hei, voisiko joku vääntää minulle yksinkertaisen kaavion paljonko rahaa saan Kelalta jos saan lapsen.
Itse olen ymmärtänyt näin: Ennen syntymää äitiyslomalta täyden palkan? Syntymän ajan muutaman kuukauden täyden palkan jonka jälkeen joku 70%?
Sitten kun lapsi on 9kk niin mitä sitten tapahtuu, jatkossa joku 400€ /kk miinus verot?
(Raha asioita jo murehdin etukäteen omistusasunnossa asuvana eli silloin ei saa asuntotukeakaan) Toiveena olisi kumminkin hoitaa lasta kotona edes 2 vuotta jos se rahallisesti onnistuisi. Vaatinee säästöjä
Kelan tukirahat vanhemmalle
Tirehtöri
3
220
Vastaukset
- vääriätietojasaa
Mikset lue kelan sivuilta?
- Tirehtöri
No kun ei niistä sa selkoa mitä se raha on käytännössä.
- tarvitsemmemuslimeja
Suomalainen: ei mitään
somali:kaikki mitä vaan ilkee pyytää
arabi: ks. kohta somali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014