Penispumppu - millainen olisi hyvä ja halpa?

kundi_21

Onko kellään kokemusta erilaisista penispumpuista? Osaa pumpuista mainostetaaan aika huimilla väitteillä ja jutut tuntuu aika huuhaa hommilta. Eniten kiinnostaisi kokeilla millaisen stondiksen pumpulla oikein saa aikaan ja tuntuuko kulli sitten isommalta naisen kannalta?

Osaa penispumpuista näyttää olevan tosi kalliita ja ajattelin kysäistä, että millaisesta penispumpusta kannattaisi lähteä liikeelle. Bathmate on saanut ihan tosi paljon hehkutusta, mutta haluaisin käytää pumppua kyllä muuallakin kuin kylpyhuoneessa. Tämä ei taida Bathmaten kanssa oikein onnistua. Perus Bathmate penispumppu on kyllä ihan halpa, mutta ne paremmat mallit on sitten ihan överi hintaisia - kannattaako moisesta maksaa niin paljoa?

Voisin kenties ostaa kokeeksi ihan perus ilmavempainen, mutta olisiko kennelläkään antaa näistä suosituksia? Huomasin monessa nettikaupassa sellaisia sähköisiä pumppuja - selllaisia nutribullet tehosekoittimen näköisiä vempaimia. Uskaltaakohan peniksen laittaa moisen vimpaimen sisään? Esimerkiksi täällä oli myynnissä suhteellisen edullinen <a target="_blank" rel="nofollow" href=""sähköinen penispumppu>https://www.shytobuy.fi/penispumput.html</a>. Toinen potentiaalinen vaihtoehto olisi perus manuaalinen pumppu, mutta näissä valinnanvaraa on sitten ihan mahdottomasti. Osaako kukaan suositella mikä pumppu olisi laadukas ja jolla saisi kunnon imutehot kulliin?

45

7420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pumppaaja54v

      Hot-lips liikkeestä olen itse tilannut parikin pumppua, mister bouner deluxse merkkisen ja jonkun nordik jotain... en muista merkkiä tarkemmin. Kannattaa ensimmäinen pumppu hommata sellainen sopivan kokoinen ettei osta alkuun liian suurta, kannattaa mitata peniksen koko ensin ja sitten miettiä mikä on realistinen pumpun koko ensi alkuun. Eli mittaa peniksen pituus ja ympärysmitta osta mieluummin käsi kahvalla varustettu pumppu kuin pallopumpulla varustettu, käsi kahvalla varustetulla pumpulla saa kunnon paineen aikaiseksi. Muista noudattaa pumpun käyttöohjeita että ei tule vahinkoa sen kanssa.

      • Pumppaaja54v

        Ai! niin ne tulee ihan huomaamattomissa paketeissa noista liikkeistä nuo paketit, kukaan ei nää niiden sisällöstä mitään viitteitä päältäpäin.


      • suonsilmä

        Ei kai mikään liike niitä läpinäkyvissä pusseissa lähetä?


      • spamspam
        suonsilmä kirjoitti:

        Ei kai mikään liike niitä läpinäkyvissä pusseissa lähetä?

        spämmääjä mee kotiis


    • Halvatriittääalux

      Halvallakipääset jo tuntumaan. Ei tosiaankaan tarvi mitään hirveen tehokasta, kun aika pieni imuvoima on miellyttävämpi, kuin raju repivä imu. Varaudu siihen, että karvojen kanssa vuotaa ilmaa ja joutuu koko ajan pumpata. Ajelet reunoilta karvat ja hiukan liukkaria, niin johan pysyy imu. Liian raju tai liian pitkä imu voi aiheuttaa pysyviä vahinkoja ja tunnottomuutta. Kalu paisuu, mutta ei pysyvästi, laukeeminen helpompaa pumpattuna, mutta orkku huonompi. Nainen saattaa huomata eroa, mut eihän se nyt senttitolkulla kasva, eli kuitenki aika pieni muutos. Parhaiten ehkä auttaa jos ei seiso, kun imee väkisin veret mulkkuun ja juurelta puristavalla renkaalla seisokki pysyy.

    • Punppailija

      Osta sellainen, jossa on painemittari, jotta saat pidettyä paineet kohtuudessa. Aluksi kun tuppaa innostumaan ja pumppailemaan liian kovilla paineilla. Pituuttahan et pumpulla kaluusi oikeasti lisää saa, mutta ympärys kyllä kasvaa tilapäisesti ihan mukavasti.

      • turhamittari

        Paineet kyllä tuntee meisselissä ilman mittariakin.


      • Anonyymi

        Kyllä Asia on juuri näin,olen kokeillut useampia puppuja ja pituutta ei juuri kasva mut vahvuutta kyllä.joka pysyy noin pari vuorokautta turpona...!!!


    • Irmavalkovuoto

      Lypsykone on paras. Ainoa ettei lopeta ennenkuin säiliö on täysi, multa imi kuulatkin mutta parasta että arla maksaakin litrahinnan mukaan ja hyvin on kelvannut meijerille

    • jazga69
    • PumperCock

      Mun oma kokemukseni on ettei kannata ostaa halpaa. Eka pumppuni oli halpa ja vaikka se tuntui varsin hyvältä aika pian se alkoi vuotaa sekä "suusta" että pumppuputken liitäntä kohdasta. Yritin sitä teippailla ja liimailla, mutta ei se oikein auttanut vaan ilmaa piti olla jatkuvasti pumppaamassa ulos enkä oikein tahtonut saada kivaa imua päälle. Ostin seuraavaksi vähän kalliimman ja olen siihen ollut hyvin tyytyväinen. Mulla on tämä ja sitä suosittelen kaikille jotka harkitsee kyrpäpumppuja:

      https://www.homoware.fi/Tuotteet/Bathmate-Hercules-penispumppu-Aqua-Blue-3591/

      • PumperCock

        Ja unohdin sanoa että Bathmatea voi käyttää kyllä ihan kuivissakin olosuhteissa!


      • cock-kukko

    • Pumppaaläskiksi

      Osta mittarillinen ja pidä paineet alle 2inhg ekojen kuukausien ajan. Ihon pitää saada aikaa totutella muutoksiin. Ilman mittaria pumppaat liian kovilla paineilla ja saat erektio-ongelmia. Ehkä saat vielä jotain pysyviä jälkiä penikseen. Turvotuksen saa päivässä, mutta ne pysyvämmät mitat tulee hitaasti. Vuosien työllä. Kapeampaa sylinteriä on parempi kun käyttää ilman sitä tiivistettä. Se tiiviste jää myöhemmin pieneksi tai se ei koskaan mahdukaan. Isolla sylinterillä kivekset imeytyy sisälle ja penikseen ei kohdistu oikeanlaista imua. Iso sylinteri imee peniksen vieressä olevaa ihoa. Eri kokoisille sylinterillä tulee erilaisia tuloksia. Isompi ei ole täysin huono, parempi jos pystyt hankkimaan erikoisia sylinterejä. Elektroniset pumput toimii, en suosittelisi sellasta ensimmäiseksi pumpuksi. Siksi koska aloittelijalla ei ole mitään käsitystä paineista. Kiinalaiset usb-ladattavat penispumput on tosi tehokkaita. Riittää kun pumppaa minipaineilla. Joissain malleissa se automaattinen toiminto ylittää jo ne turvalliset rajat. Ei kannata ostaa mitään pumppua jos haluat suuremman peniksen jo tänään. Silloin et jaksa pumppaa oikein ja menet kehityksessä vain takapakkia. Osta silloin mielummin fleshlight.

      • Pumppaaläskiksi

        Korjaan virheitä.
        Kapeampaa sylinteriä on parempi käyttää ilman sitä tiivistettä.
        Riittää kun pumppaa minimipaineilla.


      • tahvokivinen
        Pumppaaläskiksi kirjoitti:

        Korjaan virheitä.
        Kapeampaa sylinteriä on parempi käyttää ilman sitä tiivistettä.
        Riittää kun pumppaa minimipaineilla.

        Miten niin kapeempi sylinteri on parempi ilman tiivistettä? Eikä oo.


    • Ikämies123

      Käytössä Bathmate30,pari vuotta.Alku löysä pit10 ymp13 kova pit12,5 ymp16. ahkeraa käyttöä n, pari vuotta. Löysä pit12,5 ymp14,5 kova pit14 ymp17 . Mitat senttejä. Olen tyytyväinen.

      • hyvinmittaa

        Aika kivasti tullut mittoja. minkä ikäinen oot?


      • Ikämies123

        Ikämies123 vastaa. Olen 65vuotias,tosi tyytyväinen Bathmateen.Parantanut myös potenssia.


      • ikämies123

        ikämies123 lisää. Minulla suurin vaikutus on ollut ympärysmittaan eli paksuuteen .Taukojenkin aikana ymp.mitta pysynyt kohtalaisen hyvin.


      • Kokeilua53Hesa
        ikämies123 kirjoitti:

        ikämies123 lisää. Minulla suurin vaikutus on ollut ympärysmittaan eli paksuuteen .Taukojenkin aikana ymp.mitta pysynyt kohtalaisen hyvin.

        Pääsisipä vaikka vaan katsomaan harjoitteluasi,saisit halutessasi myös opastaa 'kädestäpitäen' käyttöä tai ihan vaan asentaa pumpun piliini ja pumppailla sitä ; )


      • ikämies123

        En järjestä kädestäpitäen yms opastusta. Lisäys aiempaan pituuskin säilynyt koht mukavasti taukojen aikana. Itselläni kuitenkin paras vaikutus paksuuteen.


    • Masturbaattori

      Ostin Berliinistä SexxShopp nimisestä putiikista Wanderpump merkkisen laitteen. Maksoi 92 euroa. Tein siihen pikku muutoksia ja siitä tuli kätevä laite masturbointiin. Vaimo on myös tyytyväinen kasvaneisiin ulkomittoihin etenkin terskan osalta. Välillä oikein kehottaa pumputtelemaan. En ole tosin sanonut että eka kierros menee Wanderpumpilla ja toka kierros vasta pilluun.

    • Hydro7

      Minulla Bathmate Hydro7 olen tyytyvväinen ,alku kova pit 13.5cm ymp 13.7cm nyt pit17cm ymp15cm. n.vuosi käyttöä.

    • 30WideBoy

      Pariviikkoa käytössä x30 Wide Boy vaikuttaa lupaavalta,paksuudelle tilaa hyvin .

      • 30WideBoy

        Nyt kuukausi käyttöä ympärysmittaa sentti lisää,


    • realismia

      Kuvitelma kasvaneista mitoista on puhtaan itsepetoksellista huuhaata ja lievä keinotekoinen turvotus katoaa kun laitetta lakkaa käyttämästä. Pahimmillaan vain aiheuttaa varustukselleen pysyvää vahinkoa pumppua väärinkäyttämällä.

      "Ei kasvata kokoa – tähän penispumppua oikeasti käytetään"

      "Itse kerron suoraan, ettei se kasvata mitään. Myyn niitä vain oikeasti tarpeeseen. Lääkäri voi lähettää eturauhaspotilaan leikkauksen jälkeen (ostamaan tuotteen), jotta saadaan pintaverenkierto nopeasti toimimaan. Se on maailman paras keksintö siihen, Keränen kuvaa."

      - https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/ei-kasvata-kokoa-tahan-penispumppua-oikeasti-kaytetaan/5369868

    • Saunatomppa

      Mitenköhän löylykauha toimis tässä?

      • saunasatu

        Kumpi pää edellä asentelet sitä löylykauhaa?


    • Hydro7

      Käytössäni Bathmate Hydro7.Nyt hieman yli vuosi 14kk. Pituutta lisää 3.5cm ympärysmittaa 1.5cm Käyttö n.3na päivänä viikossa.

    • teeite

      sellasen missä se tyviosa laitetaan ensin pallien juureen ja saadaan esinahka kokonaan terskan päälle, siitä varsinainen varsiosa päälle ja pumpataan imut , kunnon meisselissä pysyy esinahka koko session terskan päällä ,pallit täydessä mitassa, että tule hyvä paine meisselin päähän ja tollain se nahka saadaan venymään ajan kanssa ja verisuonen paksuus lisääntyy, kyllä uimahallissa tämä huomataan. tulee samalla kiveksiin enemmän nahkaa ja saat pallit roikkumaan, kyllä on mukava tumputtaa kun hakkaaa pussit reittä ja nyrkkiä vasten.

    • Anonyymi

      Hydro7 nyt ollut 3v käytössä pituus kovana 17cm ympärys 16,5cm ,olen tyytyväinen.

    • Anonyymi

      mitenkähän toimii erektio noiden käytön jälkeen, jos on jonkun aikaa käyttämättä?

    • Anonyymi

      No ei mulla ainakaan ollu mitään ongelmia erektion kans 2ennen ku aloin pumppaamaan, pumppaamsen aikana eikä sen loputtua. Pumppailin muutaman kuukauden aktiivisesti bathmatella ja ilmapumpulla ja vähän myös roikottelin painoja. Aikana jolloin pumppailin erektiot toki oli terhakampia ja kovempia 247. Heikentymistä ei ollut missään vaiheessa. Erektion laatu palautui normaaliksi pumppailun loputtua, mutta mitään heikentymää ei ole ilmaantunut. Aloitin viikko sitten pumppailut uudestaan ja taas se kiva terhakka stondis tuli takas ja mela on hieman isompi pumppailujen ansiosta. Tällä kertaa aion jatkaa pumppaamista pitkän aikaa. Sekä bathmatella (paras munavehje koskaan) ja sit ilmapumpulla joka myös on ihan kiva lelu jos ei pysty veden kanssa läträämään.

    • Anonyymi

      Useat tekee harjoitteita pumppailun lisäksi. Itse pumppaan bathmaten lisäksi myös ilmapumpulla sekä roikotan (vielä) suht keveitä painoja. Tämä kasvatustouhu voi olla melkoisen addiktoivaa joten pitää malttaa olla haukkaamatta liian suurta palaa kakusta. Vähän kerrallaan ja hitaasti edeten. Rahaa kun ei halua kuluttaa juuri mitään niin se kirvoittaa mielen mitä kekseliäimpiin ratkaisuihin mm painojen suhteen. Itse tällä hetkellä roikota leveän kenkänauhan ja kankaan palan päässä pultteja ja muttereita. Prisman rautaosastolta vaan hakee isoimpia irto pultteja ja muttereita. Niillä saa suht näppärästi aloittelijalle sopivat painot aikaiseksi. Sitten kun painoa haluaa lisää niin ostaa lisää tai keksii jotain muuta. Vaikka vesipullon. Kenkänauhan kiristän terskan taakse sellaisella muovisella nauhakiristimellä. Sillä sellaisella mitä löytyy vaikka esim ulkotakin hupun kiristysnauhasta. Itse otin oman muovikiristimen muistaakseni heijastinliivin suojapussista ku en muualta just sillon sattunu löytämään

      Seuraavaksi ajattelin kokeilla tehdä ns sukkaroikottimen. Olisi kuulemma melko miellyttävä käyttää (niin olen lukenut). Jos näissä puuhissa nyt miellyttävyydestä voi puhua. Pumppailu kun ei ilmeisesti oikeen tuo mainittavaa extra pituutta vehkeeseen, enemmänkin paksuutta. Toki pumppujen säiliöissä on mittataulukko pituudelle joka kyllä itsellä ainakin näyttäisi olevan hyödyllinen sillä aina se jossain vaiheessa molo venyy pidemmälle verrattuna edelliseen sessioon. Tänään saavutin ilmapumpulla 17cm mittapisteen. Bathmatella homma om vielä intensiivisempää. Se pumppu kun imee ihan helvetisti. Ei kumminkaan satu vaikka imu on paljon kovempi. Bathmatella olen päässyt 18cm merkin kohdalle ja kulli oikeasti turposi niin että se painoi säiliön seinämiin joka puolelta. Olo oli aika surrealistinen. Jollekkin 18cm on ihan luonnollinen mitta, mulle ei. Kuulun keskikastiin jolla erektiopituus on n.15cm. En oo koskaan mitannut kovin tarkasti sillä mulla on hieman käyrä vehje. Tympeä mitattava joten en ole jaksanut liiakseen fokusoitua kyseiseen asiaan. Mutta jos 15cm vehje venyy ja turpoaa bathmatella 18cm merkille asti parin kuukauden epäsäännöllisen (eli ei aivan joka päivä) pumppailun ansiosta niin saapa nähdä mitä nyt tapahtuva säännöllinen vesi ilma pumppaaminen ja roikottelu saa aikaiseksi.

      En haluaisi panostaa rahallisesti enää tipaakaan mutta jos vaikka bathmate jää vuoden päästä pieneksi niin kyllä mä leveä hymy naamalla tilailen kiltisti isomman tilalle :)

      • Anonyymi

        ...lisäkomenttina sanottakoon että pumppailua kannattaa vähän maustaa ni siitä tulee vielä mukavampaa.

        Mikäs sen kivempaa ku laittaa imu päälle ja aukaista chattiruletti ja striimata sitä muille etukameran kautta.
        Joo siellä tulee vastaan paljon läskejä karvaisia pienilöysämunaisia hupi-ukkoja jotka vaan pitää itte skipata. Voin vaan kuvitella kuinka ne vähät naiskäyttäjät skippaa ne ennätysvauhdilla ku niitä on niin paljon

        95% mulle sattuneista uteliaista naisista ovat jääneet kattomaan pidemmäksi aikaa hymy kasvoilla mun puuhia. Puheista poimittua:
        "Jesus, is that for real!? That is huuge. Damn!" - kaksi tummaa naista jotka kuolas niin että höyry nousi.
        "Of my fucking god that is huge!" Italialaiselta näyttäny nainen.
        Muutama on riisunu vaatetta alkanu ite touhuamaan. Osa jää vaan haltioituneena kattelemaan posket punasina pieni hymy naamalla :) ne on aika vaativia. Niiden mielenkiinto herää ku ne näkee sen pumpun. Ilman sitä huomion saaminen on hankalampaa, eli se pumppu pitää olla mukana.

        Kyllä se itellekki nostaa leveän hymyn naamalle ku tällane vähä rujo ja häpeilevä suomalainen alkaa saamaan ylistävää kommenttia vehkeestä. Suosittelen kokeilemaan.


    • Anonyymi

      Vinkiksi sitten vain kaikille vehkeen kasvattamista miettiville. Yhden kortin varaan panostaminen ei tuota haluamaasi tulosta. Niin paljon olen aihetta kolunnut nettiä tutkimalla ja lukemalla, että johtopäätös on selkeä: isommaksi ei saa yhdellä ainoalla keinolla ilman aputoimintoja/toista metodia.

      Eli esim pumppaamalla ei pelkästään saa pysyviä tuloksia aikaiseksi. Eikä myöskään pelkästään esim roikottelemalla painoja vaan kasvatus on kombinaatio useampia toimintoja. Ei käsivarrestakaan saa isoa pelkästään hauista pumppaamalla. Täytyy myös pumpata ojentajia sekä olkapäitä ja huolehtia lihashuollosta. Eli lämmittelystä ja venyttelystä. Hieman kärjistetty esimerkki mutta palvelee tarkoitusta.

      Itse olen saanut alle 2kk touhuamiseni aikana seuraavanlaista tulosta aikaiseksi. Verisuonia lisää ja näkyvämmiksi. Pituutta en ole mitannut muutakuin vakuumipumpun sisäänrakennetulla mitalla. Alkuun pääsin 15-16cm merkkien väliin, nykyään 18cm on todella lähellä kun laitan imun päälle.... selkeästi progressiota tapahtuu. Paksuutta on tullut myöskin, en vain ole jaksanut mittailla koska tulosten dokumentointi ei oikeen kiinnosta.

      Tilasin kiinasta halvan vakuumiroikottimen. Käytän sitä vaatteiden alla kevyellä venytyksellä muutaman tunnin päivässä ja about päivittäin roikotan 3x20min settejä. 2.5kg painot tällä hetkellä. Sit myös käytän ilmapumppua. Eli mun ohjelma karkeasti sisältää kolme eri elementtiä, ei vain yhtä.. ja edistystä tapahtuu.

      :D

    • Anonyymi

      En lähde pumpulla etsimään suurenpaa kokoa vaan eraktioa.Mitä tässä vanhenmalla iällä enää suurella tekee ei sitä naiset tahdo..

      • Anonyymi

        "En lähde pumpulla etsimään suurenpaa kokoa vaan eraktioa."

        Niin, ja tuohan on se pumpun todellinen käyttötarkoituskin, ilosauvan ylläpitohuolto.

        Ajatellaan vaikkapa katkonaisesta unesta kärsivää (johon toki tulisi etsiä syytä ja rtakaisua), joka johtaa eri univaiheiden katkeamiseen ja samalla yöllisten ylläpitostondiksien puutteellisuuteen, vähenemiseen tai jopa poissa olemiseen.

        Pumpulla voi sitten koettaa myös kompenesoida / treenata paisuvaiskudoksia huoltavien yöstondiksien puutetta tai vajavaisuutta.


    • Anonyymi

      Ei ole samassa tuotteessa.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe