuinka ne valheet videoissa pitäis kumota (se tyyppi kuulemma osasi jotenki muokkaa ne niin et mä tein niissä jotain mitä mä en oikeasti tehny). Elämä meni sitten niin että naapurit ja juoruilijapoika kavereineen sai seurata mua ihan rauhassa. Sitten kerran tapahtui vielä pelottavampi juttu..eräänä toukokuisena päivänä 2011(ysiluokka) en mennyt kouluun(äiti sano viel että mene)ja makasin sängyssäni kun kuulin kuinka naapurini yläkerrasta puhuivat minusta, kuulin sen, koska huoneeni ikkunani oli auki ja niin ehkä heidänkin.. Kuulin vähän ajan päästä kuinka sellainen robottimainen ääni toisti ajatuksiani ääneen ja pelkoni sai uutta puhtia. Se oli niiin pelottavaa ja siitä sai sit kunnon traumat kun enää ei uskaltanut myöhemmin ajatella mitään, koska naapurit nauroivat ja tuomitsi mua. Pelon takii kaikki maailman tyhmät/kauheat/tuhmat ajatukset nousi päähäni. Ennen sai pitää ajatukset yksityisinä muttei nyt enää. Hienoo kun ne näki minut seinän läpi mutta nyt vielä pystyivät kuunnella ajatuksiani jonkin laitteen avulla. Naapurini ja luokkalaista nauratti niin koska se oli niitten mielestä tosi hauskaa. Ja niin varmaan olikin, mutta mulle hirveen pelottavaa, koska ne taas nauroivat mulle ja maine meni ja välitin mitä ne ajatteli musta. Se luokkalainen joka nauroi, sen nimi alkaa A:lla. A sanoi mua kauheaksi ja hirveäksi. Naapureiden nimet en tiennyt. Se laite oli kuitenki vähän alkeellisen oloinen, et se ei toistanut tai pystynyt toistaa kaikkii ajatuksii ääneen(ajatukset tuli päällekkäin ja oli sellainen sekamelska), mut mä muistan ajatelleeni silloin jotain mitä mä en tehnyt jonka juoruilijapoika(nimi alkaa E:llä) sanoi joskus et mukamas mä tein, vaikken tehny, en muista enää mitä.. Mutta sen jälkeen kun ajattelin sitä luokkalainen A kuuli sen robottiäänen kautta, soitti E:lle (E oli koulussa)ja sano vihaisena et S(mä) ei tehny sitä et mitä se E valehteli sille. Vuokrassa kuulee joskus hyvin seinän läpi. En tiiä miksei A ollu sillo koulussa, iha ku se yövyi naapureitteni luona. Muttei se robottiääni kestänyt kauan. Peloissani ajattelin kaikenlaisia tyhmiä ja kauheita juttuja(en voinut sille mitään koska pelko)ja sit ne tuomitsi, arvosteli mua. Olin ihan paniikissa mutten kuitenkaan huutanut tai kirkunut. Olin siis ihan hiljaa mutta sydän tykytti koko ajan, oli pelottavaa ja yritin kontrolloida ajatuksiani vielä sen jälkeen kun en kuullut sitä robottiääntä enää, koska kuulin kuitenki naapureitteni reaktiot seinän läpi. Yritin olla ajattelematta tiettyjä tuhmia tai tyhmiä sanoja koska en tahtonut heidän nauravan ja tuomitsevan,ja sit kuulin heidän reaktionsa täydellisesti venttiilien kautta...Mut epäonnistuin moneen kertaan. Hirveen pelottavaa ja sit toistelin tiettyjä "turvallisii" sanoja mielessäni jottei mitään tuhmii tai tyhmii sanoja lipsahtais mieleen ja ne ei ehtis kuulla niitä. Eli siis on olemassa sellainen laite joka toistaa ajatuksesi ääneen. Ja sit sen jälkeen elin joka päivä hirveässä pelossa yrittäen kontrolloida ajatuksiani. JATKUU..

• SofiaaifoS

Otin usein pienet nokoset, koska kaikki oli niin pelottavaa ja halusin että se kaikki loppuisi. Yksi tuttava kans sanoi kerran että ihmiset menevät nukkumaan kun heitä pelottaa. Mutta herätessäni ajatustenlukeminen kuitenkin jatkui. Muistan ajatelleeni kesällä 2011 että se oli pahin kesä jonka olin kokenut. Pelon takia mulle oli myös vaikeampi olla kotona ja menin ulos niin paljon kuin mahdollista. Ulkona kukaan ei sentään stalkannut minua, mutta muistan kuinka ulos mennessäni mietin että mihin saakka he pystyvät lukemaan ajatuksiani. Mennessäni takaisin kotiin ja nähdessäni heidän ikkunansa olevan auki yritin kontrolloida ajatuksiani. Anoin mutsiani et pliis muutetaan pois täältä, mut se vastasi että meidän pitäis sitten vaihtaa jonkun kaa asuntoa ja ettei se onnistuis. En voinut mutsin päätökselle mitään, eikä se halunnut muuttaa. Eli kodista tuli mulle vankila. Viime vuonna näin Netflixistä Black Mirror sarjan 4 kauden episodin nimeltä Crocodile, joka muistutti kokemustani, jossa se lyhythiuksinen menestynyt nainen yritti olla ajattelematta/peittää hirveän salaisuutensa jottei paljastuisi. Jos he kerran pystyivät lukee ajatuksiani epäilin myös (v.2011) että ne pystyy myös näkemään mitä mä kuvittelen mielessäni, ja muistan silloin kuvitelleeni mielessäni teltan ettei tulis eräs nolo juttu mieleeni. Eli meidän targeted individualsien (ti's) elämä muistuttaa Black Mirrorsarjaa. Kannattaa katsoa. Mistäköhän ne sarjan ideat tulee? No, mutta palataan vuoteen 2011, silloin turhauduin ja sain hermoromahduksen. Silloin sain idean miten saada ehkä mutsin ja siskon näyttää ne videot mulle..itkin parkuen sitä ennen ja sit menin kertoo niille et näin videot (vaikken nähnyt yhtäkään) ja pyysin heidät näyttää ne mulle. Ja sit mun sisko katto hämmästyneenä mun äitiin päin ja sano sille:miten se löysi ne? Mut kyl ne sit myöhemmin tajus et valehtelin niille ja mutsi sano mulle et jos mä haluun mennä poliisille mul pitää olla todisteita ja eihän mul ollu. Itkiessäni siskoni viel puolusti yläkerran naapureita sanomalla et niillä on vauva et miten muka noita ihmisiä voi laittaa vankilaan. Ennen tätä kaikkea kun tajusin että mua stalkataan kotona, olin kerran istumassa myöhään tietokoneen äärellä kuin kuulin naapureitteni hihittelyä ja naurua, niin sen jälkeen kirjoitin googleen englanniksi 'machine that can see through wall' (suomennettuna laite joka näkee seinän läpi) koska ajattelin että oli ehkä olemassa sellainen laite, jonka avulla pystyi näkemään seinän läpi mutten löytänyt mitään ja sitten kuulin kuinka E (pääjuoruaja) sanoi tuon'machine that can see through wall' pelästyneenä ääneen, koska se tarkoitti sitä että hän tajusi että minä saatan tietää että hän stalkkaa. Eli ne näki heti mitä mä kirjoitin koneeseen. Miten mä kuulin hänen äänensä 1.koska asuttiin vuokrassa, ja vuokrassa kuuluu kaikki tosi hyvin (askeleet, puheet, yskiminen jne.) 2.Oli tosi myöhä, kaikki oli nukkumas, mä olin yksin hereillä kotona, ketään ei ollu mun ympärillä. 3.Yön takii kaikki hiljenee, joten toiset äänet kuuluu paremmin. Se oli yksi esimerkki niistä kokemuksista jotka todisti että mua stalkattiin kotona ollessani. Kerran koulusta tullessani (v.2011)kuulin naapureiden puhuvan ja sen puheen perusteella tajusin että ne eivät tajunneet että tulin kotiin, koska käyttivät sellaista laitetta jonka avulla pystyi kuulemaan toisesta asunnosta puhetta (ja mä en sanonut silloin mitään), ja sit muistan kuinka sen jälkeen kirjoitin punaisella tussilla vessapaperille (ajattelin silloin että kynästä tulee liikaa ääntä)viestin mutsille (en muista mitä), mutta kun mutsi tuli kotiin, näytin sen vessapaperin ja hyssyttelin sille ettei sanoisi mitään ääneen muuten ne saa selville et oon kotona. Nyt muistan vielä sellaisenkin hetken kuinka istuin keittiönpöydän ääressä pikkuveljen kanssa (ysiluokka, ei ollut koulua, en tiennyt että naapurit näkee mut toisesta asunnosta) ja olin vihainen E:lle juoruamisesta ja sanoin sen ääneen että kuinka toivoin että hänellä olisi päiväkirja jota voisin lukea ja kertoa kaikille millainen hän oli ihmisenä. Ja sitten paljon myöhemmin kuulen koulussa hänen puhuvan videosta jossa sanon haluavani lukea yhden Rosa(nimi muutettu) nimisen tytön päiväkirjaa. R (ei mun luokalla) oli yksi hänen kavereista jolle E juoruili. Eli hän laittoi Rosa nimen omansa tilalle, laittaakseen mut huonoon valoon. Videoita voidaan muokata tosi uskottavasti, tässä esimerkki uutisista https://www.is.fi/digitoday/art-2000005487507.html Klikatkaa sinisellä olevaa Motherboard sanaa niin näette. Sitten kuulin koulussa kuinka yks mun luokkalainen puhui videosta jossa mä kävin ulosteella, kuinka sen jälkeen kun pyyhin itseäni haistoin pitkään ulostettani. Luokkalainen ihmettelikin vielä että eikö ole ilmiselvää että miltä se uloste oikein haisee. Muistan, että pyyhittyäni itseäni ihmettelin ulosteessani olevaa porkkanapalaa, mutten edes haistanut sitä poskiontelon polyypin takia, joka myöhemmin poistettiin leikkauksessa. Eli ton tyyppisiä videoita. JATKUU..

• ihmettelen.käytöstä
        SofiaaifoS kirjoitti:

Otin usein pienet nokoset, koska kaikki oli niin pelottavaa ja halusin että se kaikki loppuisi. Yksi tuttava kans sanoi kerran että ihmiset menevät nukkumaan kun heitä pelottaa. Mutta herätessäni ajatustenlukeminen kuitenkin jatkui. Muistan ajatelleeni kesällä 2011 että se oli pahin kesä jonka olin kokenut. Pelon takia mulle oli myös vaikeampi olla kotona ja menin ulos niin paljon kuin mahdollista. Ulkona kukaan ei sentään stalkannut minua, mutta muistan kuinka ulos mennessäni mietin että mihin saakka he pystyvät lukemaan ajatuksiani. Mennessäni takaisin kotiin ja nähdessäni heidän ikkunansa olevan auki yritin kontrolloida ajatuksiani. Anoin mutsiani et pliis muutetaan pois täältä, mut se vastasi että meidän pitäis sitten vaihtaa jonkun kaa asuntoa ja ettei se onnistuis. En voinut mutsin päätökselle mitään, eikä se halunnut muuttaa. Eli kodista tuli mulle vankila. Viime vuonna näin Netflixistä Black Mirror sarjan 4 kauden episodin nimeltä Crocodile, joka muistutti kokemustani, jossa se lyhythiuksinen menestynyt nainen yritti olla ajattelematta/peittää hirveän salaisuutensa jottei paljastuisi. Jos he kerran pystyivät lukee ajatuksiani epäilin myös (v.2011) että ne pystyy myös näkemään mitä mä kuvittelen mielessäni, ja muistan silloin kuvitelleeni mielessäni teltan ettei tulis eräs nolo juttu mieleeni. Eli meidän targeted individualsien (ti's) elämä muistuttaa Black Mirrorsarjaa. Kannattaa katsoa. Mistäköhän ne sarjan ideat tulee? No, mutta palataan vuoteen 2011, silloin turhauduin ja sain hermoromahduksen. Silloin sain idean miten saada ehkä mutsin ja siskon näyttää ne videot mulle..itkin parkuen sitä ennen ja sit menin kertoo niille et näin videot (vaikken nähnyt yhtäkään) ja pyysin heidät näyttää ne mulle. Ja sit mun sisko katto hämmästyneenä mun äitiin päin ja sano sille:miten se löysi ne? Mut kyl ne sit myöhemmin tajus et valehtelin niille ja mutsi sano mulle et jos mä haluun mennä poliisille mul pitää olla todisteita ja eihän mul ollu. Itkiessäni siskoni viel puolusti yläkerran naapureita sanomalla et niillä on vauva et miten muka noita ihmisiä voi laittaa vankilaan. Ennen tätä kaikkea kun tajusin että mua stalkataan kotona, olin kerran istumassa myöhään tietokoneen äärellä kuin kuulin naapureitteni hihittelyä ja naurua, niin sen jälkeen kirjoitin googleen englanniksi 'machine that can see through wall' (suomennettuna laite joka näkee seinän läpi) koska ajattelin että oli ehkä olemassa sellainen laite, jonka avulla pystyi näkemään seinän läpi mutten löytänyt mitään ja sitten kuulin kuinka E (pääjuoruaja) sanoi tuon'machine that can see through wall' pelästyneenä ääneen, koska se tarkoitti sitä että hän tajusi että minä saatan tietää että hän stalkkaa. Eli ne näki heti mitä mä kirjoitin koneeseen. Miten mä kuulin hänen äänensä 1.koska asuttiin vuokrassa, ja vuokrassa kuuluu kaikki tosi hyvin (askeleet, puheet, yskiminen jne.) 2.Oli tosi myöhä, kaikki oli nukkumas, mä olin yksin hereillä kotona, ketään ei ollu mun ympärillä. 3.Yön takii kaikki hiljenee, joten toiset äänet kuuluu paremmin. Se oli yksi esimerkki niistä kokemuksista jotka todisti että mua stalkattiin kotona ollessani. Kerran koulusta tullessani (v.2011)kuulin naapureiden puhuvan ja sen puheen perusteella tajusin että ne eivät tajunneet että tulin kotiin, koska käyttivät sellaista laitetta jonka avulla pystyi kuulemaan toisesta asunnosta puhetta (ja mä en sanonut silloin mitään), ja sit muistan kuinka sen jälkeen kirjoitin punaisella tussilla vessapaperille (ajattelin silloin että kynästä tulee liikaa ääntä)viestin mutsille (en muista mitä), mutta kun mutsi tuli kotiin, näytin sen vessapaperin ja hyssyttelin sille ettei sanoisi mitään ääneen muuten ne saa selville et oon kotona. Nyt muistan vielä sellaisenkin hetken kuinka istuin keittiönpöydän ääressä pikkuveljen kanssa (ysiluokka, ei ollut koulua, en tiennyt että naapurit näkee mut toisesta asunnosta) ja olin vihainen E:lle juoruamisesta ja sanoin sen ääneen että kuinka toivoin että hänellä olisi päiväkirja jota voisin lukea ja kertoa kaikille millainen hän oli ihmisenä. Ja sitten paljon myöhemmin kuulen koulussa hänen puhuvan videosta jossa sanon haluavani lukea yhden Rosa(nimi muutettu) nimisen tytön päiväkirjaa. R (ei mun luokalla) oli yksi hänen kavereista jolle E juoruili. Eli hän laittoi Rosa nimen omansa tilalle, laittaakseen mut huonoon valoon. Videoita voidaan muokata tosi uskottavasti, tässä esimerkki uutisista https://www.is.fi/digitoday/art-2000005487507.html Klikatkaa sinisellä olevaa Motherboard sanaa niin näette. Sitten kuulin koulussa kuinka yks mun luokkalainen puhui videosta jossa mä kävin ulosteella, kuinka sen jälkeen kun pyyhin itseäni haistoin pitkään ulostettani. Luokkalainen ihmettelikin vielä että eikö ole ilmiselvää että miltä se uloste oikein haisee. Muistan, että pyyhittyäni itseäni ihmettelin ulosteessani olevaa porkkanapalaa, mutten edes haistanut sitä poskiontelon polyypin takia, joka myöhemmin poistettiin leikkauksessa. Eli ton tyyppisiä videoita. JATKUU..

Miten ihmeessä äitisi ja sisaresi kohtelevat sinua noin? Eivätkö he rakasta sinua?

• Kylmä_totuus

Eivät ainakaan vieneet ajoissa hoitoon.

• ihmettelen.käytöstä
        Kylmä_totuus kirjoitti:

Tarkoitan että salaavat häneltä häntä koskevia asioita, joista voisi muuten tehdä rikosilmoituksen.

• riittääjo
        Kylmä_totuus kirjoitti:

Voisiko gang stalking-uhrien halveeraamisen jo lopettaa? Kohtaamme paskaa jo ihan omasta takaa ilman minkään typerän ja aivottoman idiootin vähättelyä. Jos ei ymmärrä asiasta mitään, on parempi pysytellä hiljaa. Ette trollit kykene vaientamaan organisoidun joukkovainonnan uhreja, tapauksia ilmestyy koko ajan lisää ja lisää. Vituttaako?

• ollaankuineioltaisikaan

Työnantajain(onko heitä olemassa?)osia ei ole kadehtiminen tulevaisuuden suhteen.
      "Paineet viilata aktiivimallia kasvavat: ”Miten suhtautua aktiiviseen työnhakijaan, joka ei kuitenkaan pääse haastatteluihin?”-"
      "”Niissä kehysneuvotteluissa ei ole niin paljoa riideltävää, koska ei ole mitään jaettavaa. Sillä ei ole sen tähden mitään tekemistä tämän kanssa.”-"
      Maailman kingin oletetaan olevan näkyvissä kutsumanimellä stalking.

• Tarvitsettietoja

Olet joutunut stalkkauksen kohteeksi. Katso voice morphing -tekniikat, ja huomaat, että osa ihmisten puheista vääristellään. Sinulle voidaan lähettää videoita, unia, kuvia ja kaikkea muutakin päähäsi. Olet ehkä psykotronisten aseiden uhri. Siihen auttaa myös jos olet lääkkeiden käyttäjä, he kaasuvalottavat uhrin esim. vainoharhaisuuden tai muun vastaavan psykoosi- tai masennusdiagnoosin uhriksi. Silloin on helpompi murtaa ihmisen mieli ja tehdä mitä tahansa ihmiselle. Ihmisen mielestä voidaan pyyhkia pois tapahtumia. Katso tiedot MKULTRA ja V2K sekä muut tekniset tiedot. Mutta kaikki toiminta on erittäin suunnitelmallista. Alussa kukaan ei tajua ottaa todisteita. Hae tietoja ulkomaisista lähteistä ja kaikkialta.

• PysyYhdessäKetjussa

Miksi aloitat samasta asiasta useita ketjuja?

Mikset osaa kunnollista kappaleenjakoa?

Onko tämä kirjoittaja edes tuo alkuperäinen kiusattu, vai onko spammaaja joku toinen joka haluaa jatkaa kiusausta kirjoittaen kiusatun nimissä?

• SofiaaifoS

Koska se aiempi ketju poistetiin, en tiiä miksi
        Koska haluan mahduttaa kaiken yhteen

• TekstinUlkoasu
        SofiaaifoS kirjoitti:

Koska se aiempi ketju poistetiin, en tiiä miksi
        Koska haluan mahduttaa kaiken yhteen

Kappalejaolla ja jäsentelyllä tekstistä tekisi luettavampaa.

Mutta jos se ei ole tärkeää niin voin jättää lukematta.

• hyväksyihminen

Aloittaja mainitsi jossain kohtaa tekstissään että oli koulussa huono äidinkielessä. Itse asiahan on kuitenkin tärkeämpi kuin oikeinkirjoitus.

• päiväkerrallaankin

Materiaalitutkan avulla näkee missä ihminen on asunnossa. Kaikkeen seuraamiseen löytyy välineet ja konstit. Se on meidän stalkattujen arkipäivää, joka hetki on tiedossa, samoin kehon toiminta, ja muut henkilökohtaiset jutut. Ikävintä on häirintä normaaleissa puhelin - ja tietokoneasioissa. Enterin -viive on normaalia, tai et voi vastata puhelimeen tai viestit eivät lähde, ne viivästytetään. Mutta kaiken kanssa oppii elämään. Sähkölaitteista vain heikkovirtaisia pystyy enempi häiritsemään. Joillakin on autoihin kohdistettu pahoja virtapiikkejä. Ne voivat polttaa sulakkeet ja saada muuta aikaiseksi. Vaarallista toimintaa on tehty liikenteessä myös minulle. Mutta kaikki on jonkin suuremman kädessä!

• mikäsuurempikäsi

Kaikki on jotakin verrattuna johonkin. On meillä kuitenkin helpompaa kuin Syyrian väestöllä.

• lisääinformaatioa

Ihmisiä voidaan skannata, jotta nähdään kehon heikot kohdat, kuten nivelrikko tai sydänvika, syke ja muut (materiaalitutka ja kaltaiset laitteet) ohikulkevasta ihmisestä, voidaan lukea ns. terveystiedot.

Muistin pyyhkiminen on tärkeää, jos ihminen saadaan ajettua tekemään rikollista tai vastoin omaa tahtoaan mm. henkirikoksia. Siksi ihminen ei tiedä, miksi hän teki jotain rikollista. Tästä löytyy useita esimerkkejä jopa Suomestakin, joissa on mahdollisesti tehty tätä häirintää?! Todisteita ei löydy jälkikäteen, jos henkilö ei ole kertonut mm. äänistä tai käskyistä tai kirjoittanut niitä mihinkään. Tämä toimii psykotronisten aseiden avulla ja mielenterveyteen liittyvien lääkkeiden avulla (S. Utria).

Kaikesta häirinnästä löytyy laajasti tietoja. Miten ihmiselle lähetetään puhetta ja muutetaan jopa aivosähkökäyriä, voidaan siirtää aivoista aivoihin. Muuttaa ihminen itsetuhoiseksi. Se ohjelma istutettiin minuunkin, ja kesti monta kuukautta, oli jo valmis suunnitelma, poltin ja viiltelin itsenäni, itsetuhoisuusvaihe! (Suvi ja Seinäjoki esimerkkejä siitä).

Tärkeää on lääkesähkön käytön tietäminen, biologian perusteet, kemiallisten ja fyysisten reaktioiden ymmärtäminen solutasolla. Ihmisen elimistö johtaa sähköä, kaikki elimistön kanavat ovat käytössä, hermopisteet, pistoskohdat, haavat, leikkaukset, jopa hikikanavat. Eli kivun tuottamiseen löytyy tiedot, heikot sähköpiikit, kuumat neulat, ihon alla ryömivät polttavat kiteet, solun nesteiden kuumentuminen mm. korvissa, silmissä jne.

Kaikkien mahdollisuuksien ymmärtäminen vaatii vuosikausia. Valo, ääni, haju, maku, liike, tai mikä tahansa aisti voidaan saada aistimaan virheellisesti! Ihminen herkistyy helpommin, jos on allergiasairauksia, monikemikaaliyliherkkyys, sähköallergia tai muu sensitiivisyys kehossa. Kehon oma heikkous on hyvä peruste häirinnälle!

• ÄläEläHarhoissa

Kirjoituksesi on ikävä esimerkki siitä kuinka moni mielenterveysongelmainen jää ilman apua, kun edes oma perhe ei halua myöntää että lapsi on sairas ja tarvitsee hoitoa.

Kuvaamasi kuvitelmat ovat ihan klassinen esimerkki nuorella iällä puhjenneesta paranoidista skitsofreniasta. Kai olet käynyt lääkärillä?

• Siili69

Samanlaista kokemusta tai tunteita herätti oma kokemukseni, luullessani minua vakoiltavan ja seurattavan. Itse ajattelin, että eri elektronisten laitteiden välityksellä minua videokuvattiin ja nauhoitettiin ääntä. Kuten tabletti, modeemi ja ajattelin, että jonnekin on ehkä piilotettu kameroita. Juuri tuo kokemus siitä, että etsitään toisen heikkouksia ja noloja ja tyhmiä pätkiä on tuttua. Ja samalla lailla sitten kotona meinaa tulla hulluksi, kun tuntee olevansa koko ajan tarkkailun alaisena.
        Tosin itse en kuullut mitään ääniä tai kuvitellut, että seinän läpi näkee. Muuten sama tuskaisuus perheen kanssa, kun tulee konflikteja asian suhteen.
        Eli minulla diagnosoitiin myöhemmin paranoidinen skitsofrenia. Nyt on lääkkeet eikä enää kuvittele olevansa vainottu. Suosittelen sinuakin hakeutumaan psykiatriseen hoitoon ja hommaamaan lääkkeet, ne voivat auttaa.

Seinien läpi ei oikeasti nää eikä pysty kuvaamaan. Ilmeisesti kuulet myös ääniä. Ne eivät todennäköisesti ole ulkopuolisia juttuja vaan pääsisisäisiä asioita. Helposti voi kuvitella asioiden liittyvän omaan itseensä tai kuulla väärin tai kuvitella toisten sanoja muuksi.

• JotainIhanMuuta

Kyse VOI OLLA paranoidisesta skitsofreniasta tai aloittaja todella on yhteisövainoamisen uhri. Häirintäprotokollaan sisältyy erilaisia psykologisen häirinnän muotoja, mm. luomalla skitsofreenisia ja surrealistisia skenaarioita kohteen läheisyydessä saaden hänet epäilemään omaa mielenterveyttään ja kuulostamaan hullulta, jos hän mainitsee tästä häirinnästä ja vainoamisesta muille ihmisille. Itse tiedän tasan tarkkaan, etten kärsi skitsofreniasta. Tiedän ihmisiä joilla tämä sairaus on ja voin sanoa, että he ovat ihan eri pisteessä fyysisesti ja henkisesti. Kyseessä siis vakava sairaus, jota ei tulisi diagnosoida heppoisin perustein. Gang stalking-vainoamisen uhri saadaan helposti vaikuttamaan skitsofreeniseltä tai psykoottiselta, sillä tämä häirintä toteutetaan mitä uskomattomimmilla ja absurdeimmilla tavoilla. Voin kuvitella, miltä gang stalking-vainon uhrien kertomukset kuulostavat muiden ihmisten korviin. Yleensä tätä asiaa yritetään selittää vainoharhaisuudella, mutta kuinka on edes mahdollista, että kirjaimellisesti miljoonat ihmiset ympäri maailmaa kokisivat täysin identtisiä harhoja? Gang stalkingiin kuuluu ihan eksaktit häirintämetodit, kuten melusaasteen tuottaminen kohteen lähettyvillä. Ei ole mitenkään mahdollista, että kaikki skitsofrenian uhrit kykenisivät koherentisti ilmaisemaan kuinka heitä häiritään, ja että nämä kertomukset olisivat kuvailuiltaan hyvin samankaltaisia.

• Luciferian

"että eri elektronisten laitteiden välityksellä minua videokuvattiin ja nauhoitettiin ääntä. "

Minullakin oli sellainen tunne, että nauhoitettiin ääntä. Se tunne alkoi jo pikkulapsena, en itse tajunnut vain mennä asian johdosta psykiatriseen hoitoon. Katsoppas, kun "kaverini" kyseli aina kaiken maailman typeriä juttuja minulta. Minä sitten tietenkin vastailin niihin kaikkitietävästi - kaverini kysyi lisää kysymyksiä - ja minä vastailin uudestaan. Sitten kyselytuokiota seuraavana päivänä hän kutsui minut uudestaan luokseen kyläilemään, tällä kertaa hän oli pyytänyt muitakin lapsia paikalle ja hän soitti nauhoja läpi kaikkien kuullen ja nauroi jutuilleni - julistaen kuinka tyhmä minä olen. Tämä tapahtui useita kertoja, koska kuitenkin olimme kavereita ja leikimme paljon yhdessä.

Se on sangen yleistä, että joku nauhoittaa toisen puheet tai kuvataan toista kännykällä. Sitä tapahtuu. Joistain ihmisistä on kivaa nolata joku suuremman yleisön silmissä. Lääkkeet eivät lopeta nauhoittamista tai kuvaamista. Kerrankin joku hulluja puhuva äkäpussi tuli minulle kovaäänisesti raivoamaan ja kun yritin rauhoitella häntä puhumalla järkeä: otti hän kännykän ja alkoi kuvaamaan minua.

Joillekin nämä asiat vain ovat totta, toisille taas eivät. Joillekin tapahtuu, jotkut luulevat tapahtuvan.

• PuhutEriAsiasta

Tuossahan on kyseessä täysin eri asia.

Mielisairaat kuvittelee että hehkulampusta lähtien laitteet on juuri olemassa heidän kuvaamista ja nauhoittamista varten.

SInun tapauksessa nauhoitus oli normaali nauhoitin ja mikrofoni; ei leivänpaahdin tai muu semmoinen.

Ymmärrätkö edes eron?

• mistä.tiedät

Mistä tiedät että lääkkeet eivät lopeta nauhoittamista tai kuvaamista? Onko niitä kokeiltu? Nimittäin sille joka nauhoittaa. Mutenhan ne eivät sitä voikaan lopettaa.

• Seksuaalinenhäirintä

Liittyikö juttuihin myös genitaalialueille aiheutetut tuntemukset. Ite olen tuon kaltaisen rikoksen/elektronisen häirinnän uhri. Monenlaisiin tuntemuksiin liittyy myös stimulaatiot genitaalialueille. Osa niistä voi tuntua siltä kuin se olisi jonkun toisen henkilön kokema hermotuntemus joka on kuitenkin siirretty minuun.

• Luciferian

"Tuossahan on kyseessä täysin eri asia.

Mielisairaat kuvittelee että hehkulampusta lähtien laitteet on juuri olemassa heidän kuvaamista ja nauhoittamista varten.

SInun tapauksessa nauhoitus oli normaali nauhoitin ja mikrofoni; ei leivänpaahdin tai muu semmoinen.

Ymmärrätkö edes eron? "

Niinhän minä sanoin, joillekin tapahtuu ja jotkut luulevat tapahtuvan. Siitä juuri gang stalkingissa on kyse - oikeat gang stalking tapaukset dissataan epätosina juuri tuollaisten omituisten tarinoiden johdosta. Oikeaa gang stalkingia tapahtuu ja se on alkanut monilla niin kovin nuorena. Monella ihmisellä taasen on oikeita mielenterveysongelmia, ja he kuvittelevat olevansa gang stalkattuja - siitä seuraa se, että moni mieltää kaikki rikokset ihmisyyttä kohtaan harhaisten ihmisten jorinoiksi.

Toisaalta gang stalkereiden tarkoituksena on juuri uskotella uhreille kaikkia höpöjä ja vakuuttaa heille höpöjen paikkansa pitävyys. Siitä seuraa väistämättä se, että moni todella saattaa luulla, että CIA tai ilkeä salaseura vainoaa heitä vain tärvelläkseen kaiken heidän elämässään. Ja käyttää tähän tarkoitukseen mitä kummallisimpia laitteita - ei tarvitse mennä muuta kuin kirjoittaa hakusana gang stalking tactics ja avot mitä kummallisimpia laitteita ja taktiikoita ilmaantuu näyttöruudelle. Moni uhri huomaa meteli- ja mimikointikampajan olevan täysin samanlaisia kuin heillä - jotkut saattavat tehdä päätelmän: kaikki nämä kummalliset kiusaamislaitteet ja CIA ovat näin ollen myöskin totta kohdallani. Omituisinta gang stalkingissa on se tapa toimia, tuntuu, että siinä on mukana pahimpia koulu- ja työpaikkakiusaajia - joten osa gang stalking tapauksista luokitellaan vain em. tapauksiksi. Itse uskon gang stalkereiden olevan kultti, joka värvää muun muassa em. ihmisiä jäsenikseen.

• kultti.olet.itse

Se että naapurin sekopää nauhoittelee jotain kun juttelet sen kanssa ei ole gs:ää, se on vain yhden pienen mielipuolen tekonen.

Et todellakaan ymmärrä eroa.

Katso sanakirjasta kohdasta "gang" mitä se tarkoittaa.

• uudetstalkkerit

Viimeisen viikon ajan on ollut päiväsaikaan uusia stalkkereita, jotka kävelevät ikkunani alta nurmikolla, kun psyykkisesti terveet noudattavat sääntöä "nurmikolle astuminen kielletty" kyseisellä piha-alueella.

• Luciferian

"Mistä tiedät että lääkkeet eivät lopeta nauhoittamista tai kuvaamista? Onko niitä kokeiltu? Nimittäin sille joka nauhoittaa. Mutenhan ne eivät sitä voikaan lopettaa."

Niin, ihminen ei juurikaan muutu vuosien varrella.

• Luciferian

Hupsista keikkaa, pyyhin vahingossa nettiin sanan pois kirjoituksestani. Jokainen varmaan osaa kuitenkin sijoittaa sen oikeaan paikkaan, vai osaako? " mennä muuta kuin kirjoittaa hakusana gang stalking tactics"

• Luciferian

"kuin se olisi jonkun toisen henkilön kokema hermotuntemus joka on kuitenkin siirretty minuun. "

Esimerkiksi tunteet tarttuvat ryhmässä helposti, kun esim. olet katsomassa kavereittesi kanssa korisottelua huomaat itsekin pian hurraavasi muitten mukana, vaikket itse pelistä pitäisikään. Sama reaktio tapahtuu, kun huomaa jonkun ikään onnettomuuden - moni tuntee yhteyden uhriin ja kokee tunnetasolla voimakkaasti tapahtuneen. Osalle tällainen tapahtuma saattaa tuoda jopa fyysisiä tuntemuksia.

• terveystietoja

Olemassa oleva teknologiaa voi lukea Tulevaisuusvaliokunnan julkaisuista, siellä on kaikki tekniikat jo kaikkiin häirintöihin olemassa!

"Ihmisen fysiologian mittaamiseen tarkoitetut henkilökohtaiset laitteet kehittyvät ja yleistyvät nopeasti. Applen iPhoneen saa lisälaitteina muun muassa mikroskoopin, silmän verkkokalvon tai korvan tärykalvon kuvaukseen sopivan kuvauspään, sydänkäyrien mittaukseen tarkoitetun EKG:n ja useita muita mittalaitteita. Osa näistä on jo USA:n lääkintäviranomaisen hyväksymiä. Laitteet on osittain tarkoitettu terveydenhuollon ammattilaisten kenttäkäyttöön, mutta lähinnä kuluttajien oman terveydentilan seurantaan.

Ihoon tai piilolinssiin on jo kiinnitetty glukoosisensoreita ja hemoglobiinitaso kyetään mittaamaan silmäluomen kännykkäkuvasta. Erittäin edulliset HIV- ja syfilistestit tulevat markkinoille kännyköiden lisälaitteina.

Tricorder X-Prize on kannettava laite, jonka tavoitteena on tunnistaa luotettavasti 16 tautia maallikon käyttämänä. Vuonna 2020 potilas voinee luotettavasti tunnistaa monet sairaudet ja tautitilat itse kotona."

"Materiaalitutkalla on mahdollista päätellä aineen koostumus. Halvin kaupallinen materiaalitutka SCIO on esimerkiksi erottanut alkuperäislääkkeen kopiosta. VTT on kehittänyt vastaavaa tekniikkaa Suomessakin. Infrapuna-alueella molekyylien tunnistaminen perustuu heijastuvan säteilyn "sormenjälkeen". Useita muita aaltoalueita tutkitaan. Terahertsitaajuuksilla tunnistus on tarkempaa ja nyt voidaan jopa muodostaa kuva molekyylirakenteesta.

Suomessa tutkitaan materiaalitutkan sovelluksia myös sotilaskäytössä. Esimerkiksi maastokankaat erottuvat muusta maastosta.

Wifi-taajuuden heijastuksia mittaamalla voidaan seurata liikkuvia ihmisiä ja muita objekteja seinien läpi ja esimerkiksi mitata heidän pulssinsa. Materiaalitutkan avulla voidaan myös tutkia verta ja muita kudosnäytteitä sekä korvata suuri joukko kemiallisia analyysimenetelmiä. Monet testit voidaan suorittaa ohikulkevasta ihmisestä tämän huomaamatta. Diabeetikko pystyy pian skannaamaan ruokansa ja mittaamaan sen sisältämät hiilihydraatit."

• SofiaaifoS

Pitäisi keksiä joku juttu tai laite jonka avulla JOKAINEN ihminen maan päällä pystyisi varmistamaan ettei häntä vainota tai testata elektronisilla laitteilla. Sen pitäisi olla jokaisen oikeus.

• kaupasta.saa

Laite tunnetaan nimellä "säteilymittari"; mutta ei se auttaisi koska kun harhat sanoo että kohdennettua säteilyä tulee ovista ja ikkunoista, puhumattakaan seinän ja katon kautta niin ei siinä mikään mittari riitä todistamaan ettei säteilyä ole kuin "uhrin" päässä.

Ymmärräthän tuon lisäksi että se "mikroaaltosäteily" 2.4Ghz mitä pystyisit mittaamaan ei ole kohdennettua säteilyä, se on naapurin Wifi-verkko. Suurella tädennäköisyydellä myös oma wifi verkkosi. Lisäksi tulee tv ja matkapuhelinverkot jotka toimii eri taajuuksilla, niitäkään ei kohdisteta sinuun, eivätkä ne ole olemassa jotta sinua kiusattaisiin.

Jos tuollaisia säteilyjä et voi sietää (mahdollista että sille jotkut herkistyvät) ainut keino on muuttaa joko kauas mastoista; tai sitten rakentaa huoneistoosi suojaseinät. Sellaisen rakentaminen on kohtuu triviaalia.

• yrittäävedättää

verkkokaupasta ja muuten mustista kaupoista sellaisia häirintälaitteta kuin DEW = directed energy weapon = kohdistettu energia ase. - Viranomaisey saavat tietenkin laillisesti.

Mittaaminen on vaikeaa ja laittet kalliita ja vaikeasti saatavia. Pitäisi olla joka lähtöön oma mittari. Kohteena on myös ammatti-ihmisiä ja pitkään asiaan paneuneita. Ei onnistu heiltäkään mittaminen em.syistä.

Älä usko noihin "kaupasta saa" höpinoihn.

• kysyyjavastataan

Taitaa tämä toiveen esittäjä itse olla täällä vedättämässä.

• kaupasta.todella.saa
        yrittäävedättää kirjoitti:

verkkokaupasta ja muuten mustista kaupoista sellaisia häirintälaitteta kuin DEW = directed energy weapon = kohdistettu energia ase. - Viranomaisey saavat tietenkin laillisesti.

Mittaaminen on vaikeaa ja laittet kalliita ja vaikeasti saatavia. Pitäisi olla joka lähtöön oma mittari. Kohteena on myös ammatti-ihmisiä ja pitkään asiaan paneuneita. Ei onnistu heiltäkään mittaminen em.syistä.

Älä usko noihin "kaupasta saa" höpinoihn.

Ainut säteily jota ei saa mitattua on harha-säteily.

Todellinen säteily on aina mitattavissa; kaikissa tilanteissa.

Kaiken muun säteilyn saa mitattua; en missään kohdassa maininnut että se mittarin ostaminen olisi kenties halpaa. Mutta koska säteilytettävät puhuvat yleisesti "mikroaaltosäteilystä", se helpottaa mittalaitteen hankintaa merkittävästi.

Tuon nimikkeen alla oleva säteilyn tulee olla 300MHz ja 300GHz välissä.

Äkkiä Googlettelin ja erilaisia mittareita jotka mittaavat tuon aaltovälin taajuuksia on saatavilla kohtuullisen helposti, hinnat vaihtelee parista kympistä tonniin tms (USD). Kaikki eivät kata koko aaltoaluetta jotenka mittareita saattaa joutua ostamaan muutaman kattaakseen koko mikroaaltoalueen.

Ei tää ole niin vaikeaa?

• älkääuskokotrolleja

Tämän viestin "kaupasta saa" kirjoittaja on trolli, joka höpinöillään yrittää saada ihmiset uskomaan, että ovat hulluja.

Voisin ladata tiskiin faktaa, joka tekisi nuokin höpinät höpinöiksi, mutta en viitsi käyttää aikaa trollln kanssa todisteluun.

• todisteilla.julki
        älkääuskokotrolleja kirjoitti:

Tämän viestin "kaupasta saa" kirjoittaja on trolli, joka höpinöillään yrittää saada ihmiset uskomaan, että ovat hulluja.

Voisin ladata tiskiin faktaa, joka tekisi nuokin höpinät höpinöiksi, mutta en viitsi käyttää aikaa trollln kanssa todisteluun.

Olet väärässä, koitan auttaa.

Jos kaupasta hakee mittarin, ja sillä mittaa kämpästään sellaista säteilyä joka sinne ei kuulu, KUKAAN, mukaanlukien VIRANOMAINEN, ei voi sanoa sinua hulluksi kun ilmoitat asian päivälehden etusivulla mittaustulosten kera.

Eikö tämä ole tavoite?

Itse olet gs-jahtaaja trolli joka pelkää että joku oikeasti saisi todistettua säteilyn todelliseksi.

• tiedonlähteille

Höhpöh

Teille, jotka haluatte hyviä linkejä tietolähteisin, liittykää peacepinkiin Sieltä saa. Voi liittyä nimimekillä.

• ainahäiritään
        tiedonlähteille kirjoitti:

Höhpöh

Teille, jotka haluatte hyviä linkejä tietolähteisin, liittykää peacepinkiin Sieltä saa. Voi liittyä nimimekillä.

Peacepink on troijan hevonen jonka avulla kohdennetaan häirintää. Liityttyäni ja kerrottua tarinani häirintä moninkertaistui; ja asiat mitkä mainitsin peacepinkissä alkoi tulemaan vastaan arkielämässä; vastaantulija saattoi kommentoida jotain siellä kirjoittamaani.

• rohkeastisinne

Suomi-ryhmässäkin on stalkkereita. Kaiken, mitä sinne olen kirjoittanut, stalkkerit tietävät.
        Niinhän ne tietää kaiken, mitä suomi24:äänkin kirjoittaa.

Ei kannata kirjoittaa kokemuksiaan. Kannattaa vain kysyä, sen verran kertoa,että muut tajuavat. minkälaiseen tilanteeseen/asiaan tarvitsisi tietoja

Olen kirjoittanut sinne sellaista, mitä suomi24 ei hyväksyisi, mutta haluaisin ihmisten tietävän.

Nyt voisi kysyä vaikka mittaamisista.

Minulla on peacepinkistä hyödyllisiä kokemuksia ja kauheita kokemuksia. Olen välillä pitänyt taukoa.

Kun on varovainen, hyödyn puolelle jää.

Siellä on myös satoja sivuja aikaisempia viestejä luettavissa. - Ja kaikki muu ulkomaan kielinen tarjonta.

• jokohannousis

Voihan sit äensin vain katsella ja seurata ilman, että kirjoittaa itse mitään.

• Anonyymi
        kaupasta.todella.saa kirjoitti:

Ainut säteily jota ei saa mitattua on harha-säteily.

Todellinen säteily on aina mitattavissa; kaikissa tilanteissa.

Kaiken muun säteilyn saa mitattua; en missään kohdassa maininnut että se mittarin ostaminen olisi kenties halpaa. Mutta koska säteilytettävät puhuvat yleisesti "mikroaaltosäteilystä", se helpottaa mittalaitteen hankintaa merkittävästi.

Tuon nimikkeen alla oleva säteilyn tulee olla 300MHz ja 300GHz välissä.

Äkkiä Googlettelin ja erilaisia mittareita jotka mittaavat tuon aaltovälin taajuuksia on saatavilla kohtuullisen helposti, hinnat vaihtelee parista kympistä tonniin tms (USD). Kaikki eivät kata koko aaltoaluetta jotenka mittareita saattaa joutua ostamaan muutaman kattaakseen koko mikroaaltoalueen.

Ei tää ole niin vaikeaa?

Mittarit jotka havaitsee kymmenien megahertsien taajuuksia, maksaa tuhansia euroja, niitä ei todellakaan voi ostaa joku keskiverto ihminen, saati sitten pienituloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mittarit jotka havaitsee kymmenien megahertsien taajuuksia, maksaa tuhansia euroja, niitä ei todellakaan voi ostaa joku keskiverto ihminen, saati sitten pienituloinen.

*gigahertsien (GHz)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joukkorahoitus on keksitty.

Jos vainottuja tosiaan on niin paljon kuin väitetään niin kyllä siinä helposti saa yhden mittarin ostettua.

Vaikka en itse koe saavani säteilyä (pyynnöistä huolimatta) voin jopa osallistua tuollaiseen sillä ehdolla että kaikki mittaustulokset tehdään julkisiksi.

Jos lotossa koskaan voitan ostan sen mittarin teille maksaen sen kokonaan.

Sopiiko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joukkorahoitus on keksitty.

Jos vainottuja tosiaan on niin paljon kuin väitetään niin kyllä siinä helposti saa yhden mittarin ostettua.

Vaikka en itse koe saavani säteilyä (pyynnöistä huolimatta) voin jopa osallistua tuollaiseen sillä ehdolla että kaikki mittaustulokset tehdään julkisiksi.

Jos lotossa koskaan voitan ostan sen mittarin teille maksaen sen kokonaan.

Sopiiko?

Ehkä joukkorahoitus voi joskus onnistua, mutta järjestäytyneiden uhrien porukka on vielä sen verran pieni, että ei ole tällä hetkellä mahdollinen. Uhreja on kyllä paljon ja monet käy uhrien kokoontumisissa, mutta henkilöitä jotka ajaa uhrien asiaa aktiivisesti, on pienehkö porukka, jossa moni on työtön ja vähävarainen.

Itse mittauksiin tuo haastetta se, että säteilytys on helppo keskeyttää siksi ajaksi, kun jonkun yhden tietyn uhrin asunnossa ollaan mittaamassa. Mittari pitäisi olla vaikka kuukausi yhden uhrin kodissa tms.

Lonkalta heittäen voi vaikuttaa simppeliltä, mutta käytännössä toteutus on haastavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joukkorahoitus voi joskus onnistua, mutta järjestäytyneiden uhrien porukka on vielä sen verran pieni, että ei ole tällä hetkellä mahdollinen. Uhreja on kyllä paljon ja monet käy uhrien kokoontumisissa, mutta henkilöitä jotka ajaa uhrien asiaa aktiivisesti, on pienehkö porukka, jossa moni on työtön ja vähävarainen.

Itse mittauksiin tuo haastetta se, että säteilytys on helppo keskeyttää siksi ajaksi, kun jonkun yhden tietyn uhrin asunnossa ollaan mittaamassa. Mittari pitäisi olla vaikka kuukausi yhden uhrin kodissa tms.

Lonkalta heittäen voi vaikuttaa simppeliltä, mutta käytännössä toteutus on haastavaa.

Tarvittaisiin myös laajoja lääkäritutkimuksia uhreille, joissa selvitettäisiin onko merkkejä säteilyn aiheuttamista vaurioista ja ns. mikroaaltosairaudesta. Tuossa on haasteena se, että harvalla lääkärillä on ylipäätään tietämystä mikroaaltosairaudesta, ja monet sen sopivat joihinkin muihin neurologisiin sairauksiin. Julkisella puolella tuollaisia tutkimuksia ei millään saa, yksityisellä ehkä, mutta se ei sitten ole halpaa myöskään.

Ja muistuttaisin taas, että uhrit ovat yleensä heikossa sosioekonomisessa asemassa. Joillain on ollut varallisuutta, mutta se on onnistuttu riistämään sabotoimalla liiketoimintaa ym. Tunnen ainakin yhden sellaisen tapauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvittaisiin myös laajoja lääkäritutkimuksia uhreille, joissa selvitettäisiin onko merkkejä säteilyn aiheuttamista vaurioista ja ns. mikroaaltosairaudesta. Tuossa on haasteena se, että harvalla lääkärillä on ylipäätään tietämystä mikroaaltosairaudesta, ja monet sen sopivat joihinkin muihin neurologisiin sairauksiin. Julkisella puolella tuollaisia tutkimuksia ei millään saa, yksityisellä ehkä, mutta se ei sitten ole halpaa myöskään.

Ja muistuttaisin taas, että uhrit ovat yleensä heikossa sosioekonomisessa asemassa. Joillain on ollut varallisuutta, mutta se on onnistuttu riistämään sabotoimalla liiketoimintaa ym. Tunnen ainakin yhden sellaisen tapauksen.

Sitäkään ei voi liikaa painottaa, että tällaisten tutkimusten tekeminen on viranomaisten tehtävä. Tämä on ainoa rikos maailmassa, jossa uhrien odotetaan todistavan kirjaimellisesti kaikki itse. Uhrien pitäisi siis olla itse rikostutkijoita. Aivan törkeää kansalaisoikeuksien loukkaamista.

Ja vaikka uhri olisi kerännyt todisteita vainoamisesta ja vie ne poliisille, niin tapauksista ei aloiteta edes esitutkintaa. Näitäkin tapauksia tiedän Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä rupesin kirjoittamaan, miten kävi USA:ssa miehelle, joka hankki laitteita ja lupasi käydä mittaamassa. Homma keskeytyi ensimmäisessä paikassa ja katosi tietymättömiin. Aioin kirjoittaa vielä toisesta---hups---lensin jonnekin. Meni näyttö sekaisin, oli töitä palauttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä rupesin kirjoittamaan, miten kävi USA:ssa miehelle, joka hankki laitteita ja lupasi käydä mittaamassa. Homma keskeytyi ensimmäisessä paikassa ja katosi tietymättömiin. Aioin kirjoittaa vielä toisesta---hups---lensin jonnekin. Meni näyttö sekaisin, oli töitä palauttaa.

Vai että ihan katosi?

Kuulostaa taas kaasuvalotukselta ettei kukaan uskaltaisi alkaa tutkimaan oikeasti.

Minä kuitenkin lupaan edelleen niin tehdä jos lotossa tmv satun voittamaan/saamaan tarpeeksi rahaa; en ole huolissani että katoan, ja jos niin käy niin siitäkin sitten opin mistä on kyse.

Mitä tulee tuohon, kuinka kauan mitataan, niin juuri noin minä sen tekisin. Laitteita ostetaan tarpeeksi jotta niitä voidaan jättää samaan aikaan useamman kohteen kotiin riittävän pitkäksi aikaa että asia selviää.

Ts. joko kohde saa vapaan vuoden, kaksi tai kymmenen ettei oireita tule, tai asia selviää muuten.

• Luciferian

"Teille, jotka haluatte hyviä linkejä tietolähteisin, liittykää peacepinkiin Sieltä saa. Voi liittyä nimimekillä."

Kertoisitko meille kaikille ihan yksityiskohtaisesti, miten siihen liitytään. Kävin katsomassa sivustoa, mutta siellä ei ollut mitään liity mukaan suomi stalkkaa suo ryhmään nappia. Kerro vaikka listana mitä pitää tehdä, esim.
      1 mene sivustolle xxx
      2 klikkaa kohtaa xxx
      3 suomi stalkkaa suo ryhmään pääset mukaan klikkaamalla xxx
      jne.

• ääneteiolesairautta

Kun kirjoittaa ylös sen töryn, mitä itse on kuullut, löytyi mielenkiintoisia tietoja mm. vuodelta 2011 ja jostakin jaksosta, äänet olivat seuranneet intiimien kanssakäymisten määrää perheessä!? Olipa ihan äänet ilmoittaa jopa lukumäärät! Ei ole itse pidetty kirjanpitoa!? Mutta jokainen ymmärtää yksittäisten äänien vääristämisen, kuten homoksi voidaan haukkua tai lesboksi, ketä tahansa ja tekniikan avulla vääristää muiden sanomisia. Ihminen kuulee sanan oikein itse, mutta toinen ei sano niin, vaan hänen sanansa on muutettu (voice morphing devices) eli on vaikea tietää aina kaikkea!
      Turha on psykiatrien lääkitä potilaita, jotka ovat terveitä, eihän heidän tropit lopeta mitään tällaista äänien kuulemista, eikä sellaisten ihmisten äänien kuulemista, joilla se johtuu muista tekijöistä, kuten yhteyksistä eri aivojen osien välillä. Aistien sekoittuminen on normaalia lapsilla, ja joillekin se jää pysyväksi myös aikuisena, sekä on ääniä kuuleva muuta prosentti ihan tavallisistakin ihmisistä.
      Eivät he ole sairaita, vaan ääniä kuulevia, eikä heidän tapauksessa auta muu, kuin itse tiedostaa, että selviytyy äänimaailman kanssa. Ei kannata puhua äänien kuulemisesta kuin ääniä kuulevien tukiryhmissä, niissä saa oikeaa tietoa ja selviytymiskeinoja.
      Oma aktiivinen elämänasenne on tärkeä, samoin ihmisten parissa, harrastuksissa unohtaa koko äänimaailman. Ihminen voi elää täysin normaalia elämää ääniä kuulevana. Pitää vain jättää äänien pahat ilmaisut ja halveksunta, tai herjaukset omaan arvoonsa. Olet arvokas sellaisena kuin olet sattunut syntymään!

• Luciferian

"homoksi voidaan haukkua tai lesboksi"

Niin, muistan lapsuudesta kuinka pahat pojat haukkuivat uhrejaan homoiksi, vaikka he eivät edes olleet homoja.

• sdpmytomaanit

Samoin Euran ja Porin SDP-läiset haukkuivat heteroliittoni lesboudeksi ennen Harjavallan diagnoosia. Kirkonkirjojen (virkatodistuksen) mukaan olen nykyään hetero leski.

• SofiaaifoS

Tosi huono juttu kun ei voi olla oma itsensä eikä tehdä haluamansa asioita kotona, kun on koko ajan stalkattu. Ei oo pystynyt 7 vuoteen. Muutin perheeni kanssa viime vuonna nykyiseen asuntoon ja ylläri ylläri uudet naapurit stalkkaa mua yläkerrasta. Arvasin kuitenkin että se tulee jatkumaan.

• SofiaaifoS

Vihaan itseäni siitä että en pysty/onnistu olemaan oma itseni. Ruoskin itseäni koko ajan ja on vaikeaa olla armollinen itselle. Koko ajan vetäydyn kuoreeni ja joskus on syyllinen olo, mutta vaikeista asioista pitää kuitenkin puhua.

• OmassaTalossa

Eikö kannattaisi muuttaa omakotitaloon jossa ei ole yläkerran naapureita?

Kerrostalossa asuminen ei ole pakko.

• okteisuojaa
        OmassaTalossa kirjoitti:

Eikö kannattaisi muuttaa omakotitaloon jossa ei ole yläkerran naapureita?

Kerrostalossa asuminen ei ole pakko.

Stalkkerit pääsevät helpommin omakotitaloon kuin kerrostaloon. Asuin omakotitalossa, kun gangstalking alkoi Eurassa. Nyt kerrostalossa eri paikkakunnalla stalkkaus on vähäisempää.

• Anonyymi
        SofiaaifoS kirjoitti:

Vihaan itseäni siitä että en pysty/onnistu olemaan oma itseni. Ruoskin itseäni koko ajan ja on vaikeaa olla armollinen itselle. Koko ajan vetäydyn kuoreeni ja joskus on syyllinen olo, mutta vaikeista asioista pitää kuitenkin puhua.

Totta kai on vaikea olla oma itsensä, jos tietää, että on teknisen tarkkailun alla omassa kodissa. Tietää että jokainen kusella käyminenkin nähdään jne. Tuo täydellinen yksityisyyden menetys on pahimpia juttuja gang stalkingissa.

t: yli kymmenen laittoman teknisen tarkkailun alla ollut aktivisti

• Tietämättömyyttäasioista

Joukkovainon järjestäminen on erilaista eri ihmisiä kohtaan. Alussahan se on vähäistä, ja sellaista vain uhrille näkyvää pikku kiusaa. Myöhemmin alkaa laajemmat operaatiot.

Olen saanut runsaasti tietoa eri puolilta Suomea, ja taas tuli yksi uusi ihminen ja laittoi puhelimitse minulle tietoa, mitä hänelle oli tehty. Iholle jotain ainetta ammuttu! Pidän säännöllisesti yhteyttä henkilöön, kuulumisia vaihdetaan liki viikottain. Chemtrails tai vastaavaa on tehty Oulussa siis ainakin aikaisemmin. Mutta jokainen joka ei tiedä menetelmiä, tai juttuja on turha niistä huudella.

Kerään talteen kaikkia mahdollisia laitetietoja ja menetelmiä, tutkimuksia, seuraan uusimpia tekniikan laitteita, lääketieteen uutisia, ja on yllättävää nähdä, miten vähän tavalliset ihmiset tietävät näistä uusista laitteista tai ihmiseen asennettavista laitteista, joita jo Suomessa asennetaan suoraan aivoihin mm. Parkinson potilaille!

Eduskunnan julkaisuissa on paljon linkkejä ja löytää uusimpia teknisiä sovelluksia. Halvaantuneiden ihmisten ajatusten tulkinta on mielenkiintoinen aihe. Siihen on jo olemassa ratkaisut. Eli ajatusten lukeminen onnistuu jo!

Korvaan voidaan asentaa lisälaitteita, ja jopa aivoihin pieniä kiteitä, näitä on kokeiltu jo monissa maissa, ja niitä voidaan kymmeniätuhansia asentaa ihmiseen. Kyllä näistäkin on tutkimuksia olemassa. Aivoihin asennettava verkko toimii myös ihmisen tulkinnassa ja ohjauksessa.

Siksi ihmettelen miten suomalaiset eivät seuraa tekniikan kehitystä!? On kaikkeen mahdollisuudet jopa ihmisten manipulointiin ja hypnotisointiin tekemään tekoja, joita he eivät muutoin tekisi!?

On vaikeaa puolustella tai muistaa jälkikäteen miksi tein näin tai toisella tavalla!

• lusifeerusesiin

Joku sentään pärjää lusifeerukselle viestien ituudessa ja paljoudessa.

• puhuvatpellet

Tällä hetkellä keskeisin asia on kuulla päivittäin kysymyksiä: "Miksi et joudu hoitoon? Miksi kukaan ei toimita sinua hoitoon? " Ja miten sinä et kerro muille tästä häirinnästä ja miksi sinä et kerro kaikille, mitä heistä on puhuttu sinulle.
      Onko muilla tämä hoitoon toimittaminen tärkeintä, jota teille puhutaan?
      Tuntuu kyllä ihan hullulta, jos ihminen on töissä ja pärjää paremmin palkoissa kuin miehensä, niin miksi toimittaa hoitoon, saa kohtuullisesti rahaa per kuukausi.
      Ja on mukana hyväntekeväisyydessä ja monessa muussa vapaa-aikanaan, niin miksi pitäisi olla hoidossa? Jos kuulee joutavaa puhetta koko ajan, eikä siihen reagoi, tai siitä välitä, niin ei ole hoidon tarvetta!

• hypnotisoitumurhaaja

Tietääkö kukaan milloin on tulossa tämä tositapahtumiin perustuva elokuva, jossa hypnotisoitu ihminen tekee henkirikoksen tai henkirikoksia?
      Aivopesun seurauksena lienee myös yleistä, että ihminen manipuloidaan tekemään tekoja, joita he eivät muuten tekisi.
      Tämähän on totta jo aikojen alussa, menetelmät vain ovat muuttuneet!

• ClubJonestown

"Tällä hetkellä keskeisin asia on kuulla päivittäin kysymyksiä: "Miksi et joudu hoitoon? Miksi kukaan ei toimita sinua hoitoon? " Ja miten sinä et kerro muille tästä häirinnästä ja miksi sinä et kerro kaikille, mitä heistä on puhuttu sinulle.
      Onko muilla tämä hoitoon toimittaminen tärkeintä, jota teille puhutaan?
      Tuntuu kyllä ihan hullulta, jos ihminen on töissä ja pärjää paremmin palkoissa kuin miehensä, niin miksi toimittaa hoitoon, saa kohtuullisesti rahaa per kuukausi.
      Ja on mukana hyväntekeväisyydessä ja monessa muussa vapaa-aikanaan, niin miksi pitäisi olla hoidossa? Jos kuulee joutavaa puhetta koko ajan, eikä siihen reagoi, tai siitä välitä, niin ei ole hoidon tarvetta! "

Valitettavasti olet oikeassa, en itsekään ymmärrä tätä palstan menoa, aina joku on väittämässä vainoharhaiseksi tai laittamassa hoitoon. Mielestäni sinun tulisi kertoa julkisesti nettiin nimimerkkisi takaa häirinnästäsi (häirinnäntekijöiden nimiä ja tapahtumapaikkaa mainitsematta), koska joku näitä juttuja kuitenkin tutkii - se joku ei selvästi ole poliisi. Jos pidät jatkuvasti samaa nimimerkkiä, uskottavuutesi paranee ja tarinastasi saadaan näin ollen luotua selkeä kuva.

• Anonyymi

Vanha teksti, nostan sen, jos joku vaikka uusi TI haluaisi lukea.

• Anonyymi

suomi24ssä ei enää aktiivisesti kirjoitella joukkovainoon/gs-häirintään liittyen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6436
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1009
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe